Önce anlamlı bir söz sonra yeni bölümümüz gelsin efenimmm..
HAYATINIZDA EN OLUMSUZ OLAY BİLE; HAYATINIZ GERİ KALANININ MÜKEMMEL GEÇMESİNİ SAĞLAYABİLİR 💌
Bölüm 2:
Gözlerimi açtığımda kırklı yaşlarında bir kadın ve yanında iki kız ile bir erkek duruyordu.
Hemen onları izlemeye başladım.
Kızlardan biri düz siyah saçlı siyah gözlü, tatlı ve sert yüzlüydü.Uzun boyu omuzlarına yakın saçlarına eşlik ediyordu.
Diğeri ise siyah saçlarını örgü yapan siyah gözlü ortalama boya sahip bir kızdı.
Yanlarındaki erkeğe baktığımda kahverengi kıvırcık saçları ve onlarla uyumlu olan yeşil gözleri vardı .
Yanlarındaki kırklı yaşlarındaki kadın ise gayet sevimli giyinen hafif kısa ve siyah gözlü sarışın bir kadındı.
Onları inceleme işim bittikten sonra hastanede olduğuma ne kadar sevindiğimi çok iyi hatırlıyorum.
Gözlerimi yeni açma numarası yapmaya çalıştığımıda...
"Aaaaaaa ayağım çok kötü.. " diye bağırdım. Evet belki bu çığlık fazla abartılıydı bende kabul ediyorum ..:)
Hemen ardından gözlerimi etrafta gezdirdim . Hepsi bana korkulu gözlerle bakmıştı. Aslında bu durumdan keyif almaya başlamıştım .
Hızlıca doktor yanıma geldi. Ağrıyan yerlerimi kontrol etti .
"Aslında o kadar da ciddi değil." Tam söze başlayacakken ;
"Bu gece burdan çıkamam ben "
diye bağırdım.Hemen devam ettim meraklı gözlerle bakarak.
" Bileğim berbat Aaaaaaa"
Acaba rol yaptığımı anladılar mı diye düşünürken kafama bir el hissettim . Dönüp baktığımda bana çarpan kadın olduğunu anladım.
Dokunuşu o kadar şefkat doluydu ki bir an huzura kavuştum sanki.
Tuhaf hissetmiştim. Saçımı okşaması bittikten sonra yanıma oturdu ve bileğimi eline aldı.
Ovalamaya başladı. Tıpkı bir anne eli gibi ovaladı.
Sonra hemen söze başladı;
" Ah canım benim çok özür dilerim.. Çok acıyor mu kızım?" biraz durdum . Sonra olumsuz şekilde başımı salladım ama o devam etti ." İnan ki bilmeyerek oldu canım. Normalde çok dikkatli sürerim aracımı. Gerçekten çok üzgünüz. Tüm maddi manevi mağduriyetini karşılayacağıma emin ol ."
Gerçekten üzgün olduğunu bana hissettirmeyi başarmıştı. Tam ağzımı açıp konuşacaktık ki o sözlerine ekledi ;
" Ah pardon canım kendimi tanıtmadım.Ben Reyyan . " sonra yanındaki gençlere dönüp siyah saçlı olan kıza döndü;
" Biricik kızım Mavi ." Mavi sıcak bir gülümseme ile bana karşılık verdi. Bende gülümsedim. Samimiyetleri çok hoşuma gitmişti.