Jxndxk Who? (Jxndxk Kim?)

411 13 4
                                    

Uyandığımda aynı yerdeyim. Odadaki küçük güneş ışınlarına bakılırsa sabah olmuştu. Ayağa kalktığımda elbisemde kan vardı. Ben kana bakamazdım ama nedense adet kanına bakabiliyordum. Adet olduğuma göre bugün Temmuz'un 31 olmalıydı. Hemen iç çamaşırımdaki kağıda baktım. Kana bulaşmamıştı. Çok güzel bir şiirdi kim yazdıysa tanışmak isterim açıkcası. Oda çok gösterişli değildi yani Taehyung, Jungkook, Rose, Jimin, Jin yada Lisanın olamazdı. Hepsinden ölesiye nefret ediyordum. Ama yardıma ihtiyacım vardı ve aralarında en güvendiğim Taehyungdu. Belki bana malmısınız diyebilirsiniz ama Lisa yada Jungkook olmasını istemiyordum. Diğerleri asla geriye Taehyung kalıyordu. Bağırmaya başladım "Taehyung! Taehyung!" o sırada kapı sert bir şekilde açıldı. Ama  Taehyung değildi. Beni kolundan tutup sürüklemeye başladı "Ne yapıyorsun sen?!" dedikten sonra dışardan silah sesleri gelmeye başladı. Beni arka kapıdan dışarı çıkarıp tam götürecekken bir adam gelip kolumu tutan adamı öldürdü. Hemen gözlerimi kapattım. Diğer adam kolumu tutup sürüklemeye başladı. "Hey Taehyung! Bak ben kimi buldum" dedi ve kafama silah tuttu ben ise gözlerimi yummuş tir tir titriyordum.

⨳Taehyungdan⨳

Suganın adamları ile uğraşıyordum. Ani bir baskın vermişti ve ben hazırlıksız yakalanmıştım. Etrafamındaki afanı öldürdükten sonra suganın söylediği cümleyle o tarafa döndüm "Hey Taehyung! Bak ben kimi buldum" Jennie elindeydi Allah kahretsin (Taehyung ile onca insan öldürdükten sonra imana dönüyoruz) Ama Jennie kandan çok korkardı ve üzeri kandı. Eğer ona birşey olursa yaşayamazdım. Ne diyorum ben! Evet yaşayamazdım ama farklı anlamda yani siz sevgili okurlar sizin sandığınız sebepten değil

Benim okurlarımla konuşma Taehyung

Sanane yazar istediğinle konuşurum

Valla dizini sezon finali yapar 3 yıl sonra devam ederim

Tamam tamam klasik yazar işte

Taehyung!

"Suga bırak onu" dedim sanki bırakacaktı. Ona yürümeye başladım ama silahın tetiğini çekti. "Daha fazla yaklaşırsan kız ölür" dedi adamlarınla beraber şuan arabada olmalıydı Jennie. İşe yaramaz adamlar. "Ne istiyorsun Suga" dedim ne yapabilirdim ki. "Bir düşüneyim. Hm... ............ " bunu asla yapamazdım ama elinde Jennie vardı.

Sizce ne istedi

Aslında bende düşündüm ne isteyebilir diye ama sonra dedim sonraki bölüme kalsın

Kısa bölüm oldu sorry
Sonraki bölüm 1000 kelimeden fazla olucak.

Who are you? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin