"Ne?"
Hyunjin'in kısık çıkan sesi ile derin bir nefes aldı Ryujin.
"Duydun işte.Haemin benim kardeşim."
Shin Haemin diye geçirdi içinden Hyunjin.Bunca zaman nasıl anlayamadı ki?yüz benzerlikleri ortadaydı.
"Sevgilimin beni aldattığı kişinin kardeşiyle mi iş birliği yapıyorum?"
"Sevgilin seni aldatması aptal!Hepsi Haemin'in planı."
"O-o fotoğrafları gördüm Ryujin!"
"Aptal,Haemin zorla öptü!bunu anlamayacak kadar aptal olamazsın!"
Hyunjin duyduğu şeylerle elleri titremişti.Gerçekleri kabullenememişti.Hyunjin başını olumsuz anlam da sallıyordu.
"H-hayır,anlamıyorsun!eğer öyle bir şey olsa Felix bana bir açıklama yapardı!"
"Hyunjin,o an telaşlamış olmalı.Emin ol sana değer vermese bu derece kötü bir hâl almazdı!"
Hyunjin bir kaç saniye gözlerini kapatıp ellerinin normale dönmesini bekledi.Ryujin,Hyunjin'in titreyen ellerini görünce iç çekti.
"Belki çok geç,ama onunla konuşmalısın.En azından senin gözün de bir sürtük olarak kalmadığını bilmeli."
"O benim gözüm de hiç bir zaman sürtük olmadı Ryujin..."
Hyunjin nefes verip devam etti.
"O...O kötü biri değil.Ama ben sikik beyinli bir insanım!"
"Evet,öylesin."
Ryujin hafifçe güldü ve sözüne devam etti.
"Buarada,Beomgyu hakkın da her şeyi biliyorum."
Hyunjin konuşmayı yitirdiği için gözleriyle Ryujin'e 'nasıl' dercesine baktı.
"Taehyun...Beomgyu'nun sevgilisi.Bir süredir uyuşturucu kullanıyor.Bu yüzden Beomgyu onun hakkın da bu sıralar fazla endişelenmeye başladı.Yani,Taehyun'a uyuşturucu satan adamları bulmak için benimle çalışıyor.Başından beri her şeyi biliyordum."
"Öyleyse neden Beomgyu ile tanışmak istedin?"
"Sadece seni denedim aptal.Kötü bir yalancısın Hwang."
"Kapa çeğneni."
"Tanrım,git ve ona geri dön.Affetmese bile en azından denemiş olursun."
"Çocuk oyuncağı değil bu.Ayrıca tekrar oraya dönmek için Yeji'yi nasıl ikna edebilirim?"
"Yeji'yi bana bırak.Hallederim."
"Oraya geri dönersem yüzüme dahi bakacağını düşünmüyorum."
"En azından denemiş olursun Hyunjin."
"Bilmiyorum..."
•
Hyunjin hyung:
OROSBU ÇOCUĞU VER DEDİM
Jeongin:
Hyung siktir git
Hyunjin hyung:
JEONGİN SİKERİM SENİ ŞEREFSİZ
JEONGİN KURBAN OLAYIM LÜTFEN
PİŞMAN OLDUM CİDDİYİM LÜTFEN FELİX'İN YÜZÜNÜ GÖRMEM LAZIM
SİKSELERDİ BENİ GELMESEYDİM BURAYA AMA LÜTFEN NE OLUR YA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cry for me •hyunlix•
De TodoBenim için ağlayacaksın Hwang.Tıpkı bir zamanlar senin için ağladığım gibi...