10. Bölüm☘

333 15 0
                                    

Tenefüs çalınca kafamı kaldırdım ve biraz camdan dışarıya baktım. Kafamı aşağıya eğdim ve önüme döndüm. O an yanımda birisi belirdi. Kafamı kaldırıp o kişiye baktım. Selim'di. Bir şey demeden yine önüme döndüm. "Mete'yi mi seviyorsun?" diye sordu. Ona döndüm ve kaşlarımı çattım. "Seni hiç alakadar etmez." dedim sert şekilde. Gülümsedi ve yavaşça bana doğru yaklaştı. O bana yaklaştıkça ben de arkamdaki duvara doğru gidiyordum. En son gidecek yerim kalmadı. Çok yakındık. Önce gözüme sonra dudağıma baktı. Ben de aynı şekilde. Biraz daha yaklaştı ve kulağıma fısıldamaya başladı. "Mete, seni sevmeyecek. Çünkü artık ben varım. Mete benim olacak." dedi. Sinirlenmiştim. Ne diyordu bu pezevenk böyle? "Ne diyosun lan?!" dedim ve onu üzerimden itip ayağa kalktım. Gülüyordu. "Mete, seni sevmeyecek." dedim fısıltıyla. "Diyorsuun." diye uzattı ağzını yayarak. "Diyorum. Beni sevmediyse... seni hiç sevemez." dedim. Sinirliydim. Çok sinirliydim. "Mete ile yatakta olmayı hayal ediyorum. Ne kadar güzel olu-" demesine kalmadan Selim'e bir yumruk attım. "Ne diyosun oğlum, düzgün konuş lan! Sikerim seni!" tam biraz daha dalacaktım ki beni tuttular. "Tamam oğlum sakin olun." dedi Ahmet. "Bırak!" diye kolumu çektim ve öfkeyle baktım herkese. Hızla sınıftan çıkacaktım ki Mete de kapıdan içeri girince ona çarptım. Bir şey demeden çıktım dışarıya. Kafayı yiyecektim. Ne yapacağım ben? Aklım almıyor. 'Mete benim olacak' diyor ya! S*kimi olur. Tuvalete geldim ve elimi yüzümü yıkadım. O sıra tuvalete birisi girdi aynadan o kişiye baktım. Mete'ydi. Yanıma geldi. O da elini yüzünü yıkıyordu. Tam gidecekken kolumu tuttu. "Sen... iyi misin?" diye sordu. Çok yavaş konuşuyordu. Sarhoş muydu? Okula içki mi getirdi bu çocuk. "İyiyim." dedim ve kolumu çektim. Hızla kapının önüne geçti. "Dur... gitme..." gözlerimi şaşkınlıkla açtım. Ne yapıyordu bu? "Ne istiyorsun Mete? Daha fazla canımı yakmak mı?" diye tısladım. "Hayır! Hayır... ben... şey..." tek kaşım havada Mete'ye bakıyordum. Mete birden üzerime yürümeye başladı. "N-ne yapıyorsun?" diye sordum. Hiçbir şey demedi. O üzerime geliyordu ben geriye gidiyordum. En son duvara değdi sırtım. Ellerini de iki yanıma yasladı. "Mete... ne yapıyorsun?" diye sordum. Çok yakındık. Kalbim çok hızlı atıyordu. Yutkundum. "Sus..." dedi Mete fısıldayarak. Nefesi dudaklarıma değiyordu. Ben onun gözüne ve dudağına bakıyordum ama o sadece dudağıma bakıyordu. Birden yavaşça dudağıma dudağını değdirdi. Gözlerimi açmıştım. Bu bir rüya mıydı? Mete beni öptükçe ondan kurtulmaya çalışıyordum. "Mete... yapma..." dedim nefes nefese. "Bak, sarhoşsun. Bunların hiçbirini hatırlamayacaksın. Sonra bana patlama." dedim. "Sarhoş... değilim..." diyebildi en fazla. Ve dudağıma yapıştı. Elleriyle yanaklarımdan tutuyordu. Benim elim saçlarındaydı. Alt dudağımı ağzına aldı. Çok güzeldi. Çok hızlı ve tutkulu öpüşüyorduk. En son elimi Mete'nin tişörtünün içine soktum elim sırtındaydı. Mete hafif bir inleme sesi çıkardı. Bu sefer ben onu duvara yasladım. Eliyle şeyime dokundu. Bir an inlesemde hiç durmadan öpüşüyorduk. Mete'nin eli şeyimdeydi. Okşuyordu sanki. Sertleştiğini hissediyordum. O an tuvalete birisinin girmesiyle geri çekildim. İkimiz de nefes nefeseydik. İkimizin de üstü başı dağılmıştı. İçeriye giren Selim'di. Beni itti. "Ne yapıyorsun sen? Mete'yi mi sıkıştırıyorsun?!" diye bağırdı. Ben hâlâ nefes nefeseydim. "Ne diyorsun be?" dedim sinirle. Elimle şeyimi kapıyordum çünkü şişmişti. Mete yanımıza geldi. Selim'i göğsünden beni de şeyimden itti. Eline baktım. Sonra yüzüne baktım. Gülüyordu. Bilerek yapmıştı. "Tamam lan... sakin olun. Bana bir şey yaptığı yok. Yapsam yapsam ben yaparım." dedi ve gülerek yüzüme sonra şeyime baktı. Bir anda ben de sırıttım. "Ne gülüyorsun be?" diye sordu. "Sana ne oğlum?" diye bağırdım. "Şşş... tamam hadi sınıfa gidelim." dedi Mete ve tuvaletten çıktılar. Benim biraz sakinleşmem gerekiyordu. Bu halde çıkamazdım.

Gizli Aşk (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin