Olivia: Neyse, ben aşağı iniyorum.
Five: Hey beni bekle!
-Five ile beraber aşağı inmiştik, kafam çok karışıktı. 7 tane kardeşim vardı ve süper güçleri falan varmış.
Beny: Hadi gel Olivia, kahvaltı yapalım.
Olivia: Tamam abi.
-Yaşli adam gelmeden kimse oturmamıştı, Reginald geldi oturun diye bağırdı ve hepsi oturup yemek yemeye başladı.
Reginald: Olivia, kahvaltıdan sonra odama gel.
Olivia: Pekala...
-Reginald yemeğini yedi ve odasına doğru gitmeye başladı, o sırada hepsi masadan kalkıp salona doğru ilerlediler. Bende Reginald'ın odasına gittim, kapıyı çaldım.
Reginald: Gel!
Olivia: Beni çağırmıştın baba.
Reginald: Evet, güçlerinden bahsedeceğim.
Olivia: Dinliyorum.
Reginald: Güçlerin element kontrolü, elektrik kontrolü ve telekinezi. Ama ara sıra ışınlandığını görmüştüm, bunu hafızan yerine geldiğinde konuşacağız. Tüm kardeşlerin bahçede belirli saatlerde güçlerine çalışır, sende öyle yapacaksın. Luther sana programı anlatsın, çıkabilirsin.
-Odasına çıktım ve boş boş bakınmaya başladım, az önce ne dinlemiştim ben?
Allison: Olivia, babam sana ne söyledi?
Olivia: Güçlerim hakkında birşeyler söyledi, ne zaman güçlerinize çalışacaksınız?
Allison: Yarım saat sonra.
Olivia: Teşekkürler.
-Gülümsedim ve salona doğru gitmeye başladım, ama salona 1 saniyede vardığımı görünce ışınlandığımı anlamıştım. Hepsi bana bakıyordu, şaşırmışlardı tabii.
Five: Bunu nasıl yaptın?
Olivia: Bilmiyorum, bir anda oldu.
Five: İlginç.
Olivia: Biliyorum.
Five: Yukarda olanları ne çabuk unuttun-
Olivia: Kes sesini!
Five: Tamam, birşey demedim.
Beny: Ne oldu yukarda!?
Olivia: Hiç, hiçbir şey.
Five: Yataktan düşmüştü, bende güldüm.
Beny: Yatakta ne işiniz vardı?
Five: Ciddi olamazsın!
Beny: Çok ciddiyi-
Klaus: Yeter artık kesin sesinizi! Olivia benim!
Olivia: Evet, doğru söylüyor.
Luther: 10 dakika sonra güçlerimize çalışacağız, gidip hazırlanın.
-Hepimiz odalarımıza gidip kıyafetlerimizi giydik ve bahçeye çıktık, bu akademinin hiç güzel kıyafeti yoktu sanırım.
Reginal: Olivia hariç diğerleri güçlerine daha az çalışacak, bu sefer Olivia ile ilgilenmenizi istiyorum. Yarın göreve gideceksiniz.
Olivia: Daha güçlerimin tamamını bilmiyorum ve bana güçlerimi sadece 3 saatte öğrenmemi birde yarın göreve gideceğimizi söylüyorsun!
Reginald: Kaçırılman benim suçum değildi.
-Dedi ve gitti, tabiki onun suçuydu.
Luther: Hadi çalışalım artık.
Olivia: Hangisinden başlamam gerekiyor?
Five: Hangisini istersen.
Olivia: Elektrik kontrolü?
Luther: Olur, ben ampul getireyim.
Vanya: Kendini çok zorlama.
Olivia: Zorlamam gerek çünkü yarın canım babam göreve gönderecek.
-Luther ampulu getirdi ve karşıma koydu, ne yapacağımı bilmiyordum. Hokus Pokus falan mı yapıyım?
Luther: Hadi başla.
Lila: Ne yapması gerektiğini bilmiyor ve sen ona başla diyorsun, orangutan!
Luther: Çok biliyorsan kendin öğret.
Lila: Tamam, Olivia ilk önce ellerinle başla daha sonra zihnin ile devam edersin.
Olivia: Tamam.
Lila: Elini ampule doğru uzat ve yandığını düşün. Ama konsantre olmalısın, bu çok önemli.
-Lila'nın dediğini yaptım ve elimi uzattım, hepsi beni pür dikkat izliyordu. Ampulün yandığını düşündüm ve konsantre olmaya çalıştım, ampul tam yanmamıştı fakat hafif bir elektriklenme olmuştu.
Lila: İlk denemende olacak diye bir kural yok, hadi devam et.
-Lila'yı sevmiştim, iyi biriydi. Dediğini yaptım ve düşündüm, sonunda ampul yanmıştı.
Lila: Şimdi ampulü patlatmanı istiyorum, bunun için ellerini yine ampule uzat ve konsantre olduğunda ellerini hızlı bir şekilde kapat, ampul patlamış olacaktır.
-Elimi uzattım ve düşündüm, tekrardan. Hazır hissettiğimde elimi kapattım ve ampul patladı.
Lila: Harikasın!
--------------------
🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐥𝐨𝐨𝐝𝐲𝐅𝐢𝐫𝐞/𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐦𝐛𝐫𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐀𝐜𝐚𝐝𝐞𝐦𝐲
Action"Serçe Akademisinden kısa bir süreliğine ayrıldığını düşünen Olivia, Şemsiye Akademisine gelerek hayatına yeni bir başlangıç yaptı." ✍︎☂︎