Hello nbrr 🤓!!! İşin boku çıkabilir, hassasım diyen toz olsun.
*ೃ༄ GETO SUGURU SMUT➤ Öncelikle alt tarafından başlayalım. 17 cm ve genişliği ortalama boyutta. Çıkmış tüylerini almak pek tercihi değil fakat zaten tüylü bir insan olmadığı için penis bölgesinde göze batmayacak türden tüylere sahip.
➤ Bu adam tam anlamıyla yavaşlık ve şehvet adamı. Seks konusunda her şeyin mükemmel olmasını ve her saniyesini sakince değerlendirmek istiyor. Acele etme gibi bir derdi yok, nasılsa bir yere kaçmana izin vermeyecek.
➤ Saksoya bayılıyor. Seks öncesi en sevdiği şey ona sakso çekmen. Onu bir yerde durdurup sakso çekmek istesen bunu kabul edecektir, dediğim gibi saksoya bayılıyor. Özellikle sen ona çekerken boğazına kadar giren sikinin boğulurcasına çıkardığı sese.
➤ Yatakta yeri geldiğinde sadistçe davrandığını görebilirsin, çünkü berbat bir gün geçirdiği zaman sana ihtiyacı var ve olabildiğince sert bir şekilde tüm stresini üzerinden bir an önce atmak için bu yola başvurucaktır.
➤ Ona ihtiyacın olduğunu söylersen sırf kıvranışın için seni geç becerecektir. Herhangi bir kötü niyet yok, sadece bu durum içerisindeyken senin tatlı ve çaresiz görüntünü seviyor.
➤ Bol bol sevgi sözcükleri duyabilirsin, seni her şeyden çok seviyor ve bir kraliçe kadar güzel ve eşsiz bir parça gibi olduğunu düşünüyor. Seni tatmin etmek için elinden gelen her şeyi yapıcaktır.
➤ Tam bir öpüşme utası. Sadece basit bir öpücükle bile seni ıslatabilir. Kendini ona bırak ve sana cennette hissettirmesini sağla.
➤ Cosplay kıyafetlerini seviyor, hangi cosplay karakterini yaptığın umrunda değil sadece bunu garip bir şekilde çekici buluyor. Tüm hepsine razı.
➤ Defalarca boşaldığını görebilirsin, vücudu hassas ve en ufak dokunuşunda kendini kaybedebiliyor.
➤ Seks süresini uzun tutmayı seviyor, yavaş yavaş senin tadına bakıcak.
➤ Kalçanı her seferinde kızartıcağını bilmelisin. O tam bir tokatlama ustası diyebilirim.
➤ Grup seks yapma düşüncesindeysen bu düşüncenden hemen kurtul. Seni başkasıyla paylaşma gibi bir derdi yok.
➤ Göz temasını sever ve eğer seninle göz teması kurduğunda yüzünü kapatıcak olursan ellerinden tutup sıkıca seni yatağa bastırıcaktır.
➤ Parmaklamaktan ziyade seni diliyle mahvetmeyi tercih edicektir. Bu konuda daha profesyonel ve her bir zerrene hakim olduğu için dilini kolaylıkla vajinanda gezdiriyorken bulabilirsin. Ama sana söz veriyorum, zevkten ağlayacaksın.
➤ Onun karşısına fileli çorap ile çık ve olacakları gör. Tabii katlanmaya hazırsan.
➤ İtiraf etmese bile onun saçını çekmene bayılıyor.
➤ Azgın halini görmeyi seviyor. Sırf onu harekete geçirmek için yaptığın sinsice davranışlar karşısında senin cidden yaramaz bir kız olduğunu düşünüyor. Özellikle onun sikine sanki hiçbir şey yokmuş gibi sürtünce.
"Böyle yapmaya devam edicek misin yoksa nasıl bir belaya bulaştığını sana göstermeli miyim?"
ೃ༄Oylamayı unutmayın