𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕤𝕪𝕔𝕙𝕠𝕡𝕒𝕥𝕙 𝕞𝕖𝕟 | 𝕓𝕒𝕓 14

412 15 0
                                    

APAKAH aku sudah keluar dari tempat ini? Tetapi aku belum pasti yang aku dah keluar dari tempat ini kerana aku belum nampak awan lagi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

APAKAH aku sudah keluar dari tempat ini? Tetapi aku belum pasti yang aku dah keluar dari tempat ini kerana aku belum nampak awan lagi. Aku bergerak demi selangkah ke hadapan.

"Siapa punya idealah yang bina tempat ni dekat sini." Terdapat beberapa ruangan yang kelihatan seperti rumah di sekitar sini. Aku cuba untuk memeriksanya satu persatu tetapi malangnya semua pintu ruangan itu terkunci. Baguslah, dapat mengelakkan aku daripada tengok benda pelik pelik di sana. Aku menuju ke hujung sana.

Terlihat satu lagi ruangan di sana

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Terlihat satu lagi ruangan di sana. Aku cuba untuk memeriksa ruangan tersebut, pintu pada ruangan tersebut tidak dikunci. Aku menguak pintu tersebut secara perlahan lahan.

Di dalamnya terdapat beberapa lampu dan berberapa perabot antik, tak lain seperti rumah sebenar! Ruangnya tidak bergitu luas, tempat tersebut mempunyai dapur, bilik mandi serta dua buah bilik di situ. Aku memeriksa dapur terdahulu. Mataku terarah pada sebuah peti sejuk yang terletak di tepi almari di situ. Aku mengus peti sejuk tersebut. Terdapat minuman berperisa, snek ringan dan juga daging yang masih elok. Aku mencapai sebotol air berperisa strawberi yogurt di bahagian bawah peti sejuk tersebut.

"Kau cuba nak bunuh aku sekali lagi ye tadi?! Eh, kau ingat, aku tak dapat bauke perbuatan kau tu!"

Tiba tiba, aku terdengar sesuatu bunyi bising yang datang dari bawah. Aku menempatkan telingaku pada permukaan lantai. Terdapat juga sebuah lubang kecil yang membantuku melihat apa yang berlaku di sana.

"A.... ampun Tuan Ray!! Sa....saya janji takkan buat lagi!!"

Tu....tuan Ray? Eh!? Apa yang Ray nak buat terhadap orang tersebut?

"Haritu aku dah ampunkan kau, tapi kau cuba buat lagi!! Untuk kali ni dah, NO CHANCE!! Nak simpan kau ni pun dah takde gunanya lagi, bagus aku bunuh kau."

Lelaki yang ketakutan itu tadi mengacukan pistol ke hadapan Ray dan melepaskan berdas das tembakan ke arah badan Ray. Peluru tersebut terkena pada badan Ray.

Aku terkejut apabila bekas tembakan pada badan Ray tidak cedera malah sebaliknya peluru tersebut tembus daripada badannya. Tiada kecederaan langsung pada badannya.

"Tak! Tak mungkin!!" Lelaki polos itu tadi kehairanan.

"Oi bodoh! Peluru tu mana dapat nak bunuh aku? Tak cedera pun aku? Tak mati pun aku?"

Tiba tiba, Ray mengundur ke belakang dan diam diam mengambil kapak yang ada di belakangnya. Dia mencampakkan kapak tersebut ke arah lelaki polos itu. Kapak itu cun cun ke arah leher lelaki itu. Kepalanya terpotong serta terlepas daripada badannya. Kepala lelaki tersebut terpelanting di atas lantai. Aku yang menyaksikannya tadi berasa loya dan muntah.

Selepas itu, Ray membelah badan mayat lelaki tersebut menggunakan parang. Ray mengambil jantung daripada mayat tersebut dan melahapnya dengan rakus. Organ yang lainnya disimpan pada sebuah beg plastik hitam. Ray beredar dari tempat tersebut.

Ray memang betul betul setan! Dia tiada perasaan! Dia memang tidak waras! Dia psiko! DIA MEMANG PSIKO!!

Aku segera keluar dari tempat ini dan berlari dari sini. Aku tidak berputus asa untuk mencari jalan keluar untuk tempat ini. Aku harus keluar dari neraka ini! Tuhan, beri aku kekuatan untuk terus mencari jalan keluar dari neraka ini!

No one pov

Arabella keluar dari ruangan tersebut dan berlari dari sini. Apakah dia akan menemui jalan keluar?

Tanpa Arabella sedari, ada sesuatu yang mengekorinya dari belakang. Ia ganas dan ngeri... Ia sedang mengekori Ara sehingga sekarang....

 Ia sedang mengekori Ara sehingga sekarang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-to be continued-

𝐎𝐆 | THE PSYCHOPATH MEN | HIATUSWhere stories live. Discover now