Meredith VO: geheimen kunnen niet verstoppen van wetenschap. Geneeskunde heeft een manier van leugens onthullen. Binnen de muren van het ziekenhuis, ligt de waarheid bloot. Hoe we geheimen bewaren binnen het ziekenhuis... Nou, dat is een ander verhaal.
Izzie: George. De deur zit op slot. Ik moet douchen.
George: uh, uh, ik ben zo weg.
Izzie: wat ben je toch aan het doen?
George: dat is privé.
Izzie: oh. Oh, God. Het spijt me. Ik snap het. Sorry voor het storen.
George: nee, dat is het niet!
Izzie: het is niet erg. Neem je tijd.
George: het is niet wat je denkt.
Izzie: weet je wat, je hoeft het niet uit te leggen. Ik wacht wel. Maak jij het maar...af.
George: nee, ik...ik kom. Ik kom naar buiten.
Meredith VO: een ding is zeker. Wat je ook probeert te verstoppen, we zijn nooit klaar voor het moment dat de waarheid onthult wordtVrouw: Dr. Grey, je spreekt met Mv. Henry van het verzorgingshuis. Ik bel over je moeder.
Meredith: gaat het met haar?
Mv. Henry: oh, dat is het niet.
Meredith: kan ik je later terugbellen, dan?
Mv. Henry: uh, ik wou gewoon...
Meredith: ik moet gaan.
Derek: oh, mijn God. Wie belt je te vroeg?
Meredith: onbekend nummer.Izzie: je hoeft je niet te schamen. Het is doodnormaal. Gezond, zelfs.
George: nou, ik schaam me niet want ik was niks aan het doen. Dat hoeft niet. Ik heb een vriendin.
Izzie: een vriendin in je fantasie?
George: een echte vriendin.
Izzie: weet je wat? Het maakt niet uit. Je hoeft niet te liegen. Ik snap het. Je hebt je behoeftes.
Meredith: wat is er aan de hand hier?
George: niks.
Izzie: niks.
George: niks.
Izzie: hij is kwaad omdat ik hem betrapte terwijl hij met zijn slang speelde.
George: ik heb een vriendin.
Izzie: ok.
Derek: het klinkt gezellig hier.
Meredith: ga je niet opnemen? Misschien is het het ziekenhuis.
Derek: is het niet. Ontbijt?
Meredith VO: dat is het ding aan geheimen. Net als ellende, houden ze van gezelschap.Cristina: nee, kijk, ik heb jullie al gezegd dat ik niet naar therapie wil. Ik ken de opties. Ja, uh, ik heb mijn besluit genomen, en al een afspraak gemaakt. Ik kom op de 16de.
Meredith VO: ze stapelen op en nemen alles over.
Burke: ik heb je gisteravond opgepiept.
Cristina: oh, ik werkte niet.
Burke: dat is ook niet waarom ik je heb opgepiept. Geef me anders je privénummer.
Cristina: uh, Burke... Uh, ik moet gaan.
Meredith VO: totdat je geen plek meer hebt voor iets anders.Meredith VO: totdat je zo volzit met geheimen, dat je op springen staat.
Olivia: ik vond het toen heel leuk.
George: ja, ik ook. Gaat het goed met je?
Olivia: het gaat heel goed. Geweldig, zelfs. Hoezo?
George: oh, gewoon. Het gaat ook goed met mij, weet je? Heel goed. Weet je. Maar, uh, ik heb wat jeuk.
Izzie: hoi, George.
George: hey.
Izzie: Olivia.
Olivia: hoi, Dr. Stevens. Tot later.
George: ok. Doei. Ja. Ze is op me.
Izzie: lekker bezig, George. Ze is leuk. Dus je was vanmorgen echt niet aan het...
George: als je je excuses wil aanbieden...
Izzie: wat deed je dan zo lang in de badkamer?
George: ik moet gaan.George: uh...
Alex: ik weet dat ik leuk ben om naar te kijken, George, maar doe een stapje terug.
George: ik wil je wat vragen.
Alex: ik luister.
George: ik lijk wat problemen met mijn huid te hebben, een soort uitslag, zeg maar. En ik denk te weten wat het is, maar ik weet het niet zeker.
Alex: laat eens zien.
George: het zit best op een, uh, je weet wel, privéplek...
Alex: je bent arts, George. Het heet een penis. Heb je uitslag op je penis?
George: ik denk dat ik het wel kan omschrijven. Uh, het is...rood.
Alex: kijk, kom op. Laat me je slang zien, dan hebben we het gehad.
George: en?
Alex: gast, je hebt syfilis.Alex: de patiënt kwam binnen met buikpijn en bloed in de urine. Er is niks te zien in zijn onderzoek, dus de uroloog stelde een cytoscopie voor.
Burke: omdat?
George: om in de blaas te kunnen kijken.
Man: ik waardeer het, Preston. Ik weet dat dit niet jouw baan is.
Burke: dat is geen probleem. Dan hebben mijn co-assistenten iets te doen.
Man: ik verwacht zo dat ze het bij jou best druk hebben. In Tulane ging het ook zo. Blijkbaar gaat het van gebedjes misbruiken naar co-assistenten misbruiken.
Burke: pas op jullie twee.
Man: ik heb nog wel wat verhalen.
Burke: Bill, je hebt een camera in je. Ik zou dit nu niet doen.
Vrouw: het is toch niks ernstigs?
Burke: dat gaat de ingreep ons vertellen. Maak jij je nergens druk om behalve mijn petekind.
Vrouw: hij schopt echt ongelooflijk veel.
Burke: een badass, net als zijn vader. Een beetje naar rechts. Andere rechts. Zo ja.
Bill: wat zie je? Wat is er?
Burke: het zou van alles kunnen zijn. O'Malley, neem een biopsy af. Dr. Karev, plan een CT in. Laten we ons geen zorgen maken totdat het echt moet.
JE LEEST
Grey's Anatomy
RandomGrey's anatomy in het Nederlands. Aflevering 1: A hard day's night. Aflevering 2: The first cut is the deepest. Aflevering 3: Winning the battle, losing the war. Aflevering 4: No man's land. Aflevering 5: shake your groove thing Aflevering 6: if tom...