Ik ga gelijk beginnen! Dit werkt ongeveer het zelfde als de vorige aflevering met die streepjes.
Meredith VO: ok, tegen iedereen die zegt dat die kan voor de rest van zijn leven kan slapen mag je zeggen dat ze naar mij toe moeten na een paar maanden als co-assistent. Natuurlijk, het is niet alleen de baan die ons 's nachts wakker houdt.
Meredith: je moet nu opstaan.
Derek: wat? Mijn god, hoe laat is het?
Meredith: 5.20, en ik heb overdracht. En je moet weg voordat ze je zien.
Derek: oh, kom op, nou. Waarom mogen ze het niet weten?
Meredith: nee!
Derek: alsjeblieft!
Meredith: nee, nee!George: heb jij geslapen vannacht?
Izzie: oh, ze mag de veren wel even oliën of op zijn minst een zachter matras kopen.
George: dus, wie is de man?
Izzie: denk je dat het maar één man was die dat deed?
George: ja, mag ik?
Izzie: oh, jaloers?
George: ik ben niet jaloers.
Izzie: nou, ik wel. Maar het wordt wel een lange dag voor haar. En we weten dat hersenoperaties niet zijn enige talent is.
George: ze kunnen niet... Hij is haar baas.
Izzie: we zijn te laat. Hij is de baas van ons allemaal. Je weet dat ze veel bij zijn operaties helpt de laatste tijd.
George: nee, Meredith zou nooit met hem naar bed gaan om... Nee.
Izzie: nou, als ze zich er niet voor schaamt, waarom zou ze het dan geheim houden?
George: misschien deed ze dat niet. Misschien gebeurde het gewoon. Weet je, spontaan, vannacht.
Meredith: hoi. Goedemorgen.
Izzie: goedemorgen. Hey, het klonk alsof je best heftige seks had gisteravond, de hele nacht. Wie was hij?
Meredith: niemand die je kent.
Izzie: we zijn te laat. We gaan.
Meredith VO: ik bedoel, als het leven al zo zwaar is, waarom zouden we meer problemen creëren? Waarom zouden we de zelfvernietigingsknop indrukken?Meredith: jasses, jou wil ik niet tegenkomen in een donker zijstraatje.
Cristina: dat geldt ook voor jou.
Izzie: rennen? Ren jij?
Alex: elke dag, schat, elke dag.
Meredith: heb je het nog niet zwaar genoeg?
Alex: baat het niet, dan schraadt het niet.
Cristina: doe niet zo onvermoeibaar. Jij sleurt net zo erg als wij. Oh, wat is dat, professionele zwakte, Dr. Yang? Het heet griep.
Alex: ja.George: ik heb een flinke adrenalineboost nodig om door de dag te komen. Ik heb een stoere operatie nodig.
Alex: ooh, ben je stout geweest vannacht, George?
Izzie: dat was Meredith.
Alex: ben je stout geweest, Meredith?
Cristina: vertel op.
Meredith: er is niks te vertellen.
Cristina: dat zegt genoeg, hè?
Meredith: sorry, ik heb een seksleven.
Alex: geen sorry zeggen. Omhels het. Deel het. Vooral met mij.
Izzie: ja, volgende keer, laat even weten of ik een hotel moet boeken als ik wil slapen.
Meredith: heb ik iets gemist?
George: je maakte wat lawaai.
Cristina: weten ze dat McDreamy ze de hele nacht wakker houdt?
Meredith: ik hoop het niet. Bailey zit me al op mijn nek, ik wil niet dat mijn huisgenoten denken dat ik anders behandeld wordt.Bailey: O'Malley, Yang, Karev, ga naar de kliniek. O'Malley, de patiënten wachten. Jullie twee met mij mee. Izzie, jij blijft bij mij vandaag. Goedemorgen, Dr. Shepherd.
Derek: Dr. Bailey. Laat geworden, Grey?
Meredith: nee, caffeine werkt gewoon nog niet. Als je zo gelovig bent, ga je maar beter bidden dat het snel werkt. Iemand heeft je nodig op de SEH. Meisje met koorts en buikpijn. Daarna, krijgt Nicholas in 3311 zijn medicijnen. Mr. Moeller's infuus viel eruit, en hij is lastig. Postoperatieve in 1337 , 3342, 3363, en 2381. 381, 3342, en 23...
Bailey: waarom staan jullie hier nog? Je lijkt iets te veel op me nu. Wat is er?
Izzie: niks.
Vrouw: help! Ik heb onmiddellijk hulp nodig.
Bailey: wat is het probleem?
Vrouw: mijn vriend heeft mijn sleutels ingeslikt.
Man: ik wou niet dat ze wegging.
Bailey: zoek de sleutels van mevrouw.Mvr. Rice: ik denk dat ze iets heeft opgelopen op vakantie naar Mexico met haar vrienden. Ik zei nog dat ze daar niet heen moest gaan, maar waarom zou ze luisteren?
Mr. Rice: ze is zwak sinds ze terugkwam en valt snel af.
Claire: een beetje maar.
Mr. Rice: en vanmorgen, viel ze flauw in de douche.
Meredith: wanneer was je daar?
Claire: een paar weken geleden. Het gaat echt prima. Ik heb alleen koorts.
Meredith: ok, nou, wil je even gaan liggen zodat ik je kan onderzoeken?
Claire: nee, alsjeblieft, ik heb geen onderzoek nodig. Geef me gewoon een antibioticakuur en stuur me weer naar huis.
Meredith: nou, misschien is het alleen koorts, maar ze vroegen om een chirurg, dus ik moet zeker weten dat je mag gaan. Dus laat me je onderzoeken.
Mr. Rice: onderzoek haar.
Claire: nee. Dit is gestoord. Het gaat prima.
Mvr. Claire: verdorie, Claire. Ik wil hier niet de hele dag blijven.
Meredith: weet je, eigenlijk, Mvr. Rice, wordt dit makkelijker als we wat privacy hebben. Dus willen jullie even de kamer uitgaan?
Mr. Rice: dat is prima.
JE LEEST
Grey's Anatomy
AléatoireGrey's anatomy in het Nederlands. Aflevering 1: A hard day's night. Aflevering 2: The first cut is the deepest. Aflevering 3: Winning the battle, losing the war. Aflevering 4: No man's land. Aflevering 5: shake your groove thing Aflevering 6: if tom...