Caniklerim nasılsınız 🧡 bu bölümdeki şarkımızın bölümle ilgilisi fazla yok lakin bu şarkı her zaman benim enerjimi yükseltiyor. Sizinkini de yükseltsin diye ekledim.
Önce bölüm sözü sonra bölümümüz gelsin efenimmm;Hayatınızdan neşe almanızı sağlayan insanlar vardır ya!🖤
Hani verdiğiniz değere karşılık veren!🌱
Siz hatırlatmadan hatırlayan!🧡
İşte öyle insanları hayatınızdan çıkarmayın, hayatlarından çıkmayın 🤍7. Bölüm;
Gelen mesajla kanım çekilmişti sanki. Mesaj atan kişi Eda Kılıç 'tı. Sinirlerim en üst seviyeye çıkmaya başlamıştı bile. Mesaja bakmadım , bakamadım, bakmak istemiyordum ama bir yandan da mesaja bakmak için meraktan ölüyordum.
Dayanamadım ve mesaj kutusuna tıkladım. İşte şimdi bu sefer sinirden ölmek üzereydim. Mesajda;
"HEMEN O EVDEN ÇIK KÜÇÜK CADI! OLACAKALARDAN BEN SORUMLU DEĞİLİM!"
Ay bu kadın kendini ne sanıyordu ya! O çık dedi diye Reyyan Hoca'nın yanından ayrılacağımı mı sanıyordu.? Eğer öyleyse yanılıyordu.
Mesajına görüldü attım umarım görüldü olduğunu görür ve sinir krizi geçirirdi pislik kadın!
Kekler pişene kadar kahve hazırlayıp termosa koydum. Tam kahve bitti tadına bakıyordum ki fırından ses geldi.
Kekler olmuştu ve mis gibi kokuyorlardı hemen fırından çıkardım ilk ısılarını çıkarmaları hiç bekledim.
Tabii bu arada bol bol fotoğraf çektim.
Hemen bir tane alıp tadına baktım gerçekten inanılmaz yapmıştım.
Keklerden bir tanesini bitirmek üzereyken dış kapı açıldı ve Reyyan Hoca eve geldi.
"Oooooo Ömür hanım neler yapmışsınız böyle!"
"Hatamı telafi etmeye çalıştım hocam:)'
" Bu biraz fazla telafi olmamış mı tatlım?"Ardından hemen gülmeye başladı onun o tatlı gülüşüyle ben de gülmeye başladım.
Kekleri bir tane saklama kabına koymak için dolabı açtım ki, Reyyan Hoca;
"Bu kalıbı gayet iyi tatlım bir poşete koyup götürürüz ama üzerini streç film yap."
"Tamam Hocam siz aşağı inin ben 5 dakikaya geliyorum."
"Tamam tatlım."Reyyan Hoca çıktıktan sonra hemen kekleri onun dediği gibi yaptım ve asansöre doğru yöneldim.
Asansör yine bozulmuştu. Of ne yapacaktım ben şimdi. Elden ne gelir ki merdivenlerden inmeye başladım.
Bir kat aşağıya inerken az kala tepsi elimden düşüyordu. Tam tepsiyi kurtarayım derken az kaldı düşüyordum. Düşmeye hazırım ama bir el beni belimden tuttu.