Prolog

163 8 2
                                    

Gdyby kilka miesięcy temu ktoś powiedział mi że to co osiągelam w życiu spadnie na dno, najprawdopodobniej był go wyśmiała. Niestety życie chciało dla mnie inaczej.  Na dwa tygodnie przed naszym ślubem dowiedziałam się że Damiano mnie zdradził. Nakryłam ich w naszym łóżku w dość jednoznacznym momencie. Odwołałam ślub, gości, wesele i z powrotem przeprowadziłam się do Franceski.
Mojej mamie jest bardzo dobrze z Vito. Dba o nią tak jak jeszcze kiedyś Damiano troszczył się o mnie. Serce dalej mnie boli jak patrzę gdy okazują sobie czułości.
Dokładnie w dzień w którym miałam wyjść za mąż pojechałam do szkoły w której kiedyś się uczyłam. Dalej była taka sama jak ją zapamiętałam. Dziwnie się wraca do miejsca gdzie kiedyś chodziło się z przymusu a teraz mogę tam chodzić z przyjemnosci i zarabiać pieniądze.
Tak zostałam nauczycielka włoskiego w szkole w której poznałam Damiano.  Ale Bóg cały czas robi mi pod górkę. Z tego co usłyszałam od Victori szkoła językowa upadła a jego samego nie stać na dokładnie do niej. Blondynka nie wie co dzieje się z naszym byłym ale obydwie wiemy jedno żadna z nas nie chce go widzieć w Rzymie.






Hejka
Witam was w drugiej części dylogii NOSTRO.
Mam nadzieję że będziecie śledzić dalsze losy Olivi I Damiano

LA NOSTRA  MALEDIZIONE TOM 2 || Damiano David 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz