4. Bölüm; YİNE YENİ YENİDEN ✨🌱

105 54 102
                                    

Canikler bölüme başlamadan önce bir sorum var . Sizce karakter tanıtımı vs. Yapalım mı?
Sizin fikriniz çok önemli.
Hadi bölüm başlasın!!!

Bölüm sözü;

İYİ DOSTU OLANIN ;
AYNAYA GEREKSİNİMİ YOKTUR. HZ .MEVLANA✨✨

Hepsine sarılmak için ayağa kalktım. Zaten üçüsü dünden beri hazırdırlar. Dördümüz kocaman sarıldık. O kadar duygulanmıştım ki sanki bir an herşey düzelmişti..

Sonsuza kadar ayrılmayacağımıza dair söz verdik...

Söze Ulaş başladı;

"Şimdi ne olacak? Okuldan ayrıldın. O yüzden bizim okula kayıt yapmanı çok istiyoruz . "

Sonra kızlara dönüp;

" Öyle değil mi kızlar?"

İkiside "Evett " dediler. Bilmiyorum der gibi omuzumu silktim. Babam okuldan kaydımı aldırmıştı . Tüm hocalarımı çok seviyordum.. Derslerim gayet iyiydi. Hatta süperdi...
Neden böyle birşey yapmıştıki ? Ne yani eğitimimi elimden alınca eline ne geçti babamın ne !?

"Bilmiyorum inanın ki ; o kadar yoruldum ki iki gün içinde..."

" Bilmiyorum falan yok bal peteğim tamam mı?" dedi Mavi.

" Ya baban şuan bu kapıdan içeri girseydi var ya" diye devam etti.

Kapı tıklatıldı . Ödüm kopmuştu. Ya babamsa? Belki de beni almaya ve evimize götürmeye gelmişti. O an mutluluktan ölürdüm şüphesiz..

Gelen Reyyan Hoca 'ydı. Üzgündü. Acaba ne olmuştu? Mavi ona doğru hemen ona doğru döndü ve söze başladı;

" Anne ne oldu? Betin benzin atmış!"

Reyyan Hoca sessizdi. Gelip yanıma oturdu. Neler oluyordu ya! Sıkı sıkı elimi tuttu. Derin bir nefes aldıktan sonra söze başladı;

" Ömür'cüğüm , ...."
"Evet Hocam sizi dinliyoruz !".
"Baban danışmada seni bekliyor."

Kalbim hem unufak olmuştu. Hem de yerinden çıkacak gibi . Neden gözlerim dolmuştu. keşke ölseydim .

Babam gelmişti ve beni bekliyordu . Şaka gibi!
Derin bir nefes aldım. Sırasıyla Buse , Mavi ve Ulaş 'a baktım.
Hepsi şaşkın, hepsi sinirli ve hepsi korkuluydu. Buse gelip elimi tuttu .

" Gamzelim bundan sonra ne olursa olsun yanındayız. Bunu sakın unutma. Tamam mı zekii?":)

Kırık bir şekilde gülümsedim. Tüm sözler boğazımda düğüm olmuştu.

Sonra sözü Mavi devraldı.

" Bal peteğim sakın ağlamıyorsun ve yanımıza gelip herşeyi anlatıyorsun tamam mı?"

Başımı onaylar bir şekilde salladım. En son Ulaş konuştu. Yeşil gözlerini benden ayırmadan;

" Kızlar zaten herşeyi konuştu. Bana pek birşey kalmadı!"

Tatlı bir kırgınlıkla karışık gülüşü ile kollarını göğsünde birleştirip;

" Tıpkı bana sana sesleneceğim bir sözcük bırakmadıları gibi (!)"
Mavi ona dönüp

" Ohoooo Ulaş hâlâ o mevzudasın sen "
Hepimiz tekrardan güldük. Ulaş bana eğilip elini saçımın üzerine koydu ve saçlarımı hafifçe dağıttı.

" Hadi şimdi git ve gücünü göster. Biz de gelelim mi?"
Olumsuz anlamda başımı salladım. Ulaş başını olumlu şekilde salladı.

" Biz burada seni bekliyoruz Ömür:)"

ÖMÜRE ULAŞMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin