1.9

226 98 73
                                    

finale adım adım...

iyi okumalar!

Gözümü baş ağrıtıcı derecede yüksek çalan alarm sesiyle açmıştım. Oflayarak alarmı kapattım ve gözlerimi yeniden kapattım. Hafta sonu bu alarmı kim kurdu ki?! Tekrar oflayarak pozisyonumu değiştirerek yüz üstü uzandım. Uyu uyuyabilirsen şimdi! Saat daha 11 ben bu saatte uyanmam ki.

Aklıma gelen şeyle ilk önce gözlerim irice açıldı, ardından yataktan fırlayarak kalktım. Ben bunu nasıl unuttum?! Önce yatağımı topladım, dolabımın karşısına geçip kıyafetlerime göz attım. Ne giymem gerektiğini bilmediğim için her zamanki kombinimi dolaptan çıkardım. Tişört ve eşofman tabii ki.

"Eşofman yerine pantolon mu giysem acaba?" sesli düşünürken baş parmağımı dişimle eziyordum. "Neyse duştan sonra karar veririm."

Arkamı döndüğümde annemle karşılaşınca yerimde sıçradım. "Anne! Korkuttun beni, neden sessiz sessiz geliyorsun. Keşke ses çıkarsaydın." dudaklarımı büzerek konuşmuştum.

"Sen kiminle konuşuyordun?"

"Kimseyle. Kendi kendime düşünüyordum. Sen işe gitmedin mi daha?" sorgulayıcı bakışlarına karşılık gülümsedim.

"Birazdan çıkacağım. Sen hayırdır bu saatte uyanmazdın?" yanıma gelerek ateşime baktı. "Ateşin de yok... " diye mırıldandı.

"Anne saçmalama ya, iyiyim. Biraz farklılık yapayım dedim."

"İyi bakalım. Ben çıkıyorum, Berk erken saatte arkadaşıyla beraber dışarı çıktı. Bir yere çıkarsan kapıyı iyice kilitle." oh hayat ona güzel!

"Tamam mı?" diye tekrar sorunca göz devirdim. Ben göz devirince delici bakışlarını üzerime dikti. Yalandan tatlı olmaya çalışarak gülümsedim. 

"Anladım zaten, illa onaylamam mı gerekiyor anne?" ayağına uzandığını görünce yanından koşarak geçtim.  "Ayağımda terlik yok, korkak." diye gülünce dudaklarımı büzerek ve ayağımı yerde sürerek banyoya girdim. Herkes benimle eğleniyor! 

Ağam bizimle eğlenir!

Hızlı bir duşun ardından işlerimi halledip banyodan çıktım. Kararımı değiştirerek eşofmanı dolaba koyup bol paça pantolon çıkardım. Bizde biraz özenelim değil mi? Telefonu elime alarak saatin kaç olduğuna baktım. 11.47.

 Daha vaktim vardı.  Hazırlanmam kısa sürdüğü için kendimi yatağa attım. Yatağa kendimi atmamla birlikte telefondan mesaj bildirimi geldi. Kimin yazdığını tabii ki biliyoruz. 

0536**: uyanmışsındır umarım

çisem: hayır hala uyuyorum

0536**: benimle buluşacağın için heyecanlı mısın?

0536**: ya da şöyle sorayım

0536**: beni göreceğin için heyecanlı mısın?

çisem: hayır değilim

0536**: ya bırağk ya bırağk

çisem: meşgul etme hadi gelince görüşürüz

0536**: nereye

çisem: kitap okuyacağım

0536**: hazırsan geleyim

çisem: hazır değilim ayrıca 12.30 diye anlaştık o zaman gelirsin

0536**: iyi gidiyorum ben

görüldü

Sohbetten ardından da uygulamadan çıkarak Wattpad'e tıkladım.  Yarım saat içinde biraz kitap okuyabilirdim. Profilime girerek ilk takip ettiklerime ardından hobiislove adlı profile tıkladım. Kitaplarına yeni bölüm gelmiş mi diye baktım. 2246: VEGA adlı kitabına yeni bölümün geldiğini görünce yüzümde tebessüm oluştu. Tanıtım bölümünü 3 ay önce yayınlamıştı ve ilk bölümün gelmesini uzun zamandır bekliyordum. Okuyalım bakalım. 

sevilmeye ihtiyacım var |texting✓  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin