Yavaş yavaş merdivenlerden çıkmaya başladım. Her bir adımda yeni hayatıma yaklaştığımı hissediyordum..
Bir an durdum. Ben böyle okulda yürüyorum ama idare nerede?
Salak ben yine heyecandan herşeyi birbirine katmıştım. Hızlı adımlarla kat haritasına baktım. İdare 1. kattaydı. Bense şuan en son kattaydım."Salak mısın Ömür? " dedi iç sesim . Lanet gelsin yine haklıydı.
Tam aşağı doğru inecektim ki ; arkama bir ordu düştü. Evet şuan yerlerdeydim ve sırtımda sanki bir ordu varmış gibi hissediyorum.
Sırtımdaki kişi hemen kalktı. Arkasından bir ordu gelmişti sanki. Hepsi "GURUR ABİ BİRŞEYİN VAR MI?!" Diye bağırıyordu.
Yanımdaki bir kızı tutarak kalktım ve gözlerimi kapatarak bağırmaya başladım!
" NEREDE O GURURSUZ GURUR!?"
Gözlerimi açtım. Bir de ne göreyim: Karşımda o gün aşık olduğum çocuk! Ve bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu! Ne oldu ki ?
Yanındaki bir çocuk hemen onun yanına giderek;
"Gurur kardeşim birşeyin yok değil mi?"Neeeeeeee ?!
Aşık olduğum çocuk şuan benim üzerime düşen ve benim ona "NEREDE O GURURSUZ GURUR!?" Dediğim çocuk muydu?!??!?!! OMG
Hemen kendimi düzelttim. O da bunu farketti ki ; kendini düzeltti.
Elini bana uzatarak;
"Bilerek olmadı. Kusura bakma!" Ardından öyle bir tebessüm etti ki ; içim ısındı . Bende hemen gülümsemesini iade ettim. Tam ağzımı açacaktım ki ; elini tuttuğum kız:
"Ben Ceren memnun oldum. Tekrar kusura bakma canım."
Elini tuttum ve sözü ben devraldım.
"Sıkıntı yok Ceren. "
Ceren bana gülümseyerek elini uzattı , karşılık verdim.
"Ben de Ömür. Memnun oldum."
"Bende.""Demek Ömür.!" dedi Gurur.
Hemen yanındaki çocuk omuzunu Gurur'un omuzuna vurarak ; "dikkat et senin ömrün olmasın kankaaaa!?' dedi.Aaaaaaaaaa çok tatlıydı bu çocuk. Nasılda kankası ile benim aramı yapıyordu. Best kaynım🙈.
Gurur yüzünü ekşitti ve o çocuğun omuzuna vurarak;
"DiKat ET rÜZgAr sEnİN ÖmRÜn sON Bulmasın!?"Çocuk hemen kendini korumaya alarak; " Ya Gurur kocacığım!!!! Evde hiç böyle değilsin!!!!"
Herkes onlara şaşırmış gözlerle bakarak - buna bende dahil- bir cevap bekliyordu.
Tam Gurur ağzını açacaktı ki ; Birisi arkadan bağırmaya başladı;
"SEVGİLİMİ NE ARA ALDIN LAN SEN !?" gelen yine bir erkekti.
Artık bu işten işkillenmeye başlamıştım bile.
Rüzgar hemen "Aaaaaaaaa" diye bağırdı ve Gurur'un koluna kolunu geçirdi."Kumam gelmiş kocacığım yaaaa!?"
Bu sefer gelen kişi dahil hepimiz gülüyorduk.
Gerçekte bu okul bizim okula hiç benzemiyordu. Kanım şimdiden herkese kaynamıştı bile. Bu mükemmel bir şeydi.Gurur hemen Rüzgar 'ı ve yanındaki çocuğu kollarının altına aldı ve yanıma ve yanıma geldi.
" Ömür, öncelikle gay değilim. "
Sonra diğer ikisine bakarak;
"Bunlarda gay değil."
"Rüzgar ile tanıştın . Bu da Berk."
Hemen Berk 'e elimi uzattım.
"Berk memnun oldum ben Ömür . "
O da hemen bana karşılık verdi.
"Ömür memnun oldum ben de Berk."