Kahvaltı masasını toparladıktan sonra bahçe kapısından dışarıyı izleyen Alyssa'yı yanıma çağırdım.
"Bebeğim, buraya gel."
Alyssa küçük adımlarla yanıma geldiğinde koltuk altlarından tutup masaya oturttum. Altındaki eteği ve bezi çıkarttım. Cebimden çıkarttığım küçük oyuncağı gördüğünde kaşlarını çatıp uzaklaşmaya çalıştı.Karnından tutarak uzaklaşmasını engelledim. Bacaklarından kendime doğru çektim.
"Şimdi seninle bir oyun oynayacağız."
Mızmızlandı.
"İstemiyorum."
Yanaklarını sıkıp dudaklarını öptüm.
"Oynayacağız Alyssa."
Elimi ittiğinde hafifçe masaya vurdum. Bu onun korkmasına yeterdi.
"Ceza mı almak istiyorsun Alyssa?"
Kafasını olumsuz anlamda salladı.Yutkundu.
"Nasıl bir oyun?"
Oyuncağı kadınlığının girişine sürttüm. Biraz ıslanmaya başlamıştı bile.
"Seni rahatlatacağım ve sonrasında birlikte bahçeye çıkacağız."
Kadınlığından bakışlarını ayırmadığında oyuncağı birkaç kez yavaşça sürttüm.
"Bahçeye çıkmak istiyorsun değil mi?"
Gözlerimin içine bakıp dudağını dişledi. Kafasını olumlu anlamda salladığı anda oyuncağı içine ittim.Geri çekildiğimde anlamsız bir ifadeyle bana baktı.
"Seni rahatlatmadan önce biraz işlerim var. İçeri git ve çizgi film izle."
Eteğine uzandığında bileğini tuttum.
"Bu şekilde kal."
Salona ilerlediğinde mutfağı toparlayıp odama girdim. Çekmeceden oyuncağın kumandasını bulup aşağıya indim. Hafif yatar pozisyonda çizgi film izliyordu. Omuzlarından tutarak arkasına oturdum. Göğsüme yatmasını sağlarken parmaklarım düğmelere dokunuyordu. Basmıyordum, öylece duruyordu.
Sessizce bekledim. Vücudu gergindi. Eli farkında olmasa da sürekli alt karnına gidip duruyordu.İlk düğmeye bastığımda irkildi ve doğruldu.
"Bu hareket ediyor."
Omuzlarından tutarak tekrar yatmasını sağladım ve kulağını öptüm.
"Evet. Ben hareket etmesini sağladım. "
Kumandayı ona gösterdim.
"Neden beş düğme var?"
İkinci düğmeye bastığımda gözlerini büyüttü. Koluma tutunup anlamaya çalışırken üstündeki crobu çıkarttım.Kolumu tutmayan elini ağzına bastırdı.
"İnlemeni tutmak zorunda değilsin. Rahatla."
Göğsüne dokunduğumda büyük bir tepki verdi.
"Acıyor! Acıyor!"
Kollarını göğsünde birleştirmeye çalıştığında kaşlarımı çattım. Koltuğa sırt üstü yatırdıktan sonra üstüne çıktım.Üçüncü tuşa bastıktan sonra göğüslerine eğildim. Kısık ve hızlı bir şekilde inlerken göğüs ucunu öptüm.
"Ah, u-uzaklaş! Acıyor!"
Beni uzaklaştırdığında eğilip dudaklarını öptüm.
"Birazdan rahatlayacaksın."
Alnından akan terleri sildikten sonra öptüm.
"B-Ben bunu sevmedim."Dördüncü düğmeye bastığımda çığlık attı.
"Lütfen babacık!"
Vibratörün ipinden tutarak hızla çektiğimde derin bir nefes aldı. Kendini rahat bırakmasına izin vermeden hızla iki parmağımı içine soktum. Daha büyük bir çığlık atarken elimle yüzünü kavradım. Alnımı alnına vururken kafasını eğip kadınlığına bakmaya çalıştı. Girip çıkan parmaklarımı gördüğünde sertçe yutkundu.
Parmaklarımı hızlıca sokup çıkarırken koluma sıkıca tutundu. Çığlıklarını engellemeye çalışmazken bedeni önce sertçe kasıldı. Ardından kendini rahat bıraktığında elime yayılan ıslaklığı hissedebildim.Kolumu bırakıp ellerini yüzüne koydu. Ellerini öptükten sonra aşağıya indim. Kadınlığına öpücük bıraktığımda bacaklarını kapatmaya çalıştı. Bacaklarını tutarak sertçe sıktım ve dilimi içine soktum.
Leziz tadını aldıktan sonra az nefes aldığını fark edip doğruldum. Ellerini yüzünden çektim.
"Nefes al Alyssa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ageplay Bill
RomanceRahatsız edici ögeler! Smut! Ageplay!!!!!!!! "Delireceğim. Çok güzelsin, delireceğim!" Ensesini kavrayıp kendime çektim. "Benimle kalmayı hak etmiyorsun!" "Bill, neden böyle söylüyorsun?" Korkak gözlerle beni izlerken alt dudağını sarkıttı. "Sana...