"Aptalsın Hwang Hyunjin.Aptal!"
Felix gözyaşları içinde Hyunjin'e bağırırken Hyunjin'in tek yapabildiği şey öyle bakakalmaktı.
"Lütfen,sana yalvarıyorum inan bana.Yemin ederim ki bunu yapmadım sevgilim."
Felix bir anda sesini yükseltti.
"BANA BİR DAHA SEVGİLİM DEME!"
Felix'in ani ses yüksetişinden dolayı boğazı acımıştı.Hyunjin bunu fark ettiğinde karşısında ki sevdiği adamın ellerini tuttu.
"Yapma.Lütfen bunu bize yapma.İnan bana,ben böyle bir şey yapmadım.Ben seni seviyorum.Lütfen inan bana."
Felix ellerini hızla çekerek Hyunjin'i itti ve tokat attı.
"B-bir iddia için beni kullanacak kadar bencil misin Hwang?bir oyun uğruna bir insanın duyguları ile oynamak komik bir şaka mı geliyor sana?İnan hiç komik bir şaka değildi."
Hyunjin yüzüne yediği tokattan sonra duraklamıştı.Ama,Felix haklıydı.
"İnan bana sevgilim,lütfen beni bir kere dinle.Olaylar bildiğin gibi değil."
Felix derin bir nefes alarak eliyle gözlerini ovaladı.Göz yaşlarını elinin tersine silerek Hyunjin'e bir tokat daha attı.
"SİKTİR GİT HYUNJİN!"
Felix küçük elleri ile büyük bedeni itmeye çalıştı.Elbette ki bu konuda başarısız oldu.Felix Hyunjin'i iteklemeye çalışırken Hyunjin aniden Felix'in kolunu tutup dudağına yapıştı.
Felix dudağında hissetiği baskı ile duraksamıştı.Karşılık vermemişti fakat karşı da koymamıştı.Şuan tek istediği şey sevdiği adamın kollarında ağlamaktı.
Ancak ağlamasının sebebide sevdiği adamken nasıl onun kolların da kalabilirdi?
Peki Felix'in Hyunjin için ağlaması doğru muydu?Suçlu olan Hyunjin'ken neden ağlıyordu?
Bunun tek bir sebebi vardı.
İhanete uğradığı için ağlıyordu.
Tanrıya yemin etti Felix.O gün onun için nasıl ağladıysa,Hyunjin'de aynı şekilde ağlayacaktı.
Zamanı geldiğinde bu sefer ağlayan taraf Felix değil,Hyunjin olacaktı.
Benim için ağlayacaksın Hwang.Tıpkı benim bir zamanlar senin için yaptığım gibi...
•••
İlk kez fic yazıyorum umarım becerebilmişimdir.İlk bölüm olduğu için kısaydı bir sonra ki bölüm uzun olacak oy verip yorum yaparsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cry for me •hyunlix•
RandomBenim için ağlayacaksın Hwang.Tıpkı bir zamanlar senin için ağladığım gibi...