!!! İşin boku çıkabilir, hassasım diyen toz olsun.
*ೃ༄DABİ SMUT
➤ Bu adamın penisi şaşırtıcı derecede kalın (eğer onu vajinanızın içerisinde hayal
ediyorsanız bilin ki acı çekerek ağlayacaksınız)➤ 18-19 cm arası, penisi oldukça iş görüyor.
➤ Dabinin ilki olucağınızı düşünmeyin, o her gün başka bir kızın vajinasına sokuyor. Seks bağımlısı.
➤ Eğer onunla seks yapmayı reddedersen bunun acısını yatakta fazlasıyla çıkarıcaktır. Onun seks davetini reddetmek = acı içinde ölmek.
➤ Siki kalın, ve ıslanmadığınız sürece girmesi zor oluyor. Bu yüzden dabi her seferinde önden parmağını sokup ıslanmana yardımcı oluyor.
➤ Yatakta bir kedi gibi olmasını beklemiyordun değil mi? Bu adam yıldızlara ulaşmak için her şeyi yapar, yatakta o aslan sen ise ceylansın, pek bir farkı olmuyor.
➤ Büyük ihtimalle seni sevdiği falan yok, bir kaç gün seks işini halledip bırakıcaktır. Onun sevgi konusunda bağımlı birisi olmasını beklemek çocukluk olur.
➤ Kırmızı şarap bu adamın favorisi, göğüsünüzden vajinanıza dökülme anı bu adamın manzarası oluyor. Üzerinizi yalarken, göz teması kurar, kirli sözlerde ise aşırıya kaçabiliyor.
➤ Sana kölesi gibi davranıcak, sikimi tut derse tutmak zorundasın, bana sakso çek derse reddetme şansın yok. Yapmak zorundasın. Bu adam itaatkar kadınları seviyor.
➤ Muhtemelen yatakta seni aşağılayacak her kelimeyi söyleyecektir, ama en çokta "ezik, fahişe, orospu" kelimelerini söyleyecektir.
➤ Bu adamın yıldızlara çabuk ulaşması için senin ağzından çıkan her kelime önemli. Ona eğer sevdiği türden şeyler söylersen, ağzına çekinmeden boşalıcaktır.
➤ Babacığım dediğin an, dabi zevki tavanlara kadar yaşadığını anlar, ve içine boşalsa bile sert sikmeye devam eder. Acı çekip kıvranman onun hoşuna gidiyor.
➤ Yatakta sadist. İsteklerini önem vermeyecektir. Onun siki için yalvarman hoşuna gidiyor.
➤ Acıdan bayılsan bile, dabi devam edicektir. Ama belli bir zamandan sonra inlemelerin kesilince bu işten zevkini almayıp bırakıp gidecektir. Uyanmanı bekleyeceğini falan sanma, bu adam şerefsizin teki.
➤ Seni en çok sarhoşken becermeyi seviyor, belli bir özelliğin olduğundan değil, sadece o anı seviyor.
➤ Dabi göz temasına önem verir, eğer bakışlarını başka tarafa çevirecek olursan, seni daha sert siker ve ona bakmanı sağlar. Eğer bakmazsan, çeneni sertçe kavrayıp dudağını acı içinde kıvrılana dek öpücektir.
➤ Yatakta orospu evladı gibi davransada, iyi yönleri var. Öldürene kadar becermiyor seni, bir kez sikip bırakıyor. Ayrıca Dabi'nin özel kafa yapan içkilerinide tatma şansı
yakalıyorsun!➤ İnlemelerin bu adamı çılgına çevirdiğini bilmelisin.
➤ Köpek pozisyonu bu adamın favorisi, kalçan ile sikinin değmesi ardından çıkan ses onun favorisi.
➤ Cow girl pozisyonuda onun favorisi, onun sikinin üzerinde zıplamandan zevk alıyor.
➤ Dabi her daim üstte olur, ama yorulduğu zaman, üstüne çıkıp sikinin üzerinde zıplamanı seviyor. Göğüsünün hareketleri ise bu adamı oldukça azdırıyor.
➤ Saksonun her olayına kabul. Yeter ki bir kadının ağzında onun koca siki olsun.
➤ Senin vajinanı zevkle yalar, ama amaç senin zevk alman değil, dabi'nin kendi zevki söz konusu.
➤ Yatakta oldukça bencil, sadece kendisinin rahatlayacağını bilse yine yapar. Sizin ne alemde olduğunuz umrunda değil.
➤ Seksiniz dabi yorulana dek sürer, bu kaç tur olucağını dabi belirler ve her şey anlık olur. Siz yıldızlara ulaşıcakken bile bırakabilir. Ama en az 1 saat sürdüğünü bilmelisiniz.
➤ Seksiniz bittikten sonra, sizinle bir turda duşta yapabilir, ama nadiren. O gün olan moduna bağlı değişiyor kararları.
➤ Sizinle banyo yapıcağını düşünmeyin. Bu adam temizlenmeden çekip gidecektir. Tebrikler! Artık dabi'nin seks yapıp unuttuğu fahişelerden birisiniz.
*ೃ༄Oylamayı unutmayın