-1-

2.1K 80 127
                                    

-Merhaba ben Olivia 17 yaşında normal olmayan biriyim. Normal olmayan derken bazı özel güçlerim var, arkadaşım bunları havalı buluyor. Evet havalı fakat beni gerçekten çok yoruyor ve onları kontrol edemiyorum. Örneğin gittiğimiz kafede masa örtüsünü ateşe verdim, az kalsın arkadaşım yanacaktı. Ama kafede olanlar bununla kalmadı, dikkatimi çeken birşey oldu. 7 kişi bana bakıp konuşuyorlardı, özellikle içlerinden bir tanesi bana çok garip bakıyordu. Her neyse çok uzattım. Artık hikayeye geçelim.

-Olivia'nın Anlatımı-

Olivia:Neden elektrik gücümü kullanamıyorum!

?:Ben yardımcı olabilirim küçük hanım.

Olivia:Sende kimsin ve güçlerimin olduğunu nerden biliyorsun?

Reginald:Ben Sör Reginald Hargreeves.

Olivia: Şemsiye akademisinin babası ha?

Reginald:Evet, bize katılmak ister misin?

Olivia:Size katılırsam ne olacak?

Reginald: Güçlerinde daha iyi olursun ve yeni kardeşler edinirsin.

-Aslında o adama güvenmemiştim ama yeni kardeşler diyince heyecanlanmıştım.

Olivia: Pekala, size katılıyorum.

Reginald:Bu kararı vereceğini düşünmüştüm, bu yüzden odan hazır. Sadece kardeşlerinle tanış ve onlarla iyi anlaş.

Olivia:Emredersiniz.

-Reginald beni lüks arabasına bindirdi ve akademiye doğru gitmeye başladık. 15 dakikalık yolun ardından akademiye gelmiştik, gerçekten güzel bir yere benziyordu.

Olivia:Evi gezmem gerekiyor.

Reginald: Biliyorum. Birazdan kardeşlerin gelecek onlardan biri sana evi gezdirir.

Olivia: Pekala.

Grace:Merhaba tatlım, ben Grace. Artık seninde annenim :)

Olivia: Merhaba ben Olivia, memnun oldum.

Grace:Hadi gel içeri geçelim, kardeşlerinde oradadır.

-Grace beni salona getirdi ve çok şık dizayn edilmişti. Beğenmiştim doğrusu. Ama tam karşımda bulunan 7 kişi beni rahatsız etmişti. Ne yani bumuydu benim "kardeşlerim" bunlarla yaşayamazdım, imkanı yok.

Olivia:Ee bakışacakmıyız böyle?

Luther: Şey ben 1 numara yani luther özel gücüm ise çok güçlüyüm.

Diego:Ben 2 numara Diego, özel gücümse bıçaklarım nereye istersem oraya gidiyor asla ıskalamam.

Allison:Ben numara 3 Allison, özel gücüm "bir söylenti duydum" diyerek insanlara istediğim şeyleri yaptırabiliyorum.

Olivia:Harika birşeymiş.

Allison: Teşekkür ederim.

Five:Ben numara 5 Five, özel gücüm ışınlanmak.

Olivia:Buda güzelmiş.

Five: Biliyorum.

Olivia:Ukala.

Ben:Öhm ben numara 6 ismim ben, özel gücüm biraz değişik, karnımdan ahtapot kolları çıkarabiliyorum.

Vanya:Ben numara 7, ses dalgalarını kontrol edebiliyorum.

Olivia:Pekii...

Five:Sen kendini tanıtmayacaksın sanırım.

Olivia:Madem çok ısrar ettiniz, ben Olivia 17 yaşındayım. Özel gücüm element ve elektrik kontrolü.

Allison:Havalıymış.

Olivia: Sağol. Birde birşey söylemem lazım.

Diego:Evet?

Olivia:Biri bana evi gezdirmeli.

Allison/Vanya:Ben gezdiririm!

Olivia:İkinizde gelin.

-Allison ve Vanya ile evi gezdik, beğenmiştim. Odamda büyük ve şık dizayn edilmişti. Çok yorgundum ve odamı birazdaha gezdikten sonra uyudum.

---------------------------

Evett ilk bölüm bu şekildeydi umarım beğenirsiniz görüşürüzz 💗💗



𝐁𝐥𝐨𝐨𝐝𝐲𝐅𝐢𝐫𝐞/𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐦𝐛𝐫𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐀𝐜𝐚𝐝𝐞𝐦𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin