!!! İşin boku çıkabilir, hassasım diyen toz olsun.
*ೃ༄AKI SMUT➤Sık sık eve yorgun gelir, bu nedenle gece geç saatlerde beklenmedik tembel seksler çoğunluklu olur.
➤Çoğu zaman o evrakları doldururken, masanın altından penisine sakso çekmeni isteyecektir. Gerici işler yaparken, onu rahatlatmana bayılıyor.
➤Yalan söylemiyorum, bu adam vajina yalamayı kesinlikle beceriyor. Vajinanı yalamayı o kadar fazla seviyor ki bunu yaparken deliye dönüyor. Tüm hakimiyeti ona bırak.
➤Grup seks sevmez, mahremiyete önem veriyor. Toplu alanda da yapmak istemez, evde yapmayı daha doğru buluyor. Ancak bir bardayken fazla sarhoşsa, şipşak bir sekse hayır demeyecektir.
➤Yatakta aşağılamayı kadınlar tarafından sevildiğini düşünüyor, bu yüzden bunu deneyecektir. Her ne kadar seni incitmek istemese bile, aşağılıyacı bir şekilde konuştuğu zamanlar elbette olucaktır.
➤Yataktayken sevgi sözleri söylemeyi tercih etmez, çünkü tek istediği ikinize odaklanıp zevki yaşamanız. Çoğunluklu olarak konuşmaz, ama ondan sevgi sözcükleri beklemeyin. Belki bazenleri sizi sevdiğini tahrik etmek amacıyla kulağınıza inleyecektir.
➤Yatakta itaat edilmesini seviyor, ona efendim/efendi denmesini istiyor.
➤İtiraf etmese bile, gizlice ona dokunduğunuzda oluşan tahrik olma hissini seviyor. Hatta bazenleri sikini görmen için ön planda tutup onunla ilgilenmeniz için göze batmaya çalışıcaktır.
➤Her film gecesinin sonu, akinin size oral seks yapması ile bitiyor.
➤Onun sikinin üzerinde zıpladığında, düşmemen için daima elini beline sarıcaktır. Başına bir şey gelmeyeceğinden emin olmak istiyor.
➤Kesinlikle çok iyi bir öpüşen. Dili ile içini feth ediyor.
➤Penisinin boyutu 22 cm, kalınlığı ise normal. Meşgul olmadığı zamanlar tıraşlar.
➤Şaşırtıcı bir şekilde, aki seksten sonra oldukça yumuşaktır. Büyük olasılıkla bir sigara yakacak ve siz uyuyana kadar sizinle kucaklaşacaktır. İhtiyacın olursa sana su ya da başka bir şey istersen getirir.
➤Saçını çekmeni seviyor, bu yüzden özellikle bakım bile yapıcaktır. Klişe gelebilir fakat o da senin gözlerini seviyor, özellikle gözyaşları içerisindeyken.
➤Seks sırasında sigara içecektir, cowgirl pozisyonunu sever ve sen onun üzerindeyken sigarasını yakıp seni izleyecektir.
➤Aki sevişme sırasındayken normalden daha ciddi davranır. Eğer ona şaka yapıcak olursan sana bu şekilde bakar. 😐
➤Mastürbasyon yapmayı tercih etmez, çünkü nerede olursa olsun power veya denji onu bulucaktır, ve bu olay sonunda yakalanırsa tam bir fiyasko olur. Ancak duştayken tek başına kaldığında yaptığı zamanlar olucaktır.
➤Seni o kadar iyi beceriyor ki, gözlerinden yaş gelene dek buna devam ediyor.
➤Regl dönemindeyken seks yapmayı kabul etmez, bunun sebebi kanından iğrendiği için değil, ileriye gidip başına bir şey gelebileceği endişesi yüzünden.
➤Bu adam seks yaparken uzun süre dayanabilir. En fazla 4 tur dayanabiliyor. Ayrıca aynı hız ve tempoda yorulmadan devam edebilir.
➤Aki biraz eski kafalıdır, bu yüzden seks oyuncağı kullanmayı istemez. Ama bir seks dükkanında görüp ilgisini çeken bir şey olursa bunu denemek için alıcaktır, ancak sonrasında aldığına pişman olup bunu denemez.
*ೃ༄Oylamayı unutmayın