Meredith VO: in de 2de klas, moest ik bij Engels Romeo & Juliet lezen. Om extra punten te verdienen, moesten we van Mevr. Snyder het hele boek naspelen. Sal Scafarillo was Romeo. Zoals altijd, was ik Julia. Alle andere meisjes waren jaloers, maar ik dacht er anders over. Ik zei tegen Mevr. Snyder dat Julia een idioot was. Om te beginnen, ze viel voor een man van wie ze wist dat ze hem niet kon krijgen. Dan geeft ze haar lot de schuld voor haar eigen stomme keus.
Izzie: je zoende me.
Alex: ja, dat klopt.
Izzie: zullen we-- ik bedoel, we hebben nu wat om over te discussiëren, als je wil--
Alex: Izzie, ik zoende je. Met tong. En dat wil ik vaker doen. Wen er maar aan. Einde discussie.
Izzie: oké.Meredith VO: Mevr. Snyder legde uit dat wanneer je lot in je leven komt, je keuzes er soms niet meer toe doen.
Meredith: God.Webber: gefeliciteerd.
Bailey: waarmee?
Webber: de aanboden. Het zijn er 5. 5 plekken. Weet je hoe weinig dat gebeurd? Dit is jouw jaar. Iedereen wil met je dansen. Natuurlijk, het stageprogramma van Seattle Grace is de beste.
Bailey: oh ja. Ja.
Webber: ga je mijn aanbod aannemen?
Bailey: weet ik niet-- ik heb nog geen besluit genomen.
Meredith VO: toen ik 13 was, werd het mij duidelijk dat liefde, net als het leven, gaat om keuzes maken.Talia: dit zou ik mijn ergste vijand nog niet eens aandoen. Letterlijk, het is net alsof iemand zijn hand erin heeft gedaan en mijn ingewanden eruit heeft getrokken.
Speed: schatje, je had voedselvergiftiging.
Talia: ik heb één mossel gegeten. Wacht, waar moeten we afrekenen?
Meredith & Derek: de kelder.
Meredith VO: en je lot heeft er niks mee te maken.
Talia: we gaan de verkeerde kant op.Cristina: koffie?
Burke: dankjewel. Het is date-avond.
Cristina: ja, het is een avond met een date.
Burke: je was het vergeten.
Cristina: nee. Ja.
Burke: wil je het een andere keer doen?
Cristina: nee.Meredith VO: iedereen vindt het zo romantisch. Romeo en Julia. Ware liefde. Hoe triest.
George: oh! Shit! Jezus!
Meredith VO: als Julia dom genoeg was om voor de vijand te vallen, een fles gif te drinken, en te gaan slapen in een grafmonument, verdiende ze wat ze kreeg.Bailey: ramenwasser. Viel op de 5de verdieping van de steiger af. Er is sprake van een duidelijke scheenbeen/fibia breuk, maar verder is hij oké.
George: zijn borst klinkt oké. Hij viel 5 verdiepingen naar beneden, en zijn borst klinkt oké! Dit is ongelooflijk! Wil je het horen?
Bailey: ik geloof je. Yang, ga daarheen en voel aan zijn buik.
Cristina: doet dit pijn?
Stu: nee.
George: je viel uit de lucht. 5 verdiepingen. En je hebt alleen je been verwond.
Cristina: George.
George: George me niet. Een paar seconden hiervoor had hij op me kunnen landen.
Cristina: oké, omdraaien op 3, alsjeblieft. 1, 2, 3.
Bailey: oh.
Cristina: zijn dit veren?
George: die duif heeft mijn leven gered.
Bailey: laat röntgenfoto's maken. En daarna is het misschien handig als je daarheen gaat en de rest van Tweety gaat zoeken.
George: dankjewel.Jed: Esme wilde pas morgen naar de huisarts gaan maar ze kan sinds gisteren al niks meer binnenhouden dus ik heb haar hierheen gebracht.
Meredith: Mevr. Sorrento, u heeft acute cholecystitis. Dat betekent dat we uw galblaas er misschien uit moeten halen.
Jed: heeft ze galstenen?
Esme: hij kijkt TV; hij denkt dat hij een arts is.
Meredith: ik ga u antibiotica en een infuus geven om de galblaas af te koelen en dan ik ga Dr. Bailey bellen om te kijken of een operatie onze beste optie is. Heeft u nog vragen?
Esme: liefje, wat is er met je voorhoofd gebeurd?
Meredith: niks.Weiss: ik heb toch al gezegd dat ik geen afspraak hoef. Ik ben geen patiënt; ik ben een vriend uit New York.
Derek: Weiss?
Weiss: Derek! Ik was je aan het zoeken.Addison: Sav!
Savvy: oh, goed je weer te zien.
Addison: oh, waarom heb je me niet verteld dat je kwam? Als ik wist dat je zou komen had ik vrijgepakt.
Savvy: nou, het was best last-minute.
Addison: is alles oké? Gaat het?
JE LEEST
Grey's Anatomy
RandomGrey's anatomy in het Nederlands. Aflevering 1: A hard day's night. Aflevering 2: The first cut is the deepest. Aflevering 3: Winning the battle, losing the war. Aflevering 4: No man's land. Aflevering 5: shake your groove thing Aflevering 6: if tom...