-3-

1K 64 39
                                    

-Olivia'nın Anlatımı-

-Sabah 7'de kalmıştım ve çok enerjiktim, buda işime yarayacakdı zaten. Neden mi? Bugün tüm akademi birbiri ile dövüşecek. Bana kim gelir bilmiyorum ama her kimse o kişiyi yenebilirim. Yataktan sevinçle kalktım ve formamı giymek için dolaba yaklaştım.

Five: Bugün dövüş sanatları dersimiz var, biliyorsun değil mi?

Olivia: Benim böyle birşeyi bilmeme imkanım var mı sence?

Five: Doğru, sadece benimle dövüşeceğini söylemek istedim ;)

Olivia: Kendine fazla güvenme Five.

Five: Sende öyle Olivia.

Olivia: Pekala, şimdi odadan çık.

Five: Niye?

Olivia: Üstümü değiştirmem lazım.

-Işınlanıp gitmişti. Onunla dövüşecek olmam beni biraz ürpertmişti, akademideki en zeki kişi Five ve boş bulunduğum bir anda beni yere serebilirdi. Dövüş taktiklerini hatırlamaya çalıştım. Aynı zamanda üstümüde giyinmeye çalışıyordum, giyinip aşağı salona inmiştim ve rastgele bir koltuğa oturdum.

Allison: Bizi affedecek misin?

Olivia: Bilmem.

Vanya: Nasıl bilmem, dalga mı geçiyorsun?

Olivia: Asıl siz benimle dalga geçiyorsunuz!

Vanya: Biz doğru olanı yaptık Olivia...

Olivia: Bana yalan söylediniz.

Allison: Olivia zaten bunu bilmeleri gerekiyordu, gerçekten abartılacak birşey yok.

Olivia: Pekala, ama size hala güvenmiyorum.

Vanya: İşte bu iyi bir haber.

Olivia: Sizi daha affetmedim!

Allison: Pekii sakin ol.

-Allison ve Vanya gülüşmeye başladıklarında sadece göz devirmekle yetindim. Affedebilirdim, ama etmedim. 10 dakika kadar duvara boş boş baktıktan sonra salona Five ışınlandı.

Five: Babamla konuştum ve kimle dövüşeceğinizi öğrendim.

Diego: Söyle artık.

Five: Luther ve Klaus, Ben ve Vanya, Allison ve Diego, son olarak da Five ve Olivia.

Klaus: Çok adaletsiz bir eşleşme!

Diego: Nesi var Klaus?

Klaus: Ben o kıllı maymun ile dövüşmem!

Five: Babam eşleştirdi ve muhtemelen hepimiz kendi seviyemizde kişilerle dövüşücez.

Olivia: Madem öyle ben neden seninle dövüşüyorum?

Diego: Bu komikti işte.

Five: Çok konuşuyorsun.

Olivia: Biliyorum.

Grace: Çocuklar üzgünüm böldüm fakat kahvaltı yapmanız gerekiyor, hadi gelin.

Vanya: Tamam anne, geliyoruz.

𝐁𝐥𝐨𝐨𝐝𝐲𝐅𝐢𝐫𝐞/𝐓𝐡𝐞 𝐔𝐦𝐛𝐫𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐀𝐜𝐚𝐝𝐞𝐦𝐲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin