De Nacht Na Een Moeilijke Dag

168 1 0
                                    


Hey! Ik ga een verhaal schrijven over Grey's anatomy. Veel plezier!

Meredith VO: het spel. Ze zeggen dat iemand de standaarden heeft, of niet. Mijn moeder was een van de besten. Ik, daarintegen, ik ben de pineut.

Derek: dit is....
Meredith: vernederd op zoveel verschillende manieren. Je moet weg.
Derek: waarom kom je niet hier liggen, en gaan we verder waar we gebleven waren?
Meredith: nee, ik meen het. Je moet weg. Ik ben te laat, en dat wil je niet zijn op je eerste werkdag. Dus....
Derek: dus, uh, je woont hier echt?
Meredith: nee.
Derek: oh.
Meredith: ja. Soort van.
Derek: oh. Het is leuk. Een beetje stoffig, apart, maar leuk, haha. Dus hoe kun je hier "soort van" wonen?
Meredith: ik ben 2 weken geleden hiernaartoe verhuisd van Boston. Het was van mijn moeder. Ik ga het verkopen.
Derek: oh, wat vervelend voor je.
Meredith: wat?
Derek: je zei "was".
Meredith: oh, mijn moeder is niet dood. Ze.... Weet je wat? We hoeven dit niet te doen.
Derek: oh, we kunnen alles doen wat je wil.
Meredith: nee, "dit". Uitwisselen van details, doen alsof het ons interesseert. Luister, ik ga naar boven om te douchen, en als ik terug kom ben jij weg. Dus, uh, doei, uh.
Derek: Derek.
Meredith: Derek. Oké, Meredith.
Derek: Meredith.
Meredith: ja. Mhm.
Derek: Leuk je te ontmoeten.
Meredith: doei, Derek.

Webber: ieder van jullie komt hier vandaag vol hoop, klaar voor het spel. Een maand geleden waren jullie druk bezig met jullie studie, opgeleid door artsen. Vandaag, zijn jullie de artsen. De 7 jaar die je hier doorbrengt als arts-assistent zijn de beste en ergste van je leven. Je wordt tot het uiterste gebracht. Kijk om je heen. Zeg hallo tegen je strijd. 8 van jullie zullen een makkelijkere baan kiezen. 5 van jullie zullen bezwijken onder de druk. 2 van jullie zullen worden gevraagd om te vertrekken. Dit is jullie beginpunt. Dit is jullie speelveld. Hoe goed je speelt, dat ligt aan jou.

Meredith: zoals ik al zei, ik ben de pineut.

Arts: oké, Martin, Robinson, Bond, Hawkins.
Meredith: Maar 6 van de 20 vrouwen.
Cristina: ja. Ik heb gehoord dat een van hun een model is. Echt waar, dat helpt met dat respect ding?
Meredith: jij bent Cristina, toch?
Arts: Patton, Monroe...
Cristina: welke arts-assistent kreeg je aangewezen? Ik heb Bailey.
Meredith: de Nazi? Ik ook.
George: jullie hebben de Nazi? Ik ook. We worden in ieder geval samen gemarteld, toch? Ik ben George O'Malley. Uh, we hebben elkaar gezien bij het, uh, bal. Jij droeg een zwarte jurk, open aan de zijkant met sandalen met bandjes.... Nu denk je dat ik homo ben.
Cristina: mhm.
George: nee, ik ben niet homo, het is, uh, het is gewoon, weet je, je was, ik bedoel, je was heel, onvergetelijk.
Arts: O'Malley, Yang, Grey, Stevens.
George: en ik ben compleet vergetelijk.

Cristina: Bailey?
Arts: eind van de gang.
Cristina: dat is de Nazi?
George:ik dacht dat de Nazi een man zou zijn.
Meredith: ik dacht dat de Nazi.... Een Nazi zou zijn.
Izzie: misschien is het professionele jaloezie. Misschien is ze briljant, en noemen ze haar Nazi omdat ze jaloers zijn. Misschien is ze aardig.
Cristina: laat me raden. Jij bent het model.
Izzie: hoi. Ik ben Isobel Stevens, maar iedereen noemt me Izzie.

Bailey: ik heb 5 regels. Onthoud. ze. Regel nummer 1, slijmen heeft geen zin, ik haat jullie toch al, dat gaat niet veranderen. Trauma protocol, telefoonboek, piepers. Verpleegkundigen zullen jullie oppiepen, jullie antwoorden alle piepjes achter elkaar. Achter elkaar, Dat is regel nummer 2. Jullie eerste dienst begint nu en duurt 48 uur. Jullie zijn co-assistenten, baby's, niemanden, de bodem van de chirurgische voedselketen, jullie doen testen, schrijven recepten, werken om de nacht tot je erbij neervalt, en niet klagen! Slaapkamers. Hoofdartsen nakken ze, slaap waar je kan, wanneer je kan. Wat me naar regel nummer 3 brengt, als ik slaap, maak me niet wakker, behalve als je patiënt op sterven ligt. Regel nummer 4, je patiënt kan beter niet dood zijn als ik aankom, je zou niet alleen iemand vermoord hebben, ook zou je mij zonder reden gewekt hebben, duidelijk? Ja?
Meredith: je zei 5 regels, dat waren er maar 4.
Bailey: *pieper gaat af* als ik ga, gaan jullie. Aan de kant!

Grey's Anatomy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu