!!! İşin boku çıkabilir, hassasım diyen toz olsun.Reşittir
*ೃ༄ANGRY SMUT➤ Aslında yatak işi hep ertelediği ve utandığı bir konuydu. Ama bir kez alışınca bu utangaçlığı geçti.
➤ Mommy diye sesleniyor.
➤ Ona da daddy diye seslenmeni istiyor.
➤ Romantik bir şekilde konuşmayı beceremez, daha çok göz teması etkindir.
➤ Çabuk terliyor ve yüzü kızarıyor, her boşlamasında duraksayacak ve bacakları titreyecek. Dayanıklılığı yok.
➤ Çoğu zaman, ister fiziksel ister sözlü olsun, sevgiyi başlatan kişi olmanız gerekir. Ve bazen karşılık veremeyecek kadar telaşlanıyor. (ki bunun için her zaman özür diliyor). Ona karşı ne kadar sabırlı olduğunuz için son derece minnettar.
➤ Boşaldığında utanırcasına size bakarak gülümsüyor. Ah o gülüşü bir melek gibi.
➤ Sesli inler, hemen yorulan birisi ve içine girerken tüm işleri kendi yapmaya çalışıyor. Bunun sonunda da yorulup inlemesi daha da çoğalıyor.
➤ Bir keresinde sana çok ihtiyacı vardı ama sen yoktun. Seni düşünerek mastürbasyon yaptı fakat sonrasında bunu yaptığına pişman oldu.
➤ İçine girmeden önce her seferinde onay bekliyor.
➤"İçine giriyorum mommy"
➤ Onun dili gerçekten kuvvetli, vajinanı yalarken gerçek bir usta gibi seni mahvedebiliyor. En iyi olduğu yer orası.
➤ Yüzünü boynuna gömecek ve tenini emecek. Dili gerçekten kutsal, boynunda dili ile yuvarlak dairler oluşturuyor.
➤ Saksodan ziyade, ona elin ile mastürbasyon yapmanı daha çok seviyor. Ama bu demek değildir ki saksoyu istemez.
➤ Sikini boğazına kadar sokma olayı yoktur, her şeyi sana bırakır. O oturur pozisyona geçer ve sende dilediğin gibi onu mahvedersin.
➤ Ayrıca, göğüslerini sikinin arasındayken gelgit yapmanı seviyor.
➤ Penisi 16-17 cm arası ve boyutu normal. Kirli bir şekilde görünmek istemediği için tıraşlayacaktır.
➤ Onun sikini övmeni istiyor, eğer sevişirken översen, övdüğüne pişman etmeyecektir.
➤ Public sex = No
➤ İster istemez vücuduna övgüler yağdırıyor. Onun gözünde o kadar kusursuz kalıyorsunuz ki, sizin için yeterli olamadığını düşünüyor.
➤ "Tanrım...bedenin kutsanılmış bir melek gibi"
➤ Vücudunuzun bir birine tam olarak değdiği pozisyonları seviyor.
➤ Bu adam göğüsünü yalamayı seviyor, yani hangi pozisyonda olursan ol oraya ulaşıp göğüslerini ağzına almak isteyecektir.
➤ Tatlı şirin hayvanları seven birisi, yani onun için kedili veya tavşanlı seks kıyafeti giyersen onu ekstra mutlu edersin.
➤ Duştayken seks teklifinde bulunursan, üzülerek teklifini geri çekecektir. O mahvoldu ve duş alıp uyumak istiyor olucaktır.
➤ Hiçbir şey demeden uyuyacağını sanma, seni mutlaka kendine çekip saçlarının arasında uykuya dalmak isteyecektir.
*ೃ༄Oylamayı unutmayın