-17-

265 31 4
                                    

Haemin:

Belki biraz eğlenmek istersin.

Hm?ne dersin?

Felix:

Ne sikim kastediyorsan yapmayacağım.

Haemin:

Ah,öyleyse bunları sevgiline göndereceğim.

Eminim ki onu aldattığını düşününce senden nefret edecektir.

Felix:

Cidden kabul edeceğimimi düşünüyorsun?

Ne sikim yapıyorsan yap.

Haemin:

Ah,pekala.

Oysa ki çok yakışıyordunuz...

Ne yazık🥺

(Görüldü 14.02)

___

Felix telefonu kapattığın da tırnaklarını avucuna geçirmişti.Korkuyordu.Ya gerçekten fotoğrafları Hyunjin'e atarsa diye düşünüyordu Felix.Hyunjin kendisi yerine ona inanır diye korkuyordu Felix.Hyunjin'e olayı Haemin'den önce anlatmak istiyordu ama korkuyordu bir yandan.Eğer Hyunjin'e anlatırsa Hyunjin'in başını belaya sokmasından korkuyordu.

Felix tereddütle sıradan kalkıp Hyunjin'in sınıfının önüne gitmişti.Gözü kapının ardından Hyunjin'i ararken omuzların da hissetiği ellerle arkasını döndü.

"Beni mi arıyorsun?"

Felix kendi gözlerini Hyunjin'in gözleriyle buluşturduğun da Hyunjin gülümsemişti.

"İyi görünmüyorsun.İyi misin Lixie?Ne oldu?"

Felix'in gözleri dolmaya başlarken hızlıca kollarını Hyunjin'in beline sarmıştı.Başını Hyunjin'in göğsüne yasladığın da Hyunjin ellerini Felix'in beline getirdi.Hyunjin Felix'in göz yaşlarını hissederken ellerini Felix'in saçlarına götürdü.

"Bebeğim,iyi misin?Ne oldu?"

Felix kollarını Hyunjin'e doğru daha çok bağlayarak neredeyse Hyunjin'e yapışmıştı.

Hyunjin Felix'in konuşmayacağım anladığın da Felix'i yavaşça merdivenlerin yanına getirerek merdivene oturttu.Felix bu süre de kendini Hyunjin'den hiç ayırmamıştı.

"Ne olduğunu anlatacak mısın?Neden ağlıyorsun?"Felix Hyunjin'in dediğine aldırış etmeyip kollarını Hyunjin'in belinden ayırmayarak başını Hyunjin'in omuzuna yasladı."B-beni...Beni bir gün bırakırsan seni çok pis döverim Hwang Hyunjin!"Felix'in sesi titreyerek çıkmıştı fakat Felix bunu umursamamıştı.Hyunjin Felix'in yanından ayrılarak Felix'in önün de dizlerinin üstüne oturarak gülümsemişti.Felix gözleri hala doluyken önün de dizleri üstün de oturan Hyunjin'in gözlerine bakıyordu.

"Bunun yüzünden mi ağlıyorsun Lee Felix?seni asla bırakmayacağım Lixie."

"Söz ver!"

Hyunjin tebessüm ederek Felix'in küçük ellerini kendi avuçları arasına aldı.

"Söz veriyorum Hwang Felix.Seni asla bırakmayacağım."

Felix Hyunjin'in dediği şeyle göz yaşlarından bağımsız bir şekil de ister istemez gülmüştü."Hwang?"Dedi Felix.Hyunjin sevgilisine biraz daha yaklaşarak kulağına fısıldadı."Hm,evet.Hwang Felix.Kulağa hoş geliyor,Öyle değil mi?"Felix güldü."Öyle."

Hyunjin'in gülen yüzü bir anda giderek yerine ciddi bir ifade gelmişti.

"Şimdi söyle.Neden ağladın?"

Felix elleriyle göz yaşlarına silmeye çalıştı.

"Sadece duygu boşalması yaşadım.Ağlamak için yer arıyordum.Ağladığım yer de senin kolların oldu."

"Benim yüzümden mi ağladın?"

Felix başını olumsuz anlam da salladı.

"Ah,Hayır.sadece ağlamak için yer arıyordum dedim ya."

"Felix bana masal anlatma.Seni tanıyorum.Bir şey olduğun da hep bu yalanı bahane ediyorsun."

Her şeyi anlamak zorun da mısın?

"Hayır,cidden iyiyim."

"Felix,Bana yalan söylemeyi kes.Sinirlerim bozuluyor."

"Kafamı kapıya çarptım."

Hyunjin şuan tanrıdan sabır dilenircesine nefes aldı.

"Şuraya ikinci sınıfa giden bir çocuk getirseydim daha iyi bir yalan bulabilirdi!"

Hyunjin'in ani çıkan yüksek sesiyle Felix'in tekrar gözleri dolmuştu.Hyunjin bunu fark edince Felix'e yaklaşarak eliyle yanağın da ki yaşları sildi.

"Üzgünüm."

Hyunjin kollarını Felix'in küçük bedenine sararak başını boyun giriltisine koydu.Hyunjin Felix'in boynunu öptüğün de bu sefer dudağına yöneldi.Gençlerin dudakları birleşince zaman durmuş gibiydi.Özellikle Felix için.

Felix önce ki teneffüste birleşen dudaklardan sonra kendi dudaklarından imrenmiş gibiydi.Ancak Hyunjin dolgun dudaklarını Felix'in dudaklarıyla birleştirinceya kadar.

Bu bir öpüşme değildi,Bu çok başkaydı.Âdeta geçmişten tamamen arınmış gibiydi.Bu belki de bir özür öpücüğüydü.

Hwang Hyunjin öpücüğü...İnsanı etkisine alan bir şeydi.

•••

Aktifliği sağlamaya çalışıyorum.4-5 gündür bölüm atmamıştım bu yüzden dün atmıştım ama bugün da atıyorum çünkü why not?

Oy verip yorum yaparsanız sevinirim♡

cry for me •hyunlix•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin