Laat Mij De Controle Verliezen

6 0 0
                                    

Cristina: uh...uh... Oh, wat ben je dom. Oh God. Je bent dom, slecht, sadistisch en ik wil je vermoorden.
Meredith: endorfine is gezond. Endorfine laat je beter voelen. We moeten ons hierdoor beter voelen.
Cristina: oh god. Voel jij je beter?
Meredith: ik ben dom.
Cristina: sletterige meesteres.
Meredith: zwangere hoer.
Cristina: naar bed gaan met onze bazen was een geweldig idee.
Meredith: weet je wat het verpest heeft?
Cristina: hm?
Meredith: veerboten. Ik hield van veerboten en Derek heeft iets met veerboten. Elke keer als ik een veerboot zie...
Cristina: weet je wat voor mij verpest is? CABG's...en aneurysmes. God ik hield van aneurysmes.
Meredith VO: chirurgen zijn pietje precies. Met een scalpel in je hand, ben je niet te stoppen. Er is geen angst, er is geen pijn.
Meredith: heb jij al gehuild?
Cristina: hallo?
Meredith VO: je bent 3 meter lang en kan alles hebben.
Cristina: denk je dat we ons beter gaan voelen door te huilen? Weet je, alles eruit laten?
Meredith: waarschijnlijk. Ja.
Meredith VO: en dan verlaat je de OK.
Cristina: wil je nu huilen?
Meredith: nee.
Cristina: oké,we gaan, we gaan rennen.
Meredith VO: en al die precisie. Al die mooie controle valt weg.

Cristina: wat doet zij?
George: ze hangt met Alex.
Cristina: waarom?
George: ik weet het niet. Ik denk... Ik denk dat ze misschien vrienden zijn. Zorg dat ze stoppen met schreeuwen.
---(gang)
Izzie: jullie hebben het mis, oké?
George: het is Alex.
Cristina: een privacy-doorbrekende klojo.
Alex: hey Grey. Izzie vertelde me dat je DVD's hebt van de operaties van je moeder. Ik zou een moord plegen om Ellis Grey te zien opereren.
Izzie: hey weet je wat? Misschien kun je vanavond langskomen en kunnen we het allemaal samen bekijken? Toch?
Meredith: oh ja, als dit de poort voor de hel was.
Cristina: ja, ren weg varkentje.
George: heb je iets met Alex?
Izzie: nee.
Cristina: oh.
Izzie: ik heb niks met Alex.
Cristina: oh!
Bailey: redden we levens of houden we theekransjes? Doorlopen mensen.

Webber: ahem.
Derek: leuke hoed.
Webber: hou je mond.
Derek: wat doe je hier?
Webber: ik ga weer werken.
Derek: je mag nog niet opereren.
Webber: laat me met rust. Ik zit al de hele week thuis tv te kijken. Tv, Derek! Zeg dat ik weer mag opereren of ik doe je iets aan.
Derek: als je wil dat ik zo snel zeg dat je weer mag opereren, had je daar over na moeten denken voordat je Burke de baas liet zijn en Satan uitnodigde om naar Seattle te komen.
Webber: Satan?
Addison: goedemorgen. Richard, leuke hoed.
Derek: Satan spreekt.
Addison: eigenlijk word ik liever Leider van al het Slechte genoemd. Maar ik antwoord ook op Satan.
Derek: wat doet ze hier nog?
Webber: ik heb haar gevraagd om te blijven. Onze kinderarts gaat met zwangerschapsverlof.
Addison: eigenlijk wil ik even met je overleggen. Zie ik je daar Derek?
Derek: oh ja. Prima. Je mag nog niet opereren.
Webber: prima, dan kan ik wat administratief werk doen.

Cristina: Mr. Gaston staat ingepland voor het verwijderen van een tumor vandaag. Het ging goed vannacht, is koortsvrij gebleven. Hij heeft vanochtend een dosis Ceftriaxone gehad. Er is niks bijzonders te zien op zijn pre-operatieve onderzoek. De röntgenfoto's van zijn borst, uh, zijn niet veranderd.
Mr. Gaston: ik heb een paar wasserettes. Ik geloofde nooit wat ze zeiden over stofjes inademen, maar...
Burke: we doen alles wat we kunnen, Mr. Gaston. Is er al iemand van Oncologie geweest?
Cristina: ze wachten de operatie af.
Burke: dankjewel, Dr. Yang.
Cristina: graag gedaan, Dr. Burke.
---(gang)
Meredith: dat weet ik. Ik vind alleen dat je hem toch moet vertellen van dat kind want hij moet betalen.
Cristina: nee! Weet je wat? Hij zal het nooit weten. Het is klaar. Als deze zwangerschap opgelost is, zal ik Burke nooit meer zien. Hij is weg.
Meredith (sarcastisch): klopt.
Cristina: weet je, Meredith? Laat het sarcasme maar aan mij over... Serieus, het past niet bij je.

Bailey: Kelly Roche. Ze is 23 jaar oud. Er staat een ETS gepland voor haar erythrofobie hyperpyrexie.
Izzie: erythrofobie?
Cristina: blozen.
Bailey: heb je nog vragen over de operatie?
Kelly: oh. Dr. Sh... Dr. Shepherd heeft alles uitgelegd. Hij was heel behulpzaam... Hij heeft alles lett... Sorry.
Alex: niet doen. De helft van alle patiënten hier vind Dr. Shepherd lekker.
Bailey: Dr. Karev.
Alex: wat? Het is zo.
---(gang)
Izzie: hey, hoezo deed je dat?
Alex: wat?
Izzie: vervelend doen als de rest erbij is, ze haten je nu al.
Alex: dus?... Wat?
Bailey: hey er is een nieuw operatief geval binnen vanuitde SEH. Waarschijnlijk diverticulitis. We gaan.

Grey's Anatomy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu