-25-

461 21 5
                                    

------------

------------

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-----------

Hepimiz masadan kalktık ve akademiden dışarı çıktık, ben hızlı hızlı yürüyordum, Beny'de öyle. Lila ve Chris'de korkmuşlardı. Sanki birşey olmasından korkuyorlardı, dahada telaşlandım. Babamın bize tarif ettiği yere geldik ve baktığımda Olivia yoktu, tek gördüğümüz şey iki yol ayrımı ve iki yol ayrımında da bulunan sokak lambaları.

Luther: Ne yapacağız?

Five: Bir kısmımız sol taraftan, diğerleride sağ taraftan gitsin.

Allison: Hayır, çok mantıksız.

Klaus: Bir dakika...

Hepimiz Klaus'un eli ile işaret ettiği yere bakıyorduk, sol tarafta kalan sokağın sadece 1 lambası yanmıştı.

Klaus: Olivia elektriği kontrol ediyor, bizi bu sayede çağırabilir, bu sokak lambasını o yaktı!

Hemen sol tarafta bulunan sokağa doğru ilerledim, diğerleride arkamdan geldi. Biz ilerledikçe lambalar tek tek yanıyordu. Hızla ilerliyorduk, sokağın sonuna geldiğimizde yerde kan birikintisi gördük, nefes alış verişlerimi kontrol edemiyordum, kafamı sağa çevirdim ve bana gülerek bakan Olivia'yı gördüm.

Luther: Kendine ilk yardımı yapmış Five, endişelenme.

Five: İyi misin?

Elimde tuttuğum elması göstererek güldüm.

Olivia: Çok...

Olivia'nın konuşması yarıda kesilmişti, Lila odaklanmış bir şekilde ona bakıyordu, hemen Olivia'nın önüne geçtim ama...

Five: Yapma!

Chris: Çekil oradan dostum.

Diego: Öldürücem seni!

Digeo Chris'e yumruk attı, Chris kendine gelemeden tekrar vurdu.

Allison: Bir söylenti duydum Lila, damarlarındaki kan bir anda çekiliyormuş.

Lila bembeyaz oldu ve yere yığıldı, tam o anda Olivia konuşmaya başladı.

Olivia: Diego!

Olivia, Diego'nun üstüne gelecek olan sokak lambasını havada patlattı ve cam parçaları Chris'in karnına geçti. Sokak lambasını Luther kaldırmıştı, Lila hem Olivia'yı ele geçirmişti hemde Luther'ı.

Allison: Luther!

Luther: Ben yapmadım!

Five: Birbirinizin elini tutun, Luther sende Olivia'yı al.

Herkes el ele tutuştu ve akademiye ışınlandık.

-3 ay sonra-

Olivia Lila'nın ölümünden sonra 1 hafta kendine gelememişti ama Klaus ile beraber Olivia'yı eğlendirmeyi başarmıştık. O elmasın ne işe yaradığını bilmiyorduk. Tek bildiğim şey çok mutlu olduğumdu.

--------------

FİNAL

---------------





𝐁𝐥𝐨𝐨𝐝𝐲𝐅𝐢𝐫𝐞/𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐦𝐛𝐫𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐀𝐜𝐚𝐝𝐞𝐦𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin