𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕤𝕪𝕔𝕙𝕠𝕡𝕒𝕥𝕙 𝕞𝕖𝕟 | 𝕓𝕒𝕓 9

474 18 0
                                    

KELIHATAN Ray sedang menyiat daging di sana

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

KELIHATAN Ray sedang menyiat daging di sana. Dia mengurung aku di dalam sebuah sangkar yang terdapat di dalam dapur ini. Aku bagaikan binatang dikurung di dalam sangkar ini. Perlu ke dia layan aku sebegini semata mata untuk mengelakkan aku lari dari sini?

"Se...se...se...seju....ju...juk...juk"
Aku berasa sejuk di dalam ini, dia tak bagi selimut ke untuk aku?

Ray menguruskan daging tersebut tanpa mengenakan baju panas dengan selambernye seakan akan tidak merasakan sejuk langsung di dalam bilik ini, sedangkan aku macam rasa dah nak beku dah dalam tempat ni. Tempat ni makin sejuk, bertambah lagi di tempat yang kurang sinaran cahaya ni, bertambah seram sejuk weh!

"Ra...Ray.....boleh tak awak bagi saya selimut?" Ujar ku kesejukkan bertambah dengan kegagapan. Aku memang betul betul kesejukkan

"Apa tadi?" Soalnya dengan serius.

"Se... selimut." Jelasku. Ray berhenti meneruskan kerjanya dan menuju ke arahku.

"Woi betina! Kau dengar sini! Kau ingat kau tu queen sangat ke nak suruh aku uruskan kau bagai semua tu!?" Ujar lelaki itu. Eh I mean, Ray.

"Tapi, saya betul betul seju..."

"Dah! Diam!!" Ray memotong kataku.

"Eh, kenapa kau tak dapat nak tahan kesejukan bilik ni sedangkan aku tak merasakan apa apa pun dalam bilik ni, ok je aku! Kau ingat sini ya! Kau tu hanya sekadar bahan uji kaji! Kau tu takda hak nak dapatkan keselesaan kat sini, FAHAM!!!" Ujarnya. Dia meninggalkan aku keseorangan di dalam sangkar ini. Dia memang langsung tak faham perasaan aku. Takkanlah aku perlu disengsarakan 24 jam olehnya? Hanya tuhan je yang faham penderitaan aku ini.

Ray pov

"Hello bro, dah lama kita tak berjumpa, khabar baik?" Ujar Ray melalui panggilan telefon. Dia sedang berbual dengan rakannya iaitu Denis melalui panggilan telefon.

"Khabar baik juga bro, dah lama jugak tak berjumpa, kenapa tiba tiba call aku ni?" Ujar Denis.

"Boleh ke, hantarkan aku stok ORGAN yang special tu kat sini? Aku dah lama dah tak lahap bende yang lazat tu. Aku rindu nak makan benda tu." Ujarnya

"Ouh, takda masalah bro, hari ni pun aku dah boleh hantar dah untuk kau! Berapa banyak pun boleh!" Ujar Denis.

"Thanks bro! Kau ni memang kawan yang terbaik! Tak sia sia aku dapat kawan macam kau, sejak kita tiba tiba bertemu masa aku hampir ditangkap polis haritu." Ujarnya. Mereka berdua mula bertemu semasa dia(Ray) hampir ditangkap oleh polis kerana keluar dari hospital mental pada beberapa tahun dahulu.

"Aku ni bukanlah kawan yang terbaik sangat pun, by the way, aku gembira dapat jumpa dengan kau hari ni," Ujar Denis.

"Aku pun gembira juga dapat bertemu dengan kau ni, by the way, aku dah tak dapat lama dah ni, aku kena uruskan mangsa aku tu, takut terlepas, bye." Ujarnya.

"Ok, bye," Balas Denis. Ray segera menamatkan panggilan telefon.

Ray mencapai sebuah kapak yang ada di atas meja di sana. Kelihatan seorang lelaki yang bogel tanpa seurat benang ketakutan yang teramat sangat apabila Ray sedang mendekatinya. Mangsa mangsanya yang bogel tanpa seurat yang lain juga turut ketakutan dan menangis rayu kepada Ray agar tidak mengapa ngapakan mereka kerana mereka juga akan menjadi mangsa seterusnya Ray. Inilah akibatnya jika berdegil atau tidak mendengar kata kata Ray atau lain kata, tidak sesuai untuk uji kaji disebabkan faktor antibodi atau keserasian ubat tersebut ataupun memang untuk dijadikan sebagai makanannya.

Ray segera menghalakan kapak tersebut di hadapan lelaki (mangsanya) tadi dan membelah badan lelaki tersebut. Bergitu banyak percikan darah yang keluar daripada badan lelaki tersebut. Percikan darah tersebut turut terkena pada bahagian pipi Ray. Ray segera menjilat darah yang segar pada pipinya.

Dia segera mengambil jantung daripada badan lelaki itu dan melahap dengan rakusnya. Dia juga turut melahap organ seperti hati, usus dan lain lain. Itulah salah satu santapan yang lazat untuk Ray.

 Itulah salah satu santapan yang lazat untuk Ray

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-to be continued-

𝐎𝐆 | THE PSYCHOPATH MEN | HIATUSWhere stories live. Discover now