!!! İşin boku çıkabilir, hassasım diyen toz olsun.Reşittir
*ೃ༄MITSUYA SMUT➤ Bu adam normalde olduğu gibi yataktada kibar, bazı zamanlar hariç.
➤ Onu baştan çıkardığında homurdanıp inliyor, çabuk ereksiyona uğrar ve siki zonklar. Kendine hakim olmaya çalışsada, sen onun içine girmeden sikinin zonklaması geçmeyecek.
➤ Nazik olduğu zamanlar, elini narince tutar ve yumuşak bir şekilde bedenine öpücükler bırakır. Göz teması kuruyor. Ama bazenleri göz teması kurmayıp sadece vücudunu seyreder. Vücuduna tapıyor.
➤ Favorisi duşta seni becermektir, akan suyun göğüsünde oluşan damlama hareketini izlemeyi seviyor. Su akarken, bir yandanda göğüs uçların ile uğraşıcaktır. Onları bir yandan yalarken, boşta kalan eli ile vajinanı hüküm edicektir.
➤ Seks sırasında, çiftlerin birbirlerine güven verici sözlerin söylenmesini daha uygun buluyor. Sana sevgisini hissettirecek, seninde ona hissetmeni isteyecektir.
➤ Boynun onun morartma alanıdır. O kadar sıkı emiyor ki sonunda her zaman moraran bir boyun bırakıyor.
➤ Öpüşürken dilini kullanmayı seviyor, seninle öpüşürken belini sarıcaktır ve bedenini kendine bastıracaktır.
➤ Penisinin boyutuna gelelim, ortalama 16-17 cm arası. Bakımlı ve temiz. Düzenli olarak zaten bakımını yapan birisi.
➤ Onun kulağına inlemeni seviyor. "Kulağıma inlemeye devam et, daha fazla."
➤ Beline taptığını söyleyebilirim, eli her seferinde onları sarmak için gidecektir. Daima beline dokunur. Sarılırken, öpüşürken, seni becerirken.
➤ Seninle uğraşmayı seviyor, öpme dersen, seni kızıştırmak için öpmekte ileriye gidecektir. Ama bu kötü niyetle değil, şaka amaçlı. Onunda sizinle uğraştığını biliyorsunuz.
➤ Bunun yanında, onu duvara itip sertçe öpmeni seviyor.
➤ Yalnız kaldığınızda, ve perdeler kapandığında. Bambaşka bir mitsuya ile tanışıyor olursun. Seni çekip kucağına oturtturur. Elini saçlarının arasından geçirir. Ardından seni soymaya başlar, bu adam bir işe girdiğinde devam etmekte kararlı oluyor.
➤ Çoğu zaman ciddidir, ama onun için çabaladığınızı görünce tatlı olduğunuzu düşünüp gülümsüyor. Örneğin ona mastürbasyon, ya da sakso çekmek gibi. Siz üstte olmaya çalışıncada, buna yenilincede gülüyor.
➤ Hemen ter içinde kalıyor, o kadar terliyor ki terini silip duruyor. Onun inlemesini duymak bambaşka.
➤ Onun sikine sürtünmenizi seviyor.
➤ Vajinanı yaladıkça yalıyor, orası onun alanı ve seni nasıl kirleticeğini çözdü.
➤ Mutfak tezgahının üstünde seni bir kez becerdi ve tekrar yapmak istiyor.
➤ Daddy denmesini gülünç buluyordu, ama ona bir kez dedin ve bağımlısı oldu.
➤ Şarkı dinlemeyi seviyor, ve nerede olursa olsun dinleyecek tipte birisi. Seks esnasında, arkadan şarkı çalınmasını seviyor. Eğer unutmazsa, sekste şarkı açıcaktır.
➤ Üzerinde görmek istediği bir seks kıyafeti vardı, almak yerine sana sürpriz yapmak istedi. Senin için dikti ve hediye etti.
➤ İsmin ile inlediğini bilmelisin. Yıldızlara uğraştığında, durmayacak ve ulaşana dek hızını arttırıcak.
➤ Onun gözünde o kadar narinsin ki kırılmaya hazır biriymiş gibi görünüyorsun. Bu yüzden seks sırasında canını acıtmamaya çalışıcaktır.
➤ Onun sert zamanlarına gelelim, o meşgul birisi ve sen istediğin an illa yapıcaksınız diye bir kural yok. Eğer uzun bir süre beraber olmadıysanız, gerçekten seni kötü becericektir.
➤ Mitsuya ile uzun süredir yapmıyordunuz ve bugünün size ait olmasını istiyordunuz, her şey hazırdı. İçecekler, kıyafetler, yatak odası. Ama çat kapı hakkai zilinize bastı. Mitsuya o kadar hayal kırıklığına uğramıştı ki derin nefes alıp verdi ve kapıyı açtı. Ona ne olduğunu sordu ve hakkai ona "sıkıldım hadi motorsikletle gezelim" dedi. Mitsuya bunu demesine o kadar sinirlenmişti ki asla sinirlendiğini belli bile etmedi. Hakkai ile konuştu ve bir şeyler söyleyip onu göndertti.
*ೃ༄Oylamayı unutmayın