!!! İşin boku çıkabilir, hassasım diyen toz olsun.Reşittir
*ೃ༄CHIFUYU SMUT➤ Kesin bilmen gereken bir bilgi varsa, o da chifuyunun seks hakkında her şeyi öğrenmeye çalışma çabasıdır. Açıkçası zaten az çok biliyordu, ama daha fazlasını öğrenmek istedi. Bir deneyimi olduğundan değil, dergilerden ve pornolardan bilgi birikimi vardı.
➤ Bir başladığı işi yarım yamalak yapmaz istemez, bu yüzden asıl amaç kusursuz olmasıdır. Hangi pozisyon ile daha çok zevk alıcağını, nasıl rahat edebilirsin diye araştırdı.
➤ Aslında, seksin nasıl hissettirdiğini ve nasıl yapıldığını zaten merak ediyordu, ardından ilk seksinizi yaptınız, rahatlamış hissetti ve bedenine tapıyordu. Bu onun daha fazla arzulamasına neden olmuştu.
➤ Çok azgın mı diye sorarsan, kendini dizginlemeyi biliyor. Açık ortamda eğer onu kızıştırmaya çalışırsan görmezden gelmeye çalışacaktır.
➤ Penisinin boyutuna gelelim, ortalama 16 cm, boyutu normal. Bakımlı birisi olduğundan, tıraş ediyor.
➤ Seksiniz başlamadan önce, içki bardaklarına alkol dolduruyor. Ardından seni kendine çekip kucağına oturtturuyor. O an sadece seninle ilgileneceğini bilmelisin. Sevgi sözcükleri vardır, ayrıca seni övücektir.
➤ Aceleci bir insan değil, zevki doruklara kadar yaşayana dek sabırla bekleyecektir, yavaş olduğunda seksi daha tadında yaşandığını düşünüyor.
➤ Yatakta modu ciddidir, arada gülümser ama çoğunluk ciddilik.
➤ Yatakta iki tarafında hüküm etmesi gerektiğini düşünüyor, kendisi hareket edemeyecek kadar yorgun olduğunda dizginleri sana bırakıcak.
➤ Normalde, durup dururken seks teklif edecek birisi değildir, ama berbat bir gün geçirdiyse ve sana ihtiyacı varsa koşarak sana gelip sevişmek isteyecek. Seninle sevişirken kafası dağılıyor, ve bu hissi seviyor.
➤ Ellerini senin gömleğinin altından meme uçlarına dokunur "parmaklarımı meme uçlarında hissedebiliyorum bebeğim~"
➤ İnlemene tam anlamıyla bayılıyor! İç çamaşırlarının üstünden vajinana bastırırken oluşan tatlı inlemeleri duymak için eli vajinana gidip duruyor, ayrıca bunu durup dururken bile yapabiliyor. "Ne kadarda ıslak bir amcık"
➤ Kesinlikle saç çekilmesini seviyor, biraz saçma gelebilir fakat onun sırtını tırmalaman bile hoşuna gidiyor.
➤ Seks oyuncaklarını saçma buluyor, kendi haricinde ondan başka bir şeyin sana girmesini sevmiyor. Asla kullanmayacak.
➤ Onun elleri tek kelimeyle kusursuz, vajinanın içerisinde nasıl hareket ettirebileceğini biliyor.
➤ Her seferinde dışarıya boşalıcak. Yıldızlara ulaşana dek sikini vajinanın içerisinde tutuyor, bir anda boşalmaya yakın olunca, sikini çekerken etrafa yayılabiliyor. Bir keresinde yanlışlıkla içine boşalmıştı.
➤ Sevdiği pozisyonlara gelirsek, reverse cowgirl kesinlikle olucaktır.
➤ Şipşak seks seviyor, fakat normal seksi daha fazla. Seninle baş başa vakit geçirmek onun için daha farklı ve özel.
➤ Bu adam çok dayanıklı, dayanamaz diye düşünmeyin, chifuyu ne kadar dayanık kalırsa, o kadar içinizden geçiyor demektir.
➤ Üzerinde görmek için kedili bir tanga aldı. Bir de kedili seks kıyafetleri...
➤ Üzerinde ne olduğu önemli değil, hoşuna giden bir şey varsa satın alıyor ve üzerinde görmek için sana hediye ediyor.
➤ Bu adam göğüs insanı, yatarken bile eli memelerine gidebilir, uyurken en sevdiği yastığıda orasıdır.
➤ Chifuyu bir akşam ikiniz için çatı katında romantik bir ortam oluşturdu, çok iyi değildi ama elinden geleni yapmıştı. Senin aptallığın olucak ki, o gün mini etek ve crop giymiştin. Görmezden gelmeye çalıştı ve o anı yaşamak istemişti. Fakat her seferinde göğüslerinin hareketlerine gözleri kayıp duruyordu. İçtiği alkolun etkisi ile iyice kızışmıştı. Siki kalkmıştı ve zonkluyordu. Kendini olabildiğince durdurdu, ama belli bir zamandan sonra dayanamayıp elini vajinana soktu.
Açıkçası, bu adamın mahvolduğunu anladıktan sonra gururla gülümsedin, seni sertçe öpüyordu. Bir andanda elini soktuğu vajinan sayesinde inlemelerin ile öpüşmeniz karışmıştı. Dayanamadı ve sikini çıkarıp içine soktu. O kadar çökmüştü ki hareket edecek hali bile yoktu, fakat seni bir güzel sikti.
*ೃ༄Oylamayı unutmayın