3.bölüm

6.5K 148 13
                                    

"Buraya gel."
Salondaki koltukların üstündeki çarşafları kaldırıp oturdum ve yanıma çağırdım. Yerden kalkmadığında kaşlarımı çattım.
"Kucağıma mı almamı istersin?"
Bana ters ters bakarak ayağa kalktı.
"Yaklaş."
Yanıma yaklaşırken dizlerine baktım. Burnumdaki pamuğu çıkarıp yere fırlattıktan sonra sehpanın üzerindeki kremlere uzandım.
"Biraz daha yaklaş."
Parmaklarıma jel şeklindeki kremi sürüp dizlerine uzandım.
Krem tenine değdikten sonra hafifçe titredi.
"Soğuk..."
"Az kaldı."

Dizlerine kremi yedirdikten sonra sargı beziyle sardım.
"Başka bir yerde yaran var mı?"
Yutkundu ve kafasını olumsuz anlamda salladı.
Yalan söylüyordu.
"Sırtında mı?"
"Başka yaram yok."
"Bana söyle Alyssa."
"..."
"Tamam."

Salonun camlarını kontrol ettikten sonra ayağa kalktım. Hızla salondan çıkıp kapıyı kapattım ve kilitledim. Alissa arkamdan koşup kapıyı yumruklamaya başladı.
Onu orada bırakıp mutfağa geçtim.
Sigara içmeden rahatlayamıyordum. Alyssa'yı kırmamak için olabildiğim en sakin durumda olmalıydım.
Burnumun zonklayışını hissederken küfür ederek sigaramı yaktım ve çakmağı masaya fırlattım.

Mutfağı biraz kurcaladım. Yiyecek hiçbir şey yoktu. Alyssa aç olmalıydı.

Birkaç sigarayı art arda yakıp söndürdükten sonra tekrar salona döndüm.
Kapının kilidini açtığımda Alyssa yere oturmuş öylece duruyordu.
"Koltuğa otur. Üşüyeceksin."
Koltuğa oturduğumda ayağa kalktı. Odada tek bir koltuk vardı zaten. Yanıma oturacakken bileğinden tutup kucağıma çektim.

"Bundan sonra bana babacık demeni istiyorum."
"Ne?"
"Bu bir kural ve bunu yapmazsan ceza alırsın."
Anlamsızca yüzünü buruşturdu.
"Bundan sonra bebek gibi davranacağım sana. Mamayla beslenip öğlen uykularına yatacaksın. Beşikte uyuyup bez takacaksın."
"Bunlar ne saçma-"
"Babacığın lafını bölmeyeceksin. Hakaret etmek, kötü söz söylemek, evden kaçmaya çalışmak hepsi ağır ceza sebebi."
"Gerçekten beni bunun için kaçırmış olamazsın! Senin-"

Ses tonu git gide yükselirken yanaklarını sıkıca tutup koltuğa yatırdım.
"Sesini yükselme!"
"Bana sen bağırıyorsun."
Yanaklarını sıktığım için doğru düzgün konuşamıyordu ve hala cevap vermeye çalışıyordu.
"İlk cezanı bugünden vermeyeceğim ve bu sürece yarından itibaren başlayacağız."
Yanaklarını serbest bırakıp doğruldum.
"Bu evin etrafında bir sürü koruma var. Kaçamayacağını anlayacaksın. Kaçmaya çalışman sadece beni sinirlendirir."
"Bana ne olacak?"
"Uslu durursan istediğin her şey olacak. Yaramaz olursan benim istediğim her şey olacak."

Ageplay BillHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin