-16-

611 39 15
                                    

*Hikayenin yazı tipini değiştircem, eğer beğenmeyen varsa yazsın*

-Olivia odasına gittiğinde bende yatağıma yattım ve yarın ne olacağını, nasıl hayatta kalacağımızı düşünmeye başladım. Daha önce bu kadar riskli bir göreve gitmemiştim, kendimi değil, ailemi düşünüyordum. Olivia ne yapacaktı? Güçlerini yeni öğrenmiş bir kız, ne yapabilirdi ki? Babamı anlamak çok zordu, böyle bir göreve 18 yaşında çocukları göndermek... Daha fazla düşünürsem uyuyamayacağımı düşündüm ve tavanı seyrederken uyuya kalmışım.

~~~

-Saat 6'da kalkmıştım, elimi yüzümü yıkadım ve mutfağa gidip kendime kahve yaptım.

Vanya: Günaydın.

Five: ...


Vanya: Five?

Vanya: Beni duyuyor musun?

Five: Üzgünüm, bugün modumda değilim.

Vanya: Five, Olivia'yı düşündüğünü hepimiz biliyoruz. Görev tehlikeli fakat 8 kişi bunu halledebiliriz.

Five: Bilmiyorum Vanya...

Vanya: Neyse ben gideyim, daha fazla bunları düşünme.

-Haklıydı sanırım, 8 kişiydik ve bir şekilde üstesinden gelirdik. Ne ara Olivia'ya moral verirken birinden moral arar oldum...

Olivia: Bensiz kahve içmek ha?

Five: Uyuyorsundur diye gelmek istemedim, bugün enerjik olmamız lazım.

Olivia: Biliyorum fakat sen hiç enerjik gibi durmuyorsun.

Five: Endişeliyim sadece.

Olivia: Hepimiz öyleyiz.

Five: Çok iyi moral veriyorsun.

Olivia: Sağol.

Five: Kahve ister misin?

Olivia: Evet!

-Olivia'ya kahvesini verdim ve karşısına oturup onu izlemeye başladım.

Olivia: Neye bakıyorsun?

Five: Hiç, Öylesine.

Olivia: Pekala...

-Olivia kahvesini bitirince salona geçtik ve babamı konuşma yapmaya hazırlanırken gördüm.

Reginald: Sonunda geldiniz.

Klaus: Hadi babalık, çabuk söyle ve gidelim.

Reginlad: Bugün önemli bir göreve gideceksiniz, görev saat akşam 7'de-

Olivia: 7'ye kadar güçlerime çalışabilirim.

Reginald: Kendinizi yormayın, her şeye hazırlıklı olmanızı istiyorum. Görev bir baloda olacak, baloda gizli bir bölme var, orayı bulup içeri girmeniz lazım. Fakat dikkatli olun, gizli bölmede tehlikeli adamlar var, bu adamlar 5 yaşından beri dövüş eğitimi almış insanlar.

Allison: Adamları nasıl tanıyalım?

Reginald: Toplam 6 kişiler ve hepsi kel, başlarında dövme var ve sürekli takım elbise ile gezerler. Sizden istediğim, o adamlardan biri lider ve onun yüzüğünü almanızı istiyorum.

Olivia: Baloya gideceğimiz için şık giyinmemiz gerekiyor sanırım.

Reginald: Evet, kızlar zarif bir elbise, erkekler ise siyah takım elbise giysin.

Allison: Alışveriş yapmalıyız.

Reginald: Ben kıyafetlerinizi ayarladım, Grace'i takip edin, o size verecek.

-Hepimiz Grace'i takip etmeye başladık ve evde hiç görmediğim ayrı bir odayı keşfetmiş oldum. Burada çeşit çeşit kıyafetler vardı, hepside çok güzeldi. Numaralarımıza göre Grace bizi çağırmaya başladı.

Luther: Siyah takım elbise

Diego: Siyah takım elbise

Allison: Siyah kalem elbise

Klaus: Siyah takım elbise

Five: *3. Sezonda gördüğünüz kıyafeti* Siyah takım elbise

Ben: Siyah takım elbise

Vanya: Beyaz-siyah kalem elbise

Olivia: Beyaz, uzun ve bacak dekolteli bir elbise

--------------
Çok işim var o yüzden kısa bir bölüm yaptım, umarım beğenirsiniz.
💗

𝐁𝐥𝐨𝐨𝐝𝐲𝐅𝐢𝐫𝐞/𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐦𝐛𝐫𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐀𝐜𝐚𝐝𝐞𝐦𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin