Umursamadan taşa bakmaya devam ettim, ne özelliği vardı bunun?
Five'ın Anlatımı
Babamız güçlerimize çalışmamız için bahçeye çıkarmıştı bizi, ben hala düşünüyordum. Olivia'yı.
Reginald: Ne düşünüyorsun Numara 5?
Five: Olivia'yı, onu tek başına göreve göndermeni.
Klaus: Merak etme Five, Olivia'nın birsürü gücü var!
Reginald: Artık yok.
Five: Niye?
Reginald: Güçleri ona ait değildi, enjekte edilmişti. Bende ondan aldım, onun gerçek gücü elektrik kontrolü.
Five: Anlamıyorum...
Allison: Fazla düşünmen iyi birşey değil Five, sevgili olmadığınız halde.
Reginald: Akademide böyle birşey duymak istemiyorum, hepiniz kardeşsiniz.
Bana son kez bakıp gitti, ben ise Allison'un üstüne yürümeye başladım.
Five: Amacın ne senin! İkimizide tehlikeye atacaksın!
Allison: Kardeşiz biz Five.
Five: Luther ile buluştuğunuzu söylemeli miyim sence?
Luther: Kesin sesinizi artık! Kan bağımız yok.
Gülümsedim ve yerime geçtim.
>>>>>>>>>>>
Olivia'nın Anlatımı
5 dakikadır güvenliklerden kaçıyordum, yorulmuştum açıkçası, artık gücümü kullanmalıydım. Arkamı döndüm ve güvenliklere doğru yürüdüm, şaşırıp birbirlerine baktıkları sırada yüksek dozda elektrik verdim, ikisinide, bu hesaba kattığım birşey değildi. Sadece bayıltmak istemiştim. Adamları öldürdükten sonra yere oturdum ve ellerimi başıma koyup derin nefesler almaya başladım, tam o sırada aklıma burda kamera olduğu geldi, biraz odaklanıp kameraları etkisizleştirmem gerekti, ellerimi kameraya uzattım ve düşündüm sonrada kamera patladı, yüzümde zafer kazanmış gibi bir sırıtış vardı. Hemen kalktım ve elimdeki taşla beraber koşmaya başladım, ara sıra müzedeki elektrikleri kesiyordum.
Saat 7 olmuştu, akademidekilerin yemek yemesine az kalmıştı, açtım ama yemek yiyemezdim, görevdeydim. Müzeden dışarı çıkmıştım, biraz zor olmuştu ama yapmıştım. Kolumdan ve bacağımdan vurulmuştum, yürümem çok zordu, çok kan kaybettiğim için etraf bulanık görünüyordu, akademinin 3 sokak gerisindeydim. Oraya kadar yürüyemezdim, imkanı yoktu. Ara sokaktaydım ve ne yapacağımı bilmiyordum, daha sonra aklıma birşey geldi...
Five'ın Anlatımı
Yemek masasında babamızın gelmesini bekliyorduk, babam geldi ve oturdu, bizde onunla beraber oturduk. Yemeklerimizi yerken lamba söndü, hepimiz ne olduğunu anlamaya çalışırken lamba açıldı, sonra tekrar söndü, ve tekrar açıldı, daha sonra hiç ara vermeden yanıp sönmeye başladı. Babam ne olduğunu anlamış gibi bize bakıyordu.
Reginald: Olivia'yı bulmalıyız.
Beny: Nerede o?
Reginald: 3 sokak arkada.
Five: Hadi gidelim.
------------------
Sizce o taş ne işe yarayacak?
Kaç bölüm sonra final yapmalıyım?
Five ve Olivia barışsın mı?
🖇️🖇️🖇️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐥𝐨𝐨𝐝𝐲𝐅𝐢𝐫𝐞/𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐦𝐛𝐫𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐀𝐜𝐚𝐝𝐞𝐦𝐲
Action"Serçe Akademisinden kısa bir süreliğine ayrıldığını düşünen Olivia, Şemsiye Akademisine gelerek hayatına yeni bir başlangıç yaptı." ✍︎☂︎