15. Bölüm☘

236 8 2
                                    

Arkadaşlarla biraz sohbet ettikten sonra sınıfa geçtik. Sınıfta Selim'i görmemle kaşlarımı çattım. Mete'nin elini tuttuğum için onun de elini biraz fazla sıktım. Mete kaşlarını havaya kaldırıp önce elimize sonra bana baktı. Bense Selim'e bakıyordum. "Ömer... elimi acıtıyorsun." Hemen bakışlarımı ondan çektim ve Mete'ye baktım. Acıyla yüzünü buruşturdu. Elimize baktığımde gerçekten çok sıkıyormuşum. Elimi hemen çektim. "Özür dilerim. Ben... kendimi kaybettim." dedim telaşla ve elini tutup öptüm. "Çok acıdı mı?" diye sorduğumda yüzü hâlâ buruşuktu. "Yok... iyiyim." dedi ama canı yandığı belli oluyordu. "Gerçekten özür dilerim..." dedim üzgün bir şekilde. Gülümsedi. "Sorun yok... ayrıca onunla ilgilenme. Ben seninim, sen benimsin. Onunla aramda hiçbir şey olamaz." dedi. Minnettar bir şekilde gülümsedim. "Hadi yerimize geçelim." dedi ve eski oturduğumuz yere geldik. "Çok uzun zaman oluyor... bu sırada çok gülüp eğleniyorduk." dedim. Mete gülümsedi ve başını onaylarcasına salladı. Yerimize oturduğumuzda Selim'in bize kaşları çatık baktığını gördüm. Selim yanımıza geldi. "Mete, neden burada oturuyorsun? Yanıma gelsene." dedi. Ben bir şey demeden Mete'ye bakıyordum. "Hayır. Ben burada oturacağım." Selim kaşlarını daha da çattı. "Seni tehdit mi ediyor? Neden onun yanında oturuyorsun?" dedi tıslayarak. Ben yine bir şey demiyordum. Yani dememeye çalışacaktım. "Tehdit ettiği falan yok. Uzak dur Selim bizden. Ömer benim sevgilim. Oldu mu?" dedi Mete bıkkınlıkla. Selim'in gözlerinden öfke geçti. "Ne? Sen ciddi misin? Cidden Ömer'i mi sevdin? Onun gibi bir piçi?" dedi. Dayanamadım tam ayağa kalkmıştım ki Mete ayağa kalktı ve kalkmasıyla kafa atması bir oldu. "Düzgün konuş lan. Benim olan hiçbir şeye kimse böyle sözler söyleyemez anladın mı?" diye bağırdı Mete. Selim, burnunu tutarak ayağa kalktı. "Öyle mi? Korkun lan benden! Kabusunuz olcam oğlum! Yalvaracaksınız bana!" dedi ve sınıfın kapısından dışarıya çıktı. Mete'yi oturttum ve minnetle ona baktım. "Tamam sevgilim, sakin ol." Mete sinirlerini yatıştırmak için gözlerini sımsıkı kapattı. "Tamam sevgilim." dedi ve alnımdan öptü.

Gizli Aşk (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin