!!! İşin boku çıkabilir, hassasım diyen toz olsun.
*ೃ༄SHION SMUT➤ Bu adam sokaklarda çılgın biri, ama çarşafın altında tam bir ucube.
➤ Seni hükmetmeyi seviyor.
➤ Eğer yataktayken onun isteklerini yerine getirirsen sana daha tatmin edici bir şekilde davranıcaktır.
➤ Penisinin boyutu 19 cm. Ayda bir tıraş ediyor. Bakım konusunu fazla kafaya takan birisi değil, kafasına eserse tüylerini alıcaktır.
➤ Birden fazla kişiyi aynı anda becerebilecek bir siki var, fazlasıyla güçlü.
➤ Kalçana güçlü bir şaplak atmayı seviyor ; sen çıplaksın, ve onunda üzerinde kıyafetleri duruyor. Kıçınla bir güzel oynayacak.
➤ Bu adam kalça insanı, kıçını seviyor ve eğer eğilirsen kıçınla oynamaya başlar ve sikini sana sokar. Acıma yok.
➤ Anal seviyor.
➤ Sikini ağzına koyucak ve boğazına inene dek tadını almanı isteyecek. Siki ağzındayken olan sıcaklığı seviyor ve derinlere kadar sokuyor.
➤ Tam bir çılgın, merhamet etmeyen bir piç.
➤ Prezervatiflerden nefret eder, bu yüzden içine boşalıcaktır. İçine boşalırken fazla inliyor ve küfür ediyor.
➤ Bağırarak adını söylemeni isteyecektir. Eğer söylemezsen, yıldızlara ulaştığında bile seni becermeye devam edecektir. Senin ağzından kendi isimini duymak onu tatmin ediyor.
➤ En sevdiği pozisyon dog, seni becerirken kalçalarının hareketini izlemeyi seviyor.
➤ Onun vücudunda elini gezdirdiğinde, elini tutup hafif bir şekilde elini öpücek. Onun vücuduna dokunduğunda eriyor.
➤ Üstte olan o dur. Eğer onunla kim üstte olucak diye yarışırsan galibi her zaman shion.
➤ Durduramayacağın bir adam. Gücün yeterse dene, ama durmaz.
➤ Shion saçlarıyla oynanmasını sever, ama saçını çekmemek kaydıyla.
➤ O bir çete üyesi ve mevkide gayet önemli. Boynunda veya etrafında morluk ya da ısırıkları başkası görsün istemiyor. Bu yüzden onu morartmana karşı.
➤ Eğer havası yerindeyse, halatlar ile seni yatağa bağlayıcaktır. Çılgının teki, sevişirken bir nevi tüm ruhunu ortaya koyuyor.
➤ Kelepçeleride var. Tam bir meraklı. Üzerinde oyuncaklar veya kelepçeler nasıl durur diye hayal ediyor. Senin ne kadar sınırlara ulaşıcağını da merak ediyor.
➤ Çok kıskanç olduğunu bilmelisin.Eğer onun gözleri önünde başka bir erkekle konuşursan, kıskanmaktan kafayı yiyecektir. O sinirle herkesin önünde seni bile becerebilir. Akşamında cezasını alıyor o ayrı tabii.
➤ Sana nasıl seslendiğine gelelim. Ağırlık olarak küçük fahişem ya da minik farem diyor. Bunun yanında elbette sevgi sözcükleride var. Tatlım ya da aşkım da diyor.
➤ Favori mekanına gelelim. Yatak odasını seviyor, fakat koltukta yapmayı daha çok.
➤ Ona kralım demeni istiyor.
➤ Seni azgın bir biçimde görmek ister ve gözünün önünde siki ile oynar. Harekete geçmeni istiyor ve seni izliyor.
➤ Alay ettiğini bilmelisin. Kıvranışın onu azdırıyor. Yatakta daha çok gülümser ve alay eder.
➤ "Babacığının dölünü yut"
➤ Açıkçası romantikliğe kafası basmıyor. Elinden geleni yapar, ama fazla kötü. Eğer onunla azdırıcı bir şekilde konuşmaya çalışırsan ilk başta anlamaz.
➤ Seksiniz bittikten sonra yıkanmaya gittiğinizde, eğer yeniden bir tur isterseniz banyoda sana istediğini vericektir.
*ೃ༄Oylamayı unutmayın