𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕤𝕪𝕔𝕙𝕠𝕡𝕒𝕥𝕙 𝕞𝕖𝕟 | 𝕓𝕒𝕓 10

500 15 1
                                    

No One pov

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

No One pov

ARABELLA merenung sepenuhnya pintu yang ada di hadapannya sekarang. Dia berada di biliknya semula. Dia sedang memikirkan bagaimana untuk lari dari tempat ini.

Tampaknya seperti ada yang aneh di atas siling bilik itu. Sepertinya ada laluan rahsia yang terdapat di sebalik siling itu. Arabella tidak dapat mencapai siling tersebut. Dia menggunakan sebuah kerusi yang ada di sana untuk membantunya memeriksa laluan rahsia di atas siling itu. Siling tu tak lah berapa tinggi sangat. Dia cuba mengetuk siling itu, jika bunyi ketukannya kedengaran di dalam, itu bererti ada laluan di sana.

Arabella pov

AKU tersedar dari mimpiku. Ada patut aku bermimpi kena kejar ngan pocong tadi, tiberlah...

Aku memandang sekeliling. Alamak! Bilik aku bersepah! Aku cepat cepat mengemas semua barang yang bersepah di dalam bilik itu. Aku takut jika Ray tengking aku macam hari itu.

Berberapa jam kemudian, kedengaran tombol pintu dibuka tetapi sebelum itu, aku sempat mengemas semua barang itu tadi. Aku berpura pura terlena di atas katil.

"Oi betina! Bangun lagi!" Aku terbangun dengan lemahnya setelah terdengar suara Ray. Kelihatan wajah Ray masam dan menutup hidungnya. Dah pakai mask tutup lagi hidung, tak ke bodo orang ni. Kenapa dengan dia ni?

"Oi! Kau ni ada mandi ke tak? Kenapa busuk je bau badan kau ni, PERGI MANDI SANA!!" Ujarnya dengan tegas. Aku segera ke dalam bilik mandi dengan gagap.

"Cepatlah!!" Aku lantas ke arah bilik mandi dengan pantas.

Setelah aku mandi berberapa jam, aku keluar dari bilik mandi tersebut. Tapi masalahnya aku takde towel. Apalah aku taknak bawak dari rumah masatu

"Ray, ma...mana towel?" Soalku kepada Ray. Ray mengerutkan dahinya.

"Nak bertowel towel, bogel jelah dalam ni! Bukannya orang nampak pun!" Balasnya dengan selamba. Aku nak taknak je keluar dari bilik mandi ni.

Takpelah, bukannya orang nampak pun. Hanya aku dan dia je. Aku keluar dari bilik mandi tersebut dengan tergagap gagap. Tak semena mena aku tayang tubuh aku depannya. Ray menelan air liur yang kelat.

Tersedia baju dalaman seperti seluar dalam dan baju dalam. Tersedia juga sepasang baju di hadapanku. Baju itu kelihatan terdedah dan lusuh.

"Pakai baju tu!" Ujar Ray yang setia menunggu di luar pintu bilik ini. Mengapa dia memaksa aku untuk memakai pakaian sebegini? Ia nampak terdedahlah. Kenapa tak nak bagi aku pakai pakaian yang sopan sikit ke.

"Kau tunggu apa lagi?! Aku suruh kau pakai, PAKAILAH!! Jangan nak cerewet sangat!!" Ujar Ray dengan tegas. Aku bukan taknak pakai bende ni cuma...... Ahh lantaklah! Pakai je apa yang ada asalkan aku tak seurat benang.

"Kalau kau tak pakai baju tu, pecah kepala kau!" Aku segera memakai baju tersebut.

"Kalau kau tak pakai baju tu, pecah kepala kau!" Aku segera memakai baju tersebut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

RAY membawa aku ke sebuah tempat...

Ianya kelihatan seperti ruangan penyeksaan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ianya kelihatan seperti ruangan penyeksaan. Apakah yang dia ingin buat padaku? Dia memasukkan aku ke sebuah sangkar yang terdapat di sana. Ah! Masuk dalam sangkar lagi!

Dia beredar dari tempat ini seketika. Apakah aku akan dibunuh lepasni? Tapi aku rasa tak mungkin aku dibunuh harini, aku kan hanya sekadar bahan uji kaji sahaja. Yelah kan?

Tidak lama kemudian, Ray muncul semula bersama dengan seorang lelaki tua yang terlanjang yang sedang ketakutan. Ray membawa lelaki tersebut dengan menarik rambut lelaki itu masuk ke dalam sini. Lelaki itu merayu pada Ray supaya tidak mengapa ngapakanya. Aku sedikit terasa semasa Ray membawa lelaki tua tersebut dengan menarik rambut lelaki itu masuk ke dalam ruangan ini. Mengapa dia psiko sangat sampai nak menarik rambut orang tua ha?

Ray menolak lelaki tersebut dengan sengajanya sehingga lelaki itu terhentak di sebuah kerusi yang ada di sana. Ray memperbetulkan posisi duduk lelaki tersebut lalu mengikat kedua dua tangan lelaki itu.

"Aku tak nak mati! Aku tak nak mati! Tolong lah.... Kasihanilah aku!!" Ujar lelaki tua tersebut sehingga menangis nangis di hadapan Ray. Tetapi Ray tetap meneruskan perbuatannya tanpa rasa belas kasihannya.

"Diamlah orang tua sial!!" Ray segera menampar muka lelaki tersebut kerana geram akan tangisan orang tua tersebut. Aku menangis perlahan melihat aksi tersebut. Aku mengalihkan pandanganku ke arah lain kerana tidak sanggup untuk melihat aksi tersebut. Andaikata itu tadi ialah bapaku, oh no no no! Ia takkan berlaku.

Selepas Ray mengikat kedua dua belah tangan lelaki itu, Ray mengenakan topi yang aneh kepada lelaki tersebut. Topi itu menutupi seluruh wajah lelaki itu. Ray menarik tali yang ada di depan topi itu berkali kali.

"Arghhhhh!!!! Argh! Argh!!!" Kedengaran jerit yang menakutkan milik lelaki tua tersebut itu tadi. Terdapat lumuran darah yang muncul memenuhi leher lelaki tersebut. Beberapa lama kemudian, akhirnya Ray pun menghentikan perbuatannya. Ray menarik topi tersebut.....

Muka Arabella berubah pucat

Oh.....my......god......

-to be continued-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-to be continued-

𝐎𝐆 | THE PSYCHOPATH MEN | HIATUSWhere stories live. Discover now