-Hyunjin-
"Sen bir piçsin Hyunjin!konuşma bir daha benle."
Minho Felix'le aramda olanları öğrendiği an da üzerime atlamıştı.Ne de güzel bir dost.
"Ya anlatıcaktım,vakit bulamadım."
"AYNI SINIFTAYIZ ŞEREFSİZ CHANGBİN'DEN Mİ ÖĞRENİCEKTİM BEN BUNLARI PİÇ!"
Elimi ağzına koyarak sınıfa bakarak gülümsedim.
"Doktor kendi haline bırakın dedi çok üstelemeyin."
Elime tükürdüğün de imrenircesine bakarak elimi masaya sürttüm.
"Seni geberteceğim Hyunjin!sevgilini örnek al direkt en yakın arkadaşlarına anlatmış.Sen sadece Changbin'e anlat,tamam mı?"
Minho üstümden kalkarak kollarını bağdaştırmıştı.
"Konuşma benimle Hwang Hyunjin."
"Ya ben ne yaptım yine?"
"BEN SİZİN BARIŞTIĞINIZI CHANGBİN'DEN ÖĞRENDİM PİÇ."
"Ben anlatmadım Felix anlattı."
"Felix'i örnek al işte.O arkadaşlarına anlatıyor.Sen bir piç olduğun için anlatmıyorsun."
"Yine piç oldum."
"Umarım sevişirken uke olursun Hwang Hyunjin."
Minho hah diyerek sıradan kalkıp sınıftan çıktı.Evet,Arkadaş olduğunuz kişi Lee Minho ise size her türden trip atabilir.Ofladığım da Jeongin yanıma gelmişti.
"Hyunjin hyung,Haemin adlı bir çocuk seni çağırma mı istedi."
"Tamam.Sağol Jeongin."
Gülümsedi.
"Önemli değil hyung."
Gülüşüne karşılık verip sıradan kalktım.Neden bu çocuk beni çağırıyor?
Sınıftan çıkarak koridor da göz gezdirdim.Haemin'i görmüştüm.Duvara yaşlanmış elleri cebindeydi.Yanına gittiğim de sırıttı.
"Waow,Hwang Hyunjin'e bak sen."
Elleriyle alkış yaparak arsızca gülmeye başladı.Pek bilinci yerin de durmuyordu ve biraz ona doğru yaklaşınca nefesi alkol koktuğunu anlamıştım.Nefesinin alköllü kokusu ile yüzümü ekşittim.
"Ne istiyorsun?"
Yakamdan tutarak beni kendine çekti.Üniformamın yakaların da ki ellerini yumruk yaparak dişlerini sıkarak gülümsedi.
"Sevgilimi elimden çaldıktan sonra mutlu olmalısın!"
Yakalarım da ki ellerini sert bir şekil de ayırarak onun yakasına yapışmıştım.
"Onu benden çalan sendin aptal!"
"Sen...SEN OLMASAYDIN BENİ SEVECEKTİ!"
Ani sesini yükseltmesiyle sinirlerim oynamaya başlamıştı.
"O seni hiç bir zaman sevmedi!"
"Onu altım da inleteceğim günü bekle.Senin kucağından çıkıp bana koşacak!"
Dediği şeyle elimi sıktığım yakalarını bırakıp yumruğu yüzüne geçirmiştim.Beni yere iterek üstüme çıkmıştı.Yüzüme attığı yumruktan sonra dudağımın kanadığını hissetmiştim.Sinirle boğazına yapışıp yüzüne yumruk atmıştım.Biz kavga ederken Minho beni kollarımdan tutup geri doğru çekmişti.
"Ne yapıyorsun aptal?müdürlük olacaksın!"
Minho'nun kollarından kurtulup tekrar onun üstüne atlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cry for me •hyunlix•
RandomBenim için ağlayacaksın Hwang.Tıpkı bir zamanlar senin için ağladığım gibi...