-Sabah 6'da uyanmıştım, şaşırdım doğrusu. Hemen yatağımı topladım ve üniformamı giyip salona indim. Normalde salonda birinin olmasını beklemezdim çünkü saat daha 6, fakat koltukta kahve içerek denklem çözen Five görmek istediğim birşey değildi. Mecburen yanına gittim ve karşı koltuğuna oturdum.
Five: Beni çok mu sevdin?
Olivia: Hemde nasıl, gece uyurken seni düşündüm. Hemde sürekli.
Five: Yakışıklı olduğum içindir.
Olivia: Bende çok güzelim, zamanımı erkeklere harcayamam, yakışıklı olsa bile.
-Five sadece sırıttı, bende ona sinirlendiğim için mutfağa gidip kendime kahve yaptım. İçeri geçerken herkesin uyanmış olduğunu gördüm. Bir koltuğa oturdum ve kahvemi içmeye başladım. Ama Five bana bakıyordu, ama aşık gibi değil. Avını gözetleyen aslan gibi.
Olivia: Ne var Five?
Five: Hiç.
-Işınlandı. Nereye gitmiş olabiliceğini düşünürken karşıma ışınlandı, daha ne olduğunu anlamaya çalışırken kahvemi aldı ve geri koltuğuna ışınlandı. Kahvenin tadına baktı ve kafasıyla onayladı, bu sanırım kahveyi sevdiğine dair bir işaretti.
Olivia: Neden aldın kahvemi aptal!
Five: Nasıl kahve yaptığını merak etmiştim, fena değilmiş.
Klaus: Sizi shiplemem mi gerekiyor şimdi?
Vanya: Evet.
Allison: Evet.
Diego: Hayır.
Allison: Neden hayır?
Diego: Onlar kardeş.
Allison: Kan bağımız yok, Kıskandın sanırım.
Digeo: Saçmalama.
Olivia: Size bir şey söylemem lazım.
Ben: Dinliyoruz.
Olivia: Ben bu zamana ait değilim.
Five: Ne!?
Olivia: Serçe akademisinden biriyim.
Luther: Bizim kopyamız falan mı?
Olivia: Aynen öyle, ama garip olan bir kısım var, aslında iki kısım.
Five: Anlatsana!
Olivia: Birincisi Serçe akademisindede Ben var, yani iki tane Ben olucak. Ama Serçe akademisindeki Ben iyi birisi değil, soğuk kanlı biri. Beni öz kardeşi gibi görüyor, herşeyden ve herkesden koruyor. İkinci olarak Serçe akademisi bugün buraya geliyor.
Five: Olmaz.
Olivia: Babamın haberi var, onların gelmesini o istedi zaten.
Allison: Erkek var mı bari?
Luther: Yok!
Olivia: Var!
*Arkadaşlar Serçe akademisindeki kişileri 18 yaşında varsayın*
Klaus: Hahaha çok komik!
Five: Ne zaman gelicek Kuş akademisi?
Olivia: Kahvaltıdan sonra.
Five: Pekala.
Ben: Benden iki tanemi olucak?
Olivia: Evet ama ikinizi ayır etmek kolay olacak, ikinci benin gözünde yara var.
Ben: Buna sevindim.
Olivia: Bende, ama ikinci Ben dediğim gibi iyi biri değil, yakın olmaya çalışmayın. Ve buradaki erkekler ( Luther, Klaus, Diego, Five) benimle iyi anlaşmayın, en azından abim görmesin.
Five: Abinden korkmuyoruz?
Olivia: Gelince görürsün.
-Birazdaha bu konu hakkında konuştuk ve kahvaltı yaptık. Kahvaltı bitince zil çaldı ve içeri 7 kişi girdi, "Serçe Akademisi".
2.Ben: Olivia! İyi misin!?
Olivia: Evet abi iyiyim.
Fei: Seni çok özledik Olivia.
Jayme: En çok ben.
Luther: Çok kalabalık olduk, bu hiç iyi değil....
--------------------
💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐥𝐨𝐨𝐝𝐲𝐅𝐢𝐫𝐞/𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐦𝐛𝐫𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐀𝐜𝐚𝐝𝐞𝐦𝐲
Action"Serçe Akademisinden kısa bir süreliğine ayrıldığını düşünen Olivia, Şemsiye Akademisine gelerek hayatına yeni bir başlangıç yaptı." ✍︎☂︎