!!! İşin boku çıkabilir, hassasım diyen toz olsun.Reşittir
*ೃ༄INUI SMUT➤ Sürprizlerin adamıdır, demek istediğim şaşırtıcı bir şekilde yatakta tam bir ustadır.
➤ Penisi ile başlayalım, göstermesede içerisinde kocaman bir cevher bulunduruyor. Siki kalın ve 19 cm. Tıraşlama taraftarı değil. Ama zorlarsan belki alabilir.
➤ Asla terlemez, asla yorulmaz. Sınırı ne kadarsa, sonuna kadar ilerleyecek.
➤ İnui nin yorulmaması elbette başa bela, defalarca mahvolucaksın. Onun siki senin içindeyken mahvoluşunu izlemek hoşuna gidiyor.
➤ Onun siki bir başka, sokuşuna kadar. Nereden kolayca mahvolduğuna ezbere biliyor.
➤ Eğer o sana sikini sokarken göz temasından kaçınırsan, çenenden sıkıca tutup kendi gözlerine bakmanı sağlayıcaktır.
➤ "Gözlerime bak sevgilim."
➤ Daha seks yapmaya başlamadan ıslanmışsan, bu adamın dilinden düşmeyeceksin.
➤ "Ne kadarda ıslaksın sevgilim, sikim için yalvarırsan elbette sana sokucağım."
➤ Sürprizleri fazladır. Gece hazırlıklarını genelde o hazırlar, yatağı süsler ve içecekleri hazırlar. Gecenizin uzun sürmesini istiyor.
➤ O tam bir kalça insanı, yatakta oturur ve sen ayaktayken kalçana şaplak atar.
➤ Mutlaka sokmaktan zevk alıcağı yer ise kalçan. Kutsal bir yermiş gibi neredeyse tapıcak. Sana sokarken ıslanmış kalçana çarpan siki ile oluşan sesi seviyor.
➤ Hızı genelde yavaş, tadını çıkarmak ve seksinizin uzun sürmesini istiyor. Sırf uzun sürsün diye sikini uzun süre sana sokmadığı bile oluyor.
➤ Öpüşürken her yerini ıslatır.
➤ Morartmaktan daha çok, yalamayı daha fazla yapıyor. Yer farketmezsizin her yerini yaladığını bilmelisin.
➤ İnui zevkte o kadar kaybolur ki boşalmak üzereyken sana haber bile vermez. Ancak onun dölü içinize döküldüğünü hissettiğinizde anlarsınız.
➤ "Üzgünüm" diye mırıldanıdır ve sana öpücük verir. "Sana boşalmak üzere olduğumda haber vermeliydim."
➤ Yatakta yumuşak ve baskın, ama eğer onu kıskandırırsanız ya da istediği ilgiyi vermezseniz sert ve baskına dönüşücektir.
➤ Yüzüne boşalmaz, yüzünü eşsiz ve narin buluyor. Kirletmek istemeceği tek yer orasıdır.
➤ Aşağılamayı ASLA yapmaz. Çoğu zaman üstte olunca çok konuşur, ama aşağılık kelimeleri asla kullanmayacaktır. Onluk bir hareket değil.
➤ Sabah seks yapmayı daha çok seviyor, eğer akşam yaparsanızda ışıklar açık olucaktır. Yüzünü mutlaka görmesi onun için şart.
➤ Eğer o sana sokucakken üstüne kıyafetlerin olduğunu görürse somurtucak ve onları çıkarıcak.
➤ Kendini kontrol edebiliyor, eğer halka açık bir yerde onu azdırmaya çalışırsan bu rolleri yemeyecektir.
➤ Şipşak bir seks yapmak istersen, cevabı her zaman evet. Şipşak sekste, her zamankinden daha sert ve hızlı olur.
➤ Vajinanı kolayca yalayarak mahvedebilir, göz teması istiyor. Ve bunuda gözlerinin içine bakarak yapıcaktır.
➤ Sarhoşsan ve onun seni becermeni istersen kabul etmeyecektir. Ayık olarak seni sikmeyi seviyor.
➤ İnlemelerini kontrol etmeye çalışsada her seferinde kendine yenik düşüyor. Çoğu zaman o kadar fazla inlediği oluyor ki, gözlerini sıkıca kapatıp dişlerini sıkar.
➤ Seks bittikten sonra tamamen uyumaya odaklanıyor. Ekstra ondan ilgi beklemeyin.
*ೃ༄Oylamayı unutmayın