İkili gülümseyerek birbirine baktı. Derince nefes alıp kapıların açılmasıyla büyük salona ilerlediler.
Onların geldiğini duyurdu hizmetkarlardan biri, herkes görmek için öne atıldı ve alkışlamaya başladı. Hizmetkarlar, halkın bir kesimi, asiller ve daha niceleri ikiliye yerlerine geçene kadar alkışlarla eşlik ettiler.
İkili yavaşça yan yana geçip etrafa baktılar. Herkes heyecanla ve hayranlıkla onları izliyordu.
Seungmin tüm gözlerin üzerinde olduğunu gördüğünde yanında duran büyüğünün elini sıktı, Chan ne olduğunu biraz da olsun anladı çünkü kendi de gerilmişti kalabalık karşısında. Küçüğünün beline elini koydu ve biraz kendine çekti, bununla birlikte Seungmin'in de kalbi hızlandı kafasını yere eğdi. Chan onun bu halini görünce kıkırdadı.
"Ne gülüyorsun be, stresten bayılmak üzereyim." dedi ve dirseğin Chan'ın karnına geçirdi yavaşça.
"Acıttın ya." dedi hafifçe eğilerek.
"Yaaa, kusura bakma elim çarptı." deyip gülümsedi Seungmin.
İkili konuşurken bir anda yanlarında duran adamın boğazını temizlemesiyle susup ona döndüler. Kim olduğunu ikisi de anlamadılar, birbirine garipçe baktılar.
"Ben rahip Jeon, evlilik yeminleriniz için burdayım." dedi ve gülümsedi genç rahip.
İkili daha önce bu kadar genç bir rahip görmedikleri için uzunca "haaa" dediler. Rahip güldü ve konuşmaya başladı.
"Bang Chan, yeni kralımız. Kim Seungmin, yüce prensimiz. Bugün burada sizin tanrının huzurunda evlilik yeminlerinizi dinlemek ve ona şahit olmak için buradayız. Prens Kim Seungmin ömrünüz boyunca, her koşulda, hatta diğer hayatınızda bile Kral Bang Chan'ın eşi olmaya yemin ediyor musunuz?"
Seungmin derince nefes aldı, Chan'a baktı. Gözleriyle birlikte gülüyordu, Seungmin'de gülüp rahibe döndü.
"Tüm yaşamlarımda, her koşulda Chan'ın eşi olmaya yemin ediyorum."
Uzunca bir alkış koptu salonda, Seungmin sırtını sıvazlayan elin sahibine döndü. Gülümsedi kocaman.
Rahip eliyle susturdu herkesi, durdurmasa sabaha kadar devam edeceklerini biliyordu çünkü.
"Kral Bang Chan, siz her koşulda prensin yanında olup, onu her daim koruyacağınıza ve onu asla yalnız bırakmayacağınıza yemin ediyor musunuz?"
Chan gülümsedi, derince nefes aldı. Küçüğüne bakıp göz kırptı.
"Tüm yaşamlarımda, prensimi korumaya yemin ediyorum, onu asla yalnız bırakmayacağıma yemin ediyorum."
Yine bir alkış koptu. Rahip yine susturdu herkesi, son kez.
"O halde, ben de yeminlerinizi tanrı huzurunda resmileştiriyorum. Artık evlisiniz, tüm zamanlar boyunca mutlu olmanız dileğiyle." deyip çiftin yanından indi.
İkili rahibin inmesiyle birbirlerine döndüler, gülerek derince birbirlerine baktılar.
"Şu an evliyiz." dedi Chan bir anda.
"Evet evliyiz, ben Bang Seungmin oldum."
"Evet evet, şimdi bir şey yapmam gerekiyor sanırım." deyip gözlerini kıstı ve düşünüyormuş gibi yaptı Chan.
Seungmin ne dediğini anlamadı, garip garip baktı büyüğüne.
"Chan, ne yapman gerekiyor?"
"Damadı öpmem." dedi ve küçüğün tepkisini ölçebilmek için dikkatle baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
two prince one kingdom | chanmin
Fanfictieseungmin ve Chan yıkılmaya yüz tutmuş iki krallığın asil prensleri ve tek veliahtları.