"Ne?"
"Kore'ye geri dönmek istiyorum."
Hyunjin tereddütle Yeji'ye baktı.
"Neden?"
"Sen gelmek zorunda değilsin,ama ben gideceğim."
"Seni buna ikna eden şey ne?"
Yeji bir kaç saniye duraksayarak oyunculuğunu konuşturarak söze devam etti.
"Nayeon unnie,Jeongyeon unnie ile ayrı eve çıkıp çocuk evlat edinmeyi düşünüyorlar.Onların yanında olmak istiyorum."
"Nayeon noonalar m?Onların adına sevindim.Ama okul işi Yeji,ikimizde burada resmi olarak kayıt olduk.Bir kaç gün sonrada başlayacağız."
"Bilmiyorum.Belki iptal edebiliriz,ha?"
"Senin için yapmaya çalışırım."
•
"Sangwoo!"
Chan bağırarak cardakta oturan gençlerin arasında ki Sangwoo'nun yakasına yapışarak ayağa kaldırdı.
"Orosbu çocuğu!"
Sangwoo endişeli bakışlarını Chan'da gezdirerek,yakasını Chan'dan kurtarmaya çalıştı.
Seungmin Chan'ı çocuktan ayırarak kendine doğru çekti.
"Aptal,disiplinlik olacaksın!"
"İnan,sikimde değil."
Chan bedenini Seungmin'den ayırarak Sangwoo'nun kolunu kavrayarak kendine doğru çekti.
"O siktiğimin okul sitesinde ki o yazıyı nasıl yazdıysanız sileceksiniz!Yoksa vücudunuz da silinmeyecek yaralar bırakacağım!"
"B-ben yapmadım!İnan bana,ben yapmadım!"
"Siktir Sang,o gün bana bu siktiğimin yazısı için sorular bile sordun!"
Seungmin'in dediği şeyle Sangwoo,endişeyle başını olumsuz anlamda sallamakla yetindi.
"B-ben cidden yapmadım!Tanrıya yemin ederim ki benim alakam yok!"
"Okul sitesinden kim sorumlu olduğunu bulmazsan,seni buraya gömerim Sangwoo!"
Chan ellerini Sangwoo'nun yakasından çektiğinde Sangwoo geri çekilerek nefes aldı.
"O-okul sitesinden sorumlu kişi Yeonjun!Gidip ona sorun,benim olayla alakam yok!"
Chan ve Seungmin okul bahçesinden hızla ayrılarak alt sınıfların olduğu kata gelmişti.
"Hangi sınıf olduğunu nasıl bulacağız?"
"Tanıyorum o çocuğu,Jeongin ile aynı sınıfta."
Chan Seungmin'in dediği şeyle hızlı davranarak Jeongin'in sınıfına adımladı.Chan ve Seungmin hızla sınıfa girdiğinde arka sıralarda Kai ile konuşan Yeonjun'un yakasına yapışmıştı.
"O siktiğimin yazısını sileceksin!"
"Chan hyung?Görüşmeyeli büyümüşsün."
"O yazıyı sileceksin Yeonjun!"
Chan Yeonjun'un yakasını daha sıkı kavrarken,Jeongin olanları fark ettiğin de hızla Seungmin'in yanına geldi.
"Neler oluyor?!"
Jeongin Chan ve Yeonjun'u ayırmaya yeltenince Seungmin Jeongin'i sırtından kendisini doğru çekerek durdurdu.
"Yanaşma,hırpalasın biraz.Hak etti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cry for me •hyunlix•
De TodoBenim için ağlayacaksın Hwang.Tıpkı bir zamanlar senin için ağladığım gibi...