!!! İşin boku çıkabilir, hassasım diyen toz olsun.Reşittir
*ೃ༄SANZU SMUT➤ Bu adamın sana merhamet etmeyeceğini biliyorsun, gerçekleri konuşalım. Yatakta acı isteyen birisin, öyleyse bu adam tam sana göre, vajinandan kan gelene kadar seni deşiceğini bilmelisin.
➤ Penisinin boyutu, kalın ve sert. Boyu ortalama 18 cm.
➤ Tuhaf fetişleri var, seni kelepçeye kesinlikle bağlayacak, bir halat aldı ve en yakın zamanda üzerinde denemek istiyor.
➤ Bu psikopat herif, içeceğine azman için bir şeyler dökücek. Seks öncesi, içkine katması tercihi.
➤ Seks oyuncaklarını üzerinde deniyor, sende istiyorsun ve hayır demiyor. Canının yanması ona zevki tavanlarda yaşamasına neden oluyor.
➤ Kulağına kirli sözcükler söyleyecek. "Babacığın ağzına boşalmak için hazırlanıyor" gibi, ama şunu bilmelisin. Her seferinde, nerede olursanız olun, kulağına kirli şeyler söyleyecek.
➤ Onun koca sikine mahçup olduğunu biliyor, bu yüzden gözünün önünde mastürbasyon yapıcak, onun siki için yalvarmanı istiyor.
➤ Tıraşlamayı istemiyor, ama sekste kolaylık olması için öncesinden temiz bir şekilde geliyor.
➤ Alay edicek, yüzüne gülücek, onun sikine mahçup olan biriymişsin gibi davranıcak.
➤ Kölen gibi davranmaz, zevki iki taraflı yaşayınca istediği konuma geliyor. Onun sayesinde orgazm olman hoşuna gidiyor.
➤ Siki sertleşince nerede olursan ol, kalçana o siki sokucak.
➤ Vücudunda yalanmayacak yer bırakmayacak, parmaklarını onun üzerinde gezdirmeni seviyor.
➤ Tam anlamıyla şerefsizin teki değil, elbette sevgi sözcükleride söylüyor. "Güzel gidiyorsun, sen en iyisisin" gibi şeyler söyleyip övücek seni.
➤ Yavaşça öpüşmeyi seviyor, bu adam yavaş ama bir öpüşünce her tarafını feth ediyor.
➤ Bir keresinde bontende toplantı arasında seni parmaklamıştı.
➤ Seni yerden yere sermeyi seviyor, dudakların onun üzerineyken seni çekip kıçını aşağıya çekicek, kendini beğenmiş gülümsemesi ile seni becericek.
➤ Bazen seks yaparken o kadar içinden geçiyor ki, yanlışlıkla içine hoşalıyor.
➤ Bebeğim, güzelim vs diye seslenicek.
➤ Seks yaparken üzerinde görmek istediği bir seks kıyafet varsa, parası ne kadar yüksek olursa olsun onu gidip alıcak.
➤ Sanzu ile duştayken seni kaldırır ve sende bacaklarını onun etrafına sararsın, sana dalar ve duş duvarına karşı seni becermeye başlar, dudakları kilitliyken ikinizinde vücudu ıslakken kaygan bir şekilde seni sikinde zıplatır.
➤ Ya da bazen siz duşta seks yapmazsanız, parmağının buraya gel hareketiyle sizi ona doğru gelmeniz için yönlendirir.
➤ Ellerini başının arkasına yaslar,başlık tahtasına yaslanmışken, onun üzerine oturuyorsunuz.
➤ Seni sikinin her yerinde zıplatmayı ve bir pislik haline gelmeni izlemeyi seviyor.
➤ Yüzünde zıplayan göğüsler aklını kaybetmesine neden oluyor.
➤ Artık zar zor zıplayabildiğiniz zaman, sizi başlığa tutunurken kollarını size sarar, böylece elleri kıçınızın altında kenetlenir ve göğsünüzü emerken sizi delmeye başlar.
➤ Adını mırıldanmayı seviyor (bir keresinde bunun seni deli gibi boşalmanı sağladığını fark etti ve o zamandan beri durmadı)
➤ Vajinanın derinlerine boşalmayı seviyor.
➤ Bontenden geldiği zaman, yorgunluğunu sizinle duş yaparak atıyor.
➤ Eğer hamile kalırsan, seni hamile halinle bile becermeye devam edicek.
*ೃ༄Oylamayı unutmayın