Tenefüs çaldığında Mete sınıftaki birkaç kişiyle konuşuyordu. Hızlıca ondan kaçmam gerekiyordu. Ağır adımlarla kapıya yaklaştım ki Mete seslendi. "Ömer!" olduğum yerde kaldım. Arkamı dönmedim. Mete kolunu omzuma attı. "Hadi gidelim. Arkadaşım!" dedi. Sondaki kelimeyi bastırarak söyledi. Yutkundum. Birlikte okula ilerliyorduk. Okula girdiğimizde Mete beni tuvalete çekti, kapıyı örttü. "Anlat." dedi Mete sert sesiyle. "N-ne anlatayım?" diye sordum salağa yatarak. "Sen gayet iyi biliyorsun." dedi. Üzerime doğru geliyordu ve beni duvara sıkıştırdı. "Yok... bir şey dedim sana." dedim. Gerilmiştim. Söylersem ağzıma sıçar lan. "Söyle oğlum. Bu hiç inandırıcı değil." dedi. Kafamı öne eğdim ve dudağımı ısıdım. "Seni... seviyorum Mete." Mete anlamayarak bakıyordu. "Ne?" gözlerimi kapattım. "Ben gayim." hala anlam veremeyerek bakıyordu. "N-ne?" sinirle kafamı kaldırdım. "Bu Mete, bu!" dedim ve bu sefer ben onu duvara yaslayıp dudağına yapıştım. Mete öylece duruyordu. Kal gelmişti çocuğa. O an fark etti ne yaptığımı. "Ne yapıyorsun lan sen?!" dedi ve yumruk attı. Dengemi koruyamayarak yere düştüm. Üstüme çıktı. "Gebertirim oğlum seni! Sen nasıl bir ibne olursun lan? İki yıllık arkadaşınım senin? Neden? Neden ben? Ne zamandır?" hayal kırıklığına uğramış gibiydi. En yakın arkadaşı bir gay ve ondan hoşlanıyor. Ve hoşlandığı kişi de homofobik. "Okula geldiğin günden beri." dedim. Ben de şunu anlamıyorum. Dayak yiyorum ama hâlâ sertleşiyor. "Arkadaşımsın diye... sırf arkadaşımsın diye sana bir şey yapmayacağım. Yoksa ölmüştün." Mete üzerimden kalktı ve öfke ile karışık hüzünlü gözlerle bana baktı. "Bir daha karşıma çıkma." dedi. Tam gidecekken kolundan tuttum ve duvara yasladım. "Yapma Mete. Benden uzaklaşma. Canım yanıyor." dedim alnım onun alnındayken. Mete gözlerini kapattı. "Git başımdan. Bırak beni." dedi. Kafamı salladım. "Bırakmayacağım. Arkadaş gibi davranırım hiçbir şey olmaz Mete. Lütfen... benden uzaklaşma." dedim çaresizce. "Sana... bırak beni dedim." dedi Mete ve itti beni. Tuvaletten çıkınca duvara sert bir yumruk attım. Ne yapacağım ben? Ondan nasıl uzak duracağım? Ondan uzak durmak bir ölüm gibi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk (BxB)
Teen FictionEn yakın arkadaşına aşık olmak mı? Üzgünüm ama büyük sıçtınız. #ÖmMet Yayın Tarihi: 03/07/2022 Bitiş Tarihi: 12/08/2022