!!! İşin boku çıkabilir, hassasım diyen toz olsun.
*ೃ༄SHINICHIRO SMUT➤ Aslında çok beceriksiz, ama iyi bir lider ve bu beceriksiziliğini sana unutturucak. İlk sekslerinizde fazla iyi değildi. Olayı çözdü ve liderliği eline aldı. Çılgın gibi sevişiyor.
➤ Fazla inliyor, gülünç duruma düşmemek için inlemelerini tutuyor. Bir andan inlerken, sana gülümsüyor.
➤ Sana söylemeliyim ki, bedenin onun için tapılacak bir alan. O kadar eriyor ki, seni çıplak gördüğünde bile onu mahvedebiliyorsun.
➤ Çabuk ereksiyona uğrar.
➤ Üzgün olduğunda seks yapmak istemez, sadece modundaysa yapar. İlginize ihtiyacı var, onunla ilgilenmenizi içten içe ister ama bunu söylemez.
➤ Kirli konuşuyor, onun yatakta kibar olmasını beklemeyin. Gülümseyerek dalga geçicektir. Dalga geçmesinin sebebi kötü değil, tatlı olduğunuzu düşünüyor ve bu onun hoşuna gidiyor.
➤ Aşkım diye sesleniyor.
➤ Eğer çok berbat olduğunuzu görürse her şeyin yolunda olup olmadığını sorucaktır.
➤ Onun penisi kesinlikle 20 cm. Normalde tüylerini alan birisi değildi, ama seks işlerine girdikten sonra size kirli gözükmemek için tıraşlamaya başladı.
➤ Yumuşak ve şehvetli seksi sever, ama onun bazı günleri vardır ki sert ve tutkuluya dönüşür. Nasıl istersen öyle davranıcaktır.
➤ Kesinlikle göğüs insanı. Avuçlamayı ve emmeyi seviyor.
➤ Bacaklarını açıyor ve vajinanı yalıyor. yalarken her şeyi unutur ve senin inlemelerini dinler.
➤ Ne zaman içine girse, sıcaklığı sikinde hisseder ve kafasını geriye doğru atar. Bilmelisin ki mahvoluyor.
➤ En sevdiği pozisyonlar, misyonerlik. Yüzünü izliyor ve en derinlerine giriyor. Cow girl de unutmayalım. Onu sürmene deli oluyor.
➤ Yumuşak öpüşür, seks esnasında dilinide kullanıcaktır. Öpüşürken duraksayıp sana bakmayıda ihmal etmiyor.
➤ Ona tüm şovlarını göstermeni istiyor, lider pozisyonunu sen alıyorsun ve o sadece seni izliyor.
➤ Çok fazla kendi dudağını ısırıyor. Zevki fazla yaşamaya dayanamıyor.
➤ Eğer utangaç birisiysen, seni yatakta en sert biçimde görmek isteyecektir.
➤ Çok küfür ediyor, o kadar fazla ediyor ki belli bir süre sonra ağzından kendi kendine çıkmaya başlıyor.
➤ Parmaklarını vajinana geçirmeyi seviyor. Bunu yaparken sadece sana bakıcak.
➤ Senin inlemelerini duymayı istiyor, inlemelerini sabaha kadar dinleyebilir.
➤ Sana iç çamaşırları alır ve ardından onları yırtar. <3
➤ Shin onun kucağındayken sevişmeyi sever, kendini ona ittirip sürtünürken adını inlersen bu onu deli eder.
➤ Ona karşı direnmeni ve yatağı savaş alanına dönüştürmeyi seviyor.
➤ Onun koca sikine sakso çekerken, boşta kalan eli ile saçını tutar.
➤ Seninle motorsiklet dükkanındada sevişmek isteyecektir.
➤ Seni yıkamayı seviyor, bu yüzden seksten sonra seni yıkayan o olucaktır.
➤ Kaybetmek istemiyor, bu yüzden mahvolmamış gibi davranıcaktır. Senin hemen mahvolduğunu ispatlamak istiyor.
*ೃ༄Oylamayı unutmayın