𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕤𝕪𝕔𝕙𝕠𝕡𝕒𝕥𝕙 𝕞𝕖𝕟 | 𝕓𝕒𝕓 17

358 11 0
                                    

BILIKU kelihatan bersih setelah aku membersihkannya dua jam lalu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


BILIKU kelihatan bersih setelah aku membersihkannya dua jam lalu. Aku hanya menggunakan penyapu yang pendek untuk membersihkan satu bilik ini dan akibatnya menyebabkan belakangku sakit dibuatnya.

Apa apapun, janji Ray bangga. Mesti dia akan cakap......

Ray membuka pintu....

Ray terkaku melihat biliku yang bersih lagi kan suchhi.. ni.

Dan dia berkata...

"Wahh, ni kali pertama aku te...tengok bilik yang secantik ni..." Puji Ray dengan terharu.

Aku pun turut terharu dan hidungku mulai kembang....

"Pandailah engkau bersihkan bilik kau," Puji Ray sekali lagi.

Aaa!! Terharunye aku!!

Ray pun menggosok rambutku...

Aku semakin berasa nikmat dan rasanya ingin mencair....

Kedengaran bunyi pintu dikuak dan membuat aku tersentak serta terus membuatku tersedar dari mengelamun.

Pintu tersebut dikuak oleh Ray. Ray melihat keadaan sekeliling dengan teliti. Jantungku saat ini berdebar debar.

"Tengok tu!!" Ray segera mengeluarkan jari telunjuknya dan menghadap ke bawah katil ku. Aku hampir sakit jantung dibuatnya. Apa yang tak kena kat bawah katil aku? Aku segera memeriksanya.

Eh!? Alamak, terlupa pulak aku nak sapu sisa keropok kat bawah katil tu, masalahnya gelap bawah tu dan bukannya nampak sangat pun.

"Tu jugak!!" Jari telunjuk Ray berpindah arah ke bawah meja di sana. Sama, sisa keropok juga.

"Pemalas!! Kerja easy tu pun kau tak boleh buat!! Kau bersihkan sekali lagi bilik ni, pastu check betul betul sama ada bersih ke tak! Sekali lagi aku masuk bilik kau, check, masih tak bersih! Jangan mimpi nak keluar dari bilik ni faham!! Dah! Do it again. Now!!" Ray keluar lalu menutup pintu dengan kuatnya. Yela Ray, kau kan bos segala bos kat tempat ni. Sob sob, ni mesti gara gara takde torchlight, lain kali mintak torchlight kat Ray lah, tu pun kalau dia bagilah.....

Ray pov

Ray sedang mengambil organ daripada tubuh milik seorang dari tahanannya. Tiba tiba, telefon Ray berdering menandakan dia mendapat panggilan telefon.

Ray membuka telefonnya dan muncul sebaris nombor telefon milik Denis yang terpapar pada skrin telefonnya. Dia menjawab panggilan telefon tersebut.

"Benda yang ko nak mintak semalam tu dah dah sampai." Ujar Denis dalam panggilan telefon tersebut tanpa mengucapkan helo terdahulu

"Mana aku boleh dapat benda tu??" Ujar Ray.

"Kau akan dapat benda tu dari seorang lelaki di dalam ruang tersembunyi...." Ujar Denis.

𝐎𝐆 | THE PSYCHOPATH MEN | HIATUSWhere stories live. Discover now