-22-

257 31 8
                                    

Seungmin okula geldiğin de sabah sınıfta ki gözler üstündeydi.Herkes sorgular bir şekil de Seungmin'e bakıyordu.Seungmin gözleri umursayacak enerjisi olmadığı için umursamadan sırasına geçti.

Felix daha gelmediği için Seungmin onu bulamamıştı.

Sınıftakiler hâlâ Seungmin'e bakarken Seungmin garipsemişti.

Seungmin takmamayı tercih ederek telefon da takılmaya başlamıştı.

Seungmin bir kaç dakika sonra oturduğu sıraya doğru gelen Sangwoo'ya baktı.Sangwoo sıranın önün de durduğun da Seungmin'in üstünde tereddütle gözlerini gezdirdi.

Seungmin telefonu kapatıp sıraya koydu ve gözlerini Sangwoo'ya dikti.

"Ne söyleyeceksin?Çıkar ağzında ki bakmayı Sangwoo."

"Hm,şey..."

"Hm?"

"Hyunjin sadece Felix'le yatmak için çıktığı söyleniyor,eğer bu doğruysa okulun itiraf sayfasın da itiraf olarak paylaşırsak büyük etkileşim gör-"

Seungmin hızla Sangwoo'nun kolundan tutarak sınıftan çıkardı.Koridora geldiklerin de Seungmin Sangwoo'yu duvarla arasına alıp kolunu sıktı.

"Eğer öyle bir sikim yaparsanız önce yapanı sonra da bunu etkileşim olmasını sağlayan herkesi sikerim!"

Sangwoo korku dolu gözlerle Seungmin'e bakarak kolunu kurtarmaya çalıştı.Seungmin Sangwoo'ya biraz daha yaklaşarak kulağına fısıldadı.

"Anladın mı?"

Sangwoo korkuyla başını olumlu anlam da salladı.

"A-anladım."

Seungmin Sangwoo'nun kolunu bıraktığın da Sangwoo gidecekken tekrar kolundan tuttu.

"Okul da Hyunjin ve Felix'i konuşan herkesi Felix okula gelmeden sustur.Ben susturursam iyi şeyler olmayacak."

Sangwoo korkuyla başını olumlu anlam da sallayıp sınıfa girdi.

Seungmin normal de ne kadar tatlı,iyi kişilikli biri olarak görünse de ama konu Felix olunca en acımasız insan oluyordu.

(...)

Hyunjin duygusuz bir şekil de elinde ki resime bakıyordu.Çok eski bir fotoğraaftı ama güzeldi.Hyunjin ve Felix daha yeni tanıştığı zamanlardan kalan bir fotoğraftı.

Felix ve Hyunjin'in arabada olduğu bir fotoğraftı.Felix uyuya kalmış,Hyunjin'de o andan yararlanarak Felix'in omuzun da uyumasını sağlamıştı.Bu anın anı olarak kalması için fotoğrafını çekmişti.

Yeji ile Amerika'ya geldikleri için valizini karıştırırken bulmuştu bu fotoğrafı.Hyunjin Yeji'ye henüz Felix ile arasında geçenleri anlatmamıştı.

Hâlâ Felix'in bu denli bir şey yaptığına inanmak istemiyordu.Nasıl yaptığına anlam dahi veremiyordu.Sırf intikam içinmiydi onca şey diye düşünmeden edemiyordu.

İki genç zamanın da arkadaşları tarafından tanışmış kısa süre de yakın olmuşlardı.İkisinin zamanla birbirlerine karşı hisleri olmuş ve ilk açılan Hyunjin olmuştu.İyi geçen bir ilişkileri varken Hyunjin'in zamanın da girdiği aptal bir iddia için ilişkileri tamamen bitmişti.

O zamanları hatırladığın da istemsizce tebessüm etti Hyunjin.Böyle bitmesini oda istemezdi.

"Ne yapıyorsun?"

Hyunjin Yeji'nin gelmesiyle aniden telefonunu kapatıp cebine koymuştu.

"Hiç."

Yeji biraz tereddüt etse de sorgulamadan elinde ki dosyaları masaya koyarak Hyunjin'in yanına oturmuştu.

"Bir kaç haftaya burda bir okula başlayacağız.Sana şimdiden söyleyeceğim,buraya gelmeyi kabul ettim.Ama o sözde babam olarak adlandırılan adamla yaşamayacağım."

Yeji ayağa kalkarak Hyunjina baktı.

"Ne yaparsan yap ama akşam bu evden gitmemizi sağla.Daha fazla bu evde durmak istemiyorum.Zaten Kore'den buraya gelmek tamamen saçmaydı."

Hyunjin masada ki dosyaları işaret etti.

"Bunlar ne?"

"İçlerinden bir tanesini seç.Bir kaç tane okul hakkın da bilgiler var.Ben en uygun olanları koydum.Seçtiğin şeyi bana getir."

Hyunjin başıyla onayladığın da Yeji dediklerinden sonra odadan çıkarken bu sefer babası gelmişti.Yeji babasına hiç bakmadan hızlıca odadan çıkmıştı.Adam Yeji'nin arkasından göz devirerek oğlunun yanına oturdu.

"Hyunjin,bir şey konuşabilir miyiz?"

Hyunjin gözlerini babasının gözleriyle birleştirdi.

"Hayır?"

Adam gülümseyerek Hyunjin'in bacağını pat patladı.

"Buraya gelmenize çok sevindim.Bundan sonra eski günlerde ki gibi burada yaşaya-"

Hyunjin babasının sözünü kesmişti.

"Seninle yaşamayacağız!Biz o kadınla asla yan yana gelmeyeceğiz!"

"Bak oğlum,Annen için ben de üzülüyorum am-"

"Annemi sen öldürdün!O senin yüzünden öldü!"

Babası bir şey demek için ağzını aralamıştı ancak Hyunjin bunu engellemişti.

"Şimdi beni rahat bırak,Bay Hwang."

•••

Seungmin çok bad boy havasın da oldu hikaye benden çok bağımsız ilerledi

cry for me •hyunlix•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin