Where am I? (Neredeyim ben?)

648 21 4
                                    

Gözlerimi açtığımda karşımda üç insan gördüm. Ellerim bağlıydı ayaklarımda. Duvarları dökülmüş kötü kokan bir odadaydık. Sonra biri konuşmaya başladı "Tae onun olduğuna emin misin?" "Evet" dedi bir adam sesi otoritel çıkmıştı. Sonra yanlarındaki kız konuştu "Tatlı birine benziyor bence o olamaz" dedi "Suratı umrumda değil herşey onu gösteriyor" dedi yine adam ben ise etrafa mal gibi bakıyordum. Acaba uyandığımdan haberleri varmıydı. Sonra kız konuşmaya başladı "Merhaba ben Lalisa bunlar Junkook-"
"Lalisa ona isimlerimizi söylemeyi kes!" dedi adam diğer adamda "Sevgilime bağırma" desi. Olaylaeı kavramaya çalışıyordum. Bunlar beni kaçırmıştı. Kızın ismi Lalisaydı yanındaki Junkooktu ve sevgililer diye. Diğer adam çok soğuk ve bana öfkeli bakıyordu. Aklımda tek bir soru vardı. Ben neden buradaydım? "Siz kimsiniz?" dedim. Aferin Jennie nerdeyim ben yada bu üzerindeki ne- lan üzerimde uzun beyaz bir elbise var. "Bak biz-" "Üzerimi kim değiştirdi  yoksa şu herif mi?" parmağımla bana öldürecek gibi bakan adamı işaret ettim. Lalisa hemen söze atladı. "Ben değiştirdim üstünü ayrıca-" "Ayrıca ben şu herif değilim helede herif değilim?" hiçbir şey anlamıyordum. Ben neden buradaydım? Bunlar kimdi? Neden kaçırıldım? Daha doğrusu ben ne yaptım? Diye düşünürken Junkook konuştu. "Neden beni kaçırdınız diye sormicakmısın?" "Sorucaktım sen sordun?" "Ben bişey mi sordum?" "Dedin ya neden beni kaçırdınız" "Sen beni mi kaçırdın?" "Galiba evet" "Tamam yeter Junkook Lalisa çıkın!" Lalisa adamın kulağına eğilip "Canını çok yakma" dedi. Ama ben duymuştum ve şuan iliklerime kadar korkmaya başladım.Sonunda ikiside çıkmıştı başbaşaydık.

5 dakika boyunca etrafımda dolandı ve sonunda arkamda durdu. "Jxndxk"
dedi. Ben ise anlamadım ama nefesi enseme çarptıkca titriyordum. Sonunda yine konuştu "Jxndxk" "Ne diyorsun?" "Bence sen anladın" anlamamıştım sonra bi anda elimdeki halatları çözdü. Ve beni sandalyeden yere itti. "Ne yapıyorsun sen?" sesim tehtidkar ama sessiz çıkmıştı. Çünkü şuan deli gibi korkuyordum. Sonra bir anda karnıma tekme artı. Ben ise acıyla sızlamıştım. "Sen unuttun galiba Jennie Kim kaçırıldın. Artık bana aittisin, sana istediğimi yapabilirim ve şunu unutma bana asla karşı gelme yoksa sonuçları ağır olur" dedi ve piç smile attı. Ben ise hala kıvranıyordum. "b-benden ne i-is-istiyorsun" dedim zar zor. "Hesabın şifresi" dediğinde anlamamıştım. "Ne hesabı" dediğimde bi anda saçlarımı tuttuğu gibi çekip yüzümü yüzüne çevirdi "Uslu kız ol ve söyle" dediğinde sessiz kalmıştım. Beni duvara doğru itti. Sırtım sert duvarla tosladığında acıyla inlamiştim. Geldi ve bir yumruk attı. Dudağım patlamıştı ama farkında değildim. "Demekki ikiyüzlüymüşsün aynı zamanda" dedi ve mideme bir yumruk attı. Bu sefer bağırarak yüzüne kan kurmuştur. Kustuğum kana baktığım anda gözlerim karardı. Ben kana bakamazdım.

Bir sesle uyanmıştım. Kapı açılma sesiyle. Kimin geldiğine bakmadan önce etrafa baktım. Aynı odadaydım ama yataktaydım. Gelen Lalisaydı elinde ise ilk yardım kutusu vardı. Yatağa oturunca ondan uzaklaşıp bağdaş kurdum. Bana yaklaştı ve "Çok kötü olmuş" dedi. Şuan hepsinden nefret ediyordum. İlk yardım çantasını açtı pamuğu çıkarıp ilaç damlaktıktan sonra dudağıma değdireceği zaman pamuklu çubuğu alıp yere fırlattım. Sonrada ilk yardım çantasını yere attım. İlaçlar kırılıp ses çıkarmıştı Lalisa şaşkınlıkla bana baktı ve " Ben sadece sana yardım ediyordum" "SENİN YARDIMINI İSTEMİYORUM!" "Bak Jennie seni anlıyorum-" "ANLAMIYORSUN ANLAYAMAZSIN  ŞİMDİ S!KT!R G!T" dedim o sırada Lalisa bana tokat attı "LAFLARINA DİKKAT ET" dediği anda odaya biri geldi. Yine o adamdı. Bize doğru yaklaştıkça bende geriye gidiyordum kesin bana yine kızacaktı ama sandığım gibi olmadı. "LALİSA SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN! NASIL BENİM OLANA BAĞIRIRSIN!!!"  "Ama Taehyung" "SUS VE GİT LALİSA" ben ise hala olayın şokunu atlatmaya çalışıyordum. Lalisa bana bakıp gitti. Az önce bana vuran adam beni savunmuştu. Çok garip. Bana doğru yaklaşmaya başlayınca ise ben geriye doğru gittim. Sonunda tenim soğuk duvarla bütünleşince titredim. "Elbisen kan olmuş sana yenisini getiriyim" dedi ve kapıyı kapatıp çıktı. Bişey demedim karşı çıkarsam olaylar karışabilirdi. Sonra aklıma bir şey geldi kapıyı kilitlememişti yani kaçabilirsin. Kapıya doğru ilerdim. Kapıyı kolunu indirdiğimde kapı açılmıştı. Bende kapıdan geçtim.

Sizleri biraz heyecanlandırmak istedim. Nasıl olmuş?

Yorum yapıp oy kullanırsanız çok mutlu olurum

BB kreplerim ;)

Who are you? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin