"Utanmıyor musunuz lan milletin içinde öpüşmeye? Göz zevkimi bozuyorsunuz, hepiniz iğrençsiniz!" diye bağırdı. Mete çocuğa biraz daha vuruyordu. Ben tuttum. "Tamam yeter!" beni duymuyor gibiydi. Hâlâ çocuğa vuruyordu ve beline sarılarak çektim onu. "Ya bir dur! Ne yapıyorsun Mete?!" dedim sinirle bağırarak. "Görmüyor musun gözümün önünde yiyişiyorlar. Hepsinden nefret ediyorum, hepsinden! Geberteceğim onları!" dedi ve tekrar oraya doğru ilerlerken Mete'yi tuttum ve duvara yasladım. İki elim de duvara dayalı arasında Mete var. "Sakin ol." dedim. "Saçmalıyorsun artık. Sevmiyorsan gideriz kanka. Ama niye dövüyorsun onları?" diye sordum canım sıkılmış şekilde. "Sevmiyorum çünkü. Ben sevmiyorum ve onları dövmeden gidemem." Mete'ye farkında olmadan biraz daha yaklaşmıştım. Aramızda iki santim falan vardı. Çok yakındık. Gözlerim önce gözlerinde, sonra dudaklarında, sonra ise boynunda gezdi. Mete gözlerime bakıyordu. Bir anda o da istemsizce gözü dudağıma kaydı. Nefesi yine suratıma değiyordu. Hızlı bir şekilde nefes alıyordu ama bu bence sinirdendi. Yutkundum ve geri çekildim. "Sakin miyiz?" diye sordum. Mete sadece kafasını salladı. Donmuştu çocuk resmen. Tabii dibine kadar girmiştim, kim olsa afallardı. "Hadi gidelim." dedim ve ilerlemeye başladım. Dersimiz beden olduğu için soyunma odasına geldik. Bizimkiler hâlâ yoktu. Mete bir şey demeden okul formasının üst kısmını çıkardı. Atlet de giymiyordu çocuk. Kasları karşımda duruyordu. Kalbim hızlanmıştı. Umarım sesi duyulmuyordur. Birden şeyimin sertleştiğini hissettim. Elimle kapattım hemen. Hızlı ve titrek nefes alıyordum. Kafamı çevirdim. Başka yere bakmalıydım yoksa kendimi tutamayacaktım. O sıra bizim sınıftakiler girdi. Ahmet, Mete'yle şakalaşırken onu itti ve birden kucağıma düştü. Mete'nin yüzü bana dönüktü. Önce yüzüme baktı. Sonra şeyime baktı. Gözlerini kocaman açtı. Şeyim sanki sonu yokmuşçasına sertleşiyordu. Mete hemen üstümden kalktı ve önce gözlerime sonra şeyime baktı. Ben zaten kıyafetlerimi giydiğim için hemen dışarıya çıktım.
Yorum ve oy kullanmayı unutmayın, bu benim için önemli! 💖
Fikirlerinizi belirtmekten çekinmeyin. 😋
Takip ederseniz eğer yayınlanacak olan kitaplarımdan haberdar olursunuz. O yüzden takip edin aşklar 💎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk (BxB)
Teen FictionEn yakın arkadaşına aşık olmak mı? Üzgünüm ama büyük sıçtınız. #ÖmMet Yayın Tarihi: 03/07/2022 Bitiş Tarihi: 12/08/2022