!!! İşin boku çıkabilir, hassasım diyen toz olsun.
*ೃ༄IZANA SMUT➤ O her kelimeyle bir lider, yatakta da dahil.
➤ Dilersen sadece uzan ve her şeyi bu adama bırak, ne kadar profesyonel ve harika olduğuna şahit olucaksın.
➤ Vücudunun karşısında nefes nefese kalıyor.
➤ Onu biliyorsun, kaybetmeye alışkın birisi. Ve seni her seferinde ertesi gün yokmuşçasına becerir.
➤ Onun parmakları uzun, ve vajinana parmaklarını soktuğunda seni kolayca mahvedebilir. Gülümseyerek mahvoluşunu izliyor.
➤ Geceleri seks favorisi, ışık olsun ya da olmasın bu adam,geceleri her boşluğunda sizinle sevişmek isteyecektir.
➤ Seksteyken senden ona iltifat etmeni bekler, aşk dolu sözcüklerde olur. Eğer etmezsen ters bir şeylerin olduğunu düşünüp kötü hissedicektir. (Ondan soğuduğunu zannetme gibi)
➤ Seni sürebildiği her pozisyona kabul.
➤ Ayrıca bu adam, o gün hangi iç çamaşırını giydiğini merak ettiği için eteğini bir anda kaldırıp bakabilir.
➤ Yatakta itaatkar olmana bayılıyor, ne derse yaparsan bu adamın egosunu havalara uçuracaksın.
➤ Kalçanda elini gezdirirken sende oluşan umutsuzca inlemelerini dinlemeye bayılıyor, sen bu haldeyken bir aptal gibi gülümseyecektir.
➤ Prenses diye sesleniyor, ona da kralım demeni istiyor.
➤ Durup dururken oturuyor pozisyondaysanız, bacaklarının arasını açıcak ve vajinan ile oynayacak.
➤ Siki çok zonkladığı zamanlar, onun içine girdiğinde fazlasıyla inliyor. Onun inlemeleri bu dünya üzerindeki en iyi şey.
➤ Eğer ona seks sırasında iyi bir çocuk olduğunu söylerseniz, anında yaramaz çocuğa geçiş yapıcaktır.
➤ İtaatkar olmanın ödülleride vardır. Ve izana ne kadar acımasız olursa olsun, her zaman sana boyun eğer. Bir isteğin olursa ikiletmez ve anında yapar. Siz onun küçük prensesisiniz.
➤ Penisinin boyutu 16 cm. Ortalama bir boyutta ve iş görüyor. Tüylerinide keyfi istediği zaman alıyor.
➤"Görüyor musun prenses? Benden iyisi yok."
➤ Yatakta ciddidir, ama eğer alay ettiğini görürsen. İğrençleşerek alay edicektir.
➤ Ağzından çıkan en ufak inlemeyi duymak istiyor, eğer kendini tutarsan, zor u oynayacaktır.
➤ Yüzüne oturmana bayılıyor, daima yaptırıcaktır.
➤ Seni tenjiku üniforması içerisinde becermek gibi bir hayali var.
➤ Seksinizin şehvetine göre öpüşmesi değişecektir, yumuşak bir şekilde ilerliyorsanız yumuşak öpücektir, sert bir şekilde ilerliyorsanız sert öpücektir.
➤ Onun senin sevgilin olduğunu bilmeyen yok, özellikle çetelerdeki insanlar tarafından daha çok biliniyorsun. İzana seni asla paylaşmaz ve kıskanır. Eğer birisi senin kalçana baktığını görürse onu öldürecektir.
➤"Sen benimsin prenses" daima bu sözü vurgulayacaktır.
➤ Açık alanda istersen seks yapabilecek özgüveni var, onun için sen nerede istersen yapacaktır.
➤ Banyoda duş başlığının altında kalçandan seni sikmeyi oldukça seviyor, suyun damlaları kalçana inerken oraya sağlam bir şaplak atıcaktır. Seni sikerken göğüslerini avuçlamayıda ihmal etmiyor.
*ೃ༄Oylamayı unutmayın