!!! İşin boku çıkabilir, hassasım diyen toz olsun.Reşittir
*ೃ༄EREN JAEGER SMUT➤ Bu adam çok acı çekti, gerçekten sevdiği ve değer verdiği birisi olursa onunla yapmak istiyor.
➤ Kendi içerisinde yediremediği duyguları var, annesini kurtaramaması gibi. Birisine ciddi anlamda bağlandı, ve onu güvende tutmak istiyor. Onun yanındayken rahat etmeni istiyor, ve bu nerede olursa olsun.
➤ Bu güvenini sana yatakta hissettiriyor, yaparken ağzını bile açmayacak. Sadece bedenine ve gözlerine odaklanıcak. Seks sırasında konuşma taraftarı değil.
➤ Eren'in sinirlendiğinde seni kesinlikle mahvedeceği bir sır değil, onu kıskandırırsan cezası ağır. 3 gün boyunca boynunda ısırık izleri ile kaplanıcak, yürürken düşmemeye çalışacaksın.
➤ Göstermesede oldukça hassas, onun sikine dokununca bile bu adam bitiyor.
➤ Her daim boşalıcak, seks başı en az 2 kez.
➤ Aslında senden önce bir deneyimi olmadı, fakat sen seks istedin ve yaptınız. Bundan sonrasında eren gerçekten azıyordu. Her eyleminde gözleri kalçana gitmeye başlamıştı. Artık onu durduramazsın.
➤ Yatakta merhamet? Ah hayır, azgın bir ereni kimse durduramaz.
➤ Gelelim alt tarafına, sikindeki tüyleri seks yapmadan önce tıraşlıyor, ama anlık olursa tüyleri ile yapıyorsunuz, zevkinizi bozmayacak şekilde dikkat ediyor.
➤ Boyutuna gelelim, 19-20 cm arası. Sağlam sikiyor, her yiğidin harcı değil.
➤ Kaslı vücudunda elini gezdirmen hoşuna gidiyor, özelliklede boynu. Kolların boynunu sarınca bu adam eriyip bitiyor.
➤ Sevgi sözleri söylemeyecek, konuşmayacak. Sadece zevke odaklı.
➤ Rüyasında surların üstünde seks yaptığınızı gördü. Aklına geldikçe utanıyor.
➤ Ona sakso çek, bu adam sıcak ağzının siki ile buluşmasına bayılıyor. Her daim ona sakso çekmek zorundasın.
➤ Vajinanı yalayıcak, onu durduramazsın. Yıldızlara ulaşsan bile durmak yok.
➤ Yumuşak öpüyor, siki sana sert çarpsa bile, azgınlıktan ölse bile daima dudağına yumuşak dokunacak.
➤ İlk seks yapmak istediğinde, seni reddetti. Fakat reddettiği günün gecesi bir anda odana geldi ve şu an yapmak istediğini söyledi. Saat çok geçti ve uykun vardı, ama eren bunu demene rağmen umursamayıp seni becerdi.
➤ Yapıp gidiyor, ama arada sen uyuyana kadar kolların arasında seni uyutuyor. Uykun yoksa sen uyuyana kadar seninle konuşucak.
➤ Berbat ve yalnız hissediyor, gelecekte olacakları bildiği için her seferine seninle beraber zevkleri tavana kadar yaşamak istiyor.
➤ Özel hissettirmelisin, ihtiyacı var. Adı ile inlemeni seviyor.
➤ Bu adam yaramazın teki, üzerinde yeni bir şeyler denemek isteyecek. Pozisyonda olur, her şeyi denemek istiyor.
➤ Alkol aldı, ve eren alkol alınca aniden sarhoş olur. Yanlış bir seçim yaptı, o kadar sarhoştu ki, çıplakken bir anda üzerinde sızıverdi.
➤ Erenin tercihi büyük göğüslü kadınlardır, ama küçük olsa bile bunu dert etmeyecek.
➤ Onun karşısında etek giyme, sadece bir tavsiye.
➤ Seni parmaklamayı sevmiyor, çok aceleci ve aniden yapmak istiyor. Direkt sikini sana sokmak istiyor.
➤ Hemen yoruluyor, aniden bitirip uyuyabilir.
➤ Seks öncesi seni harekete geçirecek şeyler söyler, ardından susar ve ne kadar onun sikine muhtaç olduğunu izler.
➤ Vajinandan çok, kalçana sokmayı daha çok seviyor.
➤ Ereksiyona girer girmez sana muhtaçlığını belli ediyor, siki zonkluyor. Seni tutup sikinin üzerinde zıplatacak.
➤ Ne sıklıkla mastürbasyon yapar diye sorarsan, aslında 2 gün diyebilirim.
➤ Bu adam sadece senin vücuduna azıyor, diğer kızlar umrunda değil.
➤ Yorgun olduğunda göğüslerine yatıcak, söylemesede sarılmaya ihtiyacı var.
*ೃ༄Oylamayı unutmayın