Lila: Bunu görmeni istemezdim Five.
Five: Bunu bize nasıl yaparsın?
Chris: Beni seçti işte, uzatma ve git buradan.
Five: Peki.
Five tam giderken Chris'e yumruk attım, Luther'ın gücü devreye girmiş olacak ki Chris duvara yapıştı.
Olivia: Aptal!
Five şaşkınlıkla bana ve Chris'e bakarken onun yanına gittim.
Olivia: Five lütfen bunlara inanma, lütfen.
Five bana bakmadı bile, sadece yerde duran içki şişelerine bakıyordu. Bana bakmadan konuşmaya başladı.
Five: Aramız açıldığında fırsattan istifade Chris'e mi koştun?
Olivia: Hayır...
Sadece gözlerine bakıyordum, sarhoş olduğum için kendimi açıklayamadım, Five gitmeden önce gözlerime baktı ve gitti. Sinirli bir şekilde Lila'ya döndüm ve suratına tükürdüm. Gerçekten yaptım bunu. Chris'e baktım ve yerde baygın bir şekilde yattığını gördüm, Klaus'da baygındı, Klaus'un omzuna girdim ve odadan çıktık.
>>>>>>>>
Five ile tartışmamızın ardından 1 saat geçmişti, Klaus'u odasına bıraktıktan sonra Allison'ın yanına gitmiştim ve oda sarhoş olduğumu anlayıp beni duşa sokmuştu, artık sarhoş değildim ve odamda tekli koltuklarda oturuyordum. Olanları hatırlamaya çalıştım ancak sadece Chris'e yumruk attığımı ve Five'ın gözlerime bakışını hatırlıyordum. Sadece bunlar. Saat çok geç olduğunu için yatağıma yattım ve neler yaşandığını düşünürken uyuya kalmışım.
-Five'ın Anlatımı-
Olivia'nın bunu yapmasını beklemiyordum, bana nasıl yapardı bunu? Yorgun ve düşünceliydim, uyumam lazımdı fakat Olivia'yı düşünmeden duramıyordum, Olivia'yı özlediğimden değil, olanları anlamaya çalışıyordum. İlk önce Chris'e sarıldı ardından yumruk attı... Çok karışıktı. Düşünmek istemedim çünkü Olivia'nın açıklama yapacağını biliyordum, umarım mantıklı bir açıklaması vardır.
-Sabah-
Kapım şiddetli bir şekilde çalmaya başladı, şaşkınlıkla yatağımdan kalktım ve kapıyı açtım, kapıyı açtığımda anda üzerime doğru yürüyen Diego'yu fark ettim.
Diego: Ona ne yaptın?
Five: Kime?
Diego: Olivia'ya!
Five: Git ve ona sor!
Diego: Bana her şeyi anlattı, seni bunak!
Five: Nasıl yalanlar uydurduğunu tahmin bile edemiyorum, gözlerimle gördüm!
Diego: Çok pişman olacaksın.
Gülerek odamdan çıktı, böyle birşeyin nasıl açıklaması olabilirdi ki? Üstümü giydim ve kahvaltıya gittim. Masanın önünde babamın gelmesini bekliyorduk, Olivia hariç herkes vardı, ve herkes bana bakıyordu.
Five: Neden bana bakıyorsunuz!?
Vanya: Bilmem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐥𝐨𝐨𝐝𝐲𝐅𝐢𝐫𝐞/𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐦𝐛𝐫𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐀𝐜𝐚𝐝𝐞𝐦𝐲
Action"Serçe Akademisinden kısa bir süreliğine ayrıldığını düşünen Olivia, Şemsiye Akademisine gelerek hayatına yeni bir başlangıç yaptı." ✍︎☂︎